Joined comprehensive plan of action. Dat lijkt wel Haags!
|
Wat zal Bibi ervan zeggen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens. Er is hier maar één mr. Bovendien is het weekend!
|
Citaat:
En in het bestuursrechtelijke proces blijft Delft alweer 30 dagen in gebreke. Dat is al bijna 500 euro. En ze zijn al bijna failliet. Als ze niet zo grof met mijn rechten waren omgegaan zou ik bijna medelijden krijgen :) |
Hoge Raad? De gemeente is dus in cassatie gegaan. Uitspraak duurt nog wel even denk ik.
|
Citaat:
Wel grappig, want ondertussen zaag ik bestuursrechtelijk rustig de poten onder de hele zaak weg. Het strand is in juridische zin (zoals de bestuursrechter het in mijn zaak zag) niet door het juiste bevoegd gezag opgeheven. We zijn dus bekeurd voor naaktrecreëren op een naaktstrand :) |
Citaat:
|
Dit is niet zinloos. De rechter heeft uitspraak gedaan en geoordeeld dat ik recht heb op een nieuw, juist, besluit. Ik heb zelfs een maand gewacht met de ingebrekestelling. Een overheid heeft een machtspositie en daarmee komen verplichtingen.
Dat geld interesseert me overigens niet. Delft mag het houden als ze ėėn woord eindelijk eens durven te zeggen. Sorry. Sorry dat we u hebben weggezet als viespeuk, kinderverkrachter, exhibitionist, gluurder en vrouwenmisbruiker. En tot die tijd is geld dan maar de genoegdoening voor een verpest jaar in de zon. |
Citaat:
|
Dit wordt een wespennest...:P
|
Citaat:
De ėėn noemt me impliciet een exhibitionist, de ander vertrouwt me niet rond vrouwen en kinderen ... terwijl ik rustig lig te zonnen :) Als het nou nog SGP of CDA politici waren, dan begreep ik hun intolerantie en behoefte om anderen hun normen op te leggen beter. Maar VVD en notabene Groen Links? |
Volgend weekend zou het 20 graden worden. Tijd voor wraak Toon!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.