Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Het voetbaltopic (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=10843)

INT 24 maart 2007 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 126766)
En wat wordt het vanavond?? Ik hoop toch niet een 1-0 winst met allerbelabberdst spel...

Een typische Nederlandse kwalificatie-wedstrijd dus:D !

Limbo 24 maart 2007 20:23

Ik vrees van wel. Geloof dat ik luister naar de radio, spannender dan kijken naar de tv!

Henk 24 maart 2007 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 126770)
Ik vrees van wel. Geloof dat ik luister naar de radio, spannender dan kijken naar de tv!

Ik heb de laatste tijd een beetje last van voetbalmoeheid. Vind het nog wel leuk om met vrienden samen een wedstrijd te bekijken. Maar dat is dan vooral om dat het dan zo gezellig is.

Spiderman 25 maart 2007 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 126770)
Ik vrees van wel. Geloof dat ik luister naar de radio, spannender dan kijken naar de tv!


Zelfs een radioverslag kan niet spannend geweest zijn. Het was weer :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Limbo 25 maart 2007 09:39

Idd, om je vor te schamen.
En Henk, eigenlijk heb ik weinig interesse meer na Nederland-Italië op het EK in Amsterdam. Ik had het geluk een sponsorkaartje te krijgen en sindsdien ben ik eigenlijk wel genezen. Voor degene die het niet meer weerd: het was de wedstrijd van de gemiste penalties!

Limbo 25 maart 2007 09:40

En als je Belg bent: helemaal gecondoleerd!!:P

INT 25 maart 2007 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 126791)
Idd, om je vor te schamen.
En Henk, eigenlijk heb ik weinig intereese meer na Nerderland-Italië op het EK in Amsterdam. Ik had het geluk een sponsorkaartje te krijgen en sindsdien ben ik eigenlijk wel genezen. Voor degene die het niet meer weerd: het was de wedstrijd van de gemiste penalties!

Die wedstrijd was gewoon het ergste wat ik ooit had gezien. Dat had gewoon iets met magie te maken ofzo, kan niet anders:P !

Limbo 25 maart 2007 14:47

Ja, hooggespannen verwachtingen, hoop leut voor de wedstrijd, maar daarna droop iedereen af...

simbah 26 maart 2007 19:10

Ik vind het niks aan. Voetbal!!!

Limbo 26 maart 2007 19:22

Soms wel, meestal niet. Ligt eraan wie aan de bak moet. Eredivisie interesseert me niet zozeer, wel bijvoorbeeld de plaatselijke amateur-matadoren!

Spiderman 26 maart 2007 20:11

Voor AZ, Ajax, en Feyenoord ga ik meestal wel zitten. De andere ploegen in de eredivisie boeien mij minder, maar zo nu en dan zitten daar ook leuke wedstrijden tussen! Het amateurvoetbal is vooral erg leuk om zelf te doen, maar niet om naar te kijken:o .

Limbo 26 maart 2007 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 (Bericht 126897)
Voor AZ, Ajax, en Feyenoord ga ik meestal wel zitten. De andere ploegen in de eredivisie boeien mij minder, maar zo nu en dan zitten daar ook leuke wedstrijden tussen! Het amateurvoetbal is vooral erg leuk om zelf te doen, maar niet om naar te kijken:o .

Roda natuurlijk. En wat betreft amateurvoetbal alleen leuk als er iets op het spel staat (kampioenswedstrijd, periodetitel of beslissing over degragatie). Maar doorgaans is het idd tien keer niets...

Limbo 29 maart 2007 09:15

En, wordt Nederland Europees Kampioen volgend jaar?? Of plaatsen we ons niet eens...

INT 29 maart 2007 12:31

Gister weer een redelijke slechte wedstrijd gespeeld maar de laatste 10 minuutjes waren wel plezant:P !

Limbo 29 maart 2007 13:58

Ik heb niet alles gezien en met name het eerste kwartier van de 2e helft niet toen er blijkbaar vele grote kansen waren. Hoe dan ook, het blijft aanmodderen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.