Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Fuegenix offerte (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40670)

Jefferson 22 maart 2023 18:12

Fuegenix offerte
 
Beste alle,

Ik had een vriend fuegenix aangeraden nadat ik de positieve verhalen op dit forum heb gelezen.

Hy heeft vandaag telefonisch contact gehad met de kliniek die vertelde dat de prijzen tegenwoordig daar tussen de 15 en 20.000 euro liggen omdat ze nu naamsbekendheid hebben.

Klopt dit een beetje naar jullie ervaring?

Limbo 22 maart 2023 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jefferson (Bericht 475444)
Beste alle,

Ik had een vriend fuegenix aangeraden nadat ik de positieve verhalen op dit forum heb gelezen.

Hy heeft vandaag telefonisch contact gehad met de kliniek die vertelde dat de prijzen tegenwoordig daar tussen de 15 en 20.000 euro liggen omdat ze nu naamsbekendheid hebben.

Klopt dit een beetje naar jullie ervaring?

Kan ik niet geloven. Wie betaalt dat nu terwijl je voor een fractie elders terecht kunt.

Klapz 22 maart 2023 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 475448)
Kan ik niet geloven. Wie betaalt dat nu terwijl je voor een fractie elders terecht kunt.

Omdat er nu gemikt wordt op het publiek voor wie dat financieel gezien niet erg veel uitmaakt, denk ik.

Dr. Ahmad post ook regelmatig op internationale fora resultaten die goed zijn.

De combinatie van (het vastleggen van) de goede resultaten en niet onhandig zijn in jezelf vermarkten maakt de reputatie in zijn geval. Bij reputatie kan je ervoor kiezen om een hoge prijs te gaan vragen. Dat is een keuze.

mickfoley 22 maart 2023 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 475448)
Kan ik niet geloven. Wie betaalt dat nu terwijl je voor een fractie elders terecht kunt.

Waarom gaan mensen eten bij Ciel Blue als je voor een fractie elders terecht kunt.

CJH16 22 maart 2023 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 475448)
Kan ik niet geloven. Wie betaalt dat nu terwijl je voor een fractie elders terecht kunt.

Ongeacht wat je vindt van het (huidige) prijs niveau van Dr Ahmad, kun je zijn werk niet vergelijken met andere klinieken.

Limbo 22 maart 2023 21:33

Als je geld als water hebt, prima. Er zijn mensen die in Dubai in het Atlantis een suite boeken voor 40.000 euro per nacht.
Voor mij, al was het God zelf die een FUE zou uitvoeren, ik zou er nooit dergelijke bedragen voor betalen.
Maar beste haarwebleden, spaar nog maar even door!!

Klapz 22 maart 2023 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 475457)
Voor mij, al was het God zelf die een FUE zou uitvoeren, ik zou er nooit dergelijke bedragen voor betalen.

Ook niet als je dan het eeuwige leven kreeg, mét haar? :D

Limbo 22 maart 2023 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klapz (Bericht 475458)
ook niet als je dan het eeuwige leven kreeg, mét haar? :d

:d:d:d

a9045u8bv 22 maart 2023 22:28

Ik denk dat Fuegenix zich aan het profileren is bij het groepje van Bisanga, Feriduni, Hattingen etc.

Ik denk zelf dat rond de 12.5k de sweet spot is in deze premium categorie, want daarmee kan je bij de andere uit de lijst wel terecht.

rubber 22 maart 2023 23:08

Klopt wel, hij vraagt nu € 25.000 per behandeling. Jammer dat hij zoveel vraagt en prijst zich op deze manier uit de markt. Voor de gemiddelde Nederlander dus niet meer te betalen. Hoop dat hij zijn prijzen nog bijstelt naar beneden.

Ssg92 22 maart 2023 23:16

Allemaal vraag en aanbod. Als genoeg mensen bereid zijn dit er voor neer te tellen dan heeft hij geen reden om zijn prijs te verlagen.

mijnhaarisweg 22 maart 2023 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 (Bericht 475456)
Ongeacht wat je vindt van het (huidige) prijs niveau van Dr Ahmad, kun je zijn werk niet vergelijken met andere klinieken.

Uh, ik zie echt niet waarom hij beter zou zijn dan andere top klinieken hoor.
Hij is goed, geen twijfel.

Maar in deze sector moet je echt wel goed researchen.

De meesten zijn fake en zijn wolven in schaapsvacht zoals Mercure.
(Damla, sorry, maar dat is een feit, er zijn hierover al veel berichten over jullie smerige marketing).

Bills 22 maart 2023 23:53

Die kan ik dus wegstrepen van me lijstje 😂

Zeker goede resultaten, stond bij mij op 1 om mijn 2e ht te laten doen maar kansloze missie met zulke prijzen.

Jefferson 23 maart 2023 03:28

Duidelijk antwoord bedankt!

Ik helaas nog zeggen dat het me sterk lijkt maar ik het even na zou vragen op het forum

Dan lijken de prijzen dus wel te kloppen. Moet zeggen dat ik fuegenix op basis van foto’s en verhalen op deze forum wel eruit springen.

Welke nr 2 raden jullie hem aan eventueel?

Met vriendelijke groet

HairExpert 23 maart 2023 07:46

Als je het omrekent naar een uurtarief is het inderdaad absurd.

Feriduni hoort wat mij betreft zeker niet in het lijstje thuis (eigen ervaring).

Je bent dit beroep ooit gaan uitoefenen om mensen te helpen.
Uiteindelijk speelt dat niet meer mee en wordt het een soort van zelfverheerlijking. Kijk naar de meerdere reacties van hemzelf op zijn eigen werk.

Een BMW 7 serie kost meer dan een fiat 500....
Maar daar zit ook wezenlijk verschil in.

De behandeling op zich is overal (vrijwel) gelijk.
Dan is de verhouding zoek.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.