Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

AnthonieH 7 juli 2014 20:14

Ik geef het ook op. 'Het is zo omdat het zo is' is geen argument. Het is een symptoom van conditionering. Er is geen reden, het is redeloos.

En Elser, dat misbruik van de WOB ken ik uit mijn werkpraktijk. Ik had Delft onder de WOB met mijn kennis van zaken flink kunnen treiteren. Maar ik ben fatsoenlijker dan de gemeente Delft. Ik misbruik geen wetgeving om anderen te treiteren zoals Delft dat doet. Ik gebruik wél het recht dat mij als burger tegen een kwaadwillende overheid beschermt en het recht dat mij als lid van een minderheid tegen een redeloos dictaat van de meerderheid beschermt.

Wat begreep je overigens niet van mijn reactie op het poepargument?

Limbo 7 juli 2014 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 354960)
Een rode korte broek is ook erg. Jammer dat Agaath hier nu niet is.
Vind deze laatste stelling meer een mening. Het woord is aan de tegenpartij.:)

Ben je eenn CDA'er? Geef je mening eens vrind!

Limbo 7 juli 2014 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 354968)
Ik geef het ook op. 'Het is zo omdat het zo is' is geen argument. Het is een symptoom van conditionering. Er is geen reden, het is redeloos.

En Elser, dat misbruik van de WOB ken ik uit mijn werkpraktijk. Ik had Delft onder de WOB met mijn kennis van zaken flink kunnen treiteren. Maar ik ben fatsoenlijker dan de gemeente Delft. Ik misbruik geen wetgeving om anderen te treiteren zoals Delft dat doet. Ik gebruik wél het recht dat mij als burger tegen een kwaadwillende overheid beschermt en het recht dat mij als lid van een minderheid tegen een redeloos dictaat van de meerderheid beschermt.

Wat begreep je overigens niet van mijn reactie op het poepargument?

Niet zo naïef toon!

En Elser, geef je eens bloot. Figuurlijk dan!

Elser 7 juli 2014 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 354968)
Ik geef het ook op.

Uitspraak over 6 weken :D

AnthonieH 7 juli 2014 20:56

Ik ben liever naïef dan onfatsoenlijk :)

Overigens vind ik het rode sportbroekje van Elser heel sterk. Ik vind die ook niet kunnen, zeker niet als ze glimmen.

Er zijn heel veel dingen waar ik een mening over heb en die ik zie als een kwestie van smaak, maar in de regel gun ik anderen de vrijheid om daar hun eigen keuzes in te maken. Ik voel in ieder geval geen behoefte om mannen die in hun blote bast over straat valt te terroriseren of vrouwen in leggings te molesteren of jongens in van die idiote broeken met het kruis op de knieën na te roepen. Ik zal alleen dus zelf gewoon niet in mijn blote bast over straat gaan of een afzakkende broek dragen en al helemaal geen leggings :)

Elser 7 juli 2014 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 354976)
Ik ben liever naïef dan onfatsoenlijk :)

Overigens vind ik het rode sportbroekje van Elser heel sterk. Ik vind die ook niet kunnen, zeker niet als ze glimmen.

Er zijn heel veel dingen waar ik een mening over heb en die ik zie als een kwestie van smaak, maar in de regel gun ik anderen de vrijheid om daar hun eigen keuzes in te maken. Ik voel in ieder geval geen behoefte om mannen die in hun blote bast over straat valt te terroriseren of vrouwen in leggings te molesteren of jongens in van die idiote broeken met het kruis op de knieën na te roepen. Ik zal alleen dus zelf gewoon niet in mijn blote bast over straat gaan of een afzakkende broek dragen en al helemaal geen leggings :)

Waarvan akte. Doe je ook mee in het voetbaltopic?

Limbo 7 juli 2014 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 354977)
Waarvan akte. Doe je ook mee in het voetbaltopic?

Ik vermoed van niet!

AnthonieH 7 juli 2014 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 354974)
Uitspraak over 6 weken :D

Dat is snel. Ik wens je veel wijsheid toe :)

AnthonieH 7 juli 2014 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 354979)
Ik vermoed van niet!

Inderdaad, het botst met mijn smaak voor goed fatsoen, de blote basten in het openbaar, de tattoeages, ... en het trekt natuurlijk allemaal ellende aan.

Wat dat aangaat heeft de Delftse benadering wel een praktische kant. Als je meent dat een bepaalde activiteit verkeerd publiek aantrekt dan pak je dat verkeerde publiek niet aan, maar verban je degenen die de ellende aantrekken. Dus je sluit het naaktstrand en jaagt naaktrecreanten de grens over, naar de noordzeestranden. Dan hoef je geen belastinggeld te spenderen aan de jacht op vieze, seks beluste kereltjes.

Dus, verbied voetbal en jaag alle voetballers over de grens. Dan hoeft er geen belastinggeld meer te worden gespendeerd aan de aanpak van de geweldadige vernielzuchtige hooligans.

Elser 7 juli 2014 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 354971)
Ben je eenn CDA'er? Geef je mening eens vrind!

Onmogelijk, ben een zwevende kiezer. :D

Limbo 8 juli 2014 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 354984)
Onmogelijk, ben een zwevende kiezer. :D

D66 dus!:eek:

Limbo 8 juli 2014 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 354982)
Inderdaad, het botst met mijn smaak voor goed fatsoen, de blote basten in het openbaar, de tattoeages, ... en het trekt natuurlijk allemaal ellende aan.

Wat dat aangaat heeft de Delftse benadering wel een praktische kant. Als je meent dat een bepaalde activiteit verkeerd publiek aantrekt dan pak je dat verkeerde publiek niet aan, maar verban je degenen die de ellende aantrekken. Dus je sluit het naaktstrand en jaagt naaktrecreanten de grens over, naar de noordzeestranden. Dan hoef je geen belastinggeld te spenderen aan de jacht op vieze, seks beluste kereltjes.

Dus, verbied voetbal en jaag alle voetballers over de grens. Dan hoeft er geen belastinggeld meer te worden gespendeerd aan de aanpak van de geweldadige vernielzuchtige hooligans.

Haha toon. Kijk uit dat je niet verzuurt!

Astrid26 8 juli 2014 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 354982)
Inderdaad, het botst met mijn smaak voor goed fatsoen, de blote basten in het openbaar, de tattoeages, ... en het trekt natuurlijk allemaal ellende aan.

Wat dat aangaat heeft de Delftse benadering wel een praktische kant. Als je meent dat een bepaalde activiteit verkeerd publiek aantrekt dan pak je dat verkeerde publiek niet aan, maar verban je degenen die de ellende aantrekken. Dus je sluit het naaktstrand en jaagt naaktrecreanten de grens over, naar de noordzeestranden. Dan hoef je geen belastinggeld te spenderen aan de jacht op vieze, seks beluste kereltjes.

Dus, verbied voetbal en jaag alle voetballers over de grens. Dan hoeft er geen belastinggeld meer te worden gespendeerd aan de aanpak van de geweldadige vernielzuchtige hooligans.

HA Fijn AnthonieH is terug!
Het is gelijk een stuk minder saai hier :P

Limbo 8 juli 2014 16:34

Ja, helemaal mee eens.

Maar toon is wel selectief in zijn reacties Ik schreef dat de VK het ook had over onoirbare zaken op het betreffende terrein. Daar hoor ik hem dan niet over. Of heb ik er overheen gelezen?:crybaby:

AnthonieH 8 juli 2014 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 355019)
Ja, helemaal mee eens.

Maar toon is wel selectief in zijn reacties Ik schreef dat de VK het ook had over onoirbare zaken op het betreffende terrein. Daar hoor ik hem dan niet over. Of heb ik er overheen gelezen?:crybaby:

Daar heb je overheen gelezen. Ik zon. Punt. Als mensen vunzigheden uithalen dan moet je die aanpakken, niet mij. Ik neem het jou als bierdrinker ook niet kwalijk als een dronkenlap iemand dood rijdt.

Het valt trouwens reuze mee met die misstanden. De meeste zaken die het OM aanhaalde vonden plaats op het parkeerterrein. Het parkeerterrein bij het textielstrand. Vrouwen in Connexionbusjes, gekleed in roze latex en met voorbinddildo's en zo.

Het zijn overigens vooral de gehersenspoelde leden van onze maatschappij die bij naakt meteen aan seks denken. Niet de mensen die rustig streeploos bruin willen worden. Die denken bij naakt aan lekker zonnen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.