Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   FUE vooruitgang met foto's (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13250)

rise 26 april 2008 22:36

FUE vooruitgang met foto's
 
Ik ben op 9 april 2008 voor een Fue behandeling van 2000 grafts behandeld door Dr Reys bij Prohair clinic in Mechelen, ik had al eerder 4 kleine Fut behandelingen gehad bij een andere clinic. K zag er wel een beetje tegen op, maar de ontvangst en behandeling was zoooo goed joh, echt heel netjes en verzorgd alles, heel attent en bezorgd waren ze, steeds vragen hoe t ging, echt een supergoed team, hele aardige assistentes, je mag je eigen muziek of dvd's draaien, en bijna inderdaad geen pijn zowel tijdens als na de behandeling zoals al eerder was verteld door Bart in een consult een paar maanden eerder. Echt bizar in vergelijking met wat k gewend was van die andere behandingen, pfffff, was k maar eerder gegaan hier. En eerlijk zijn ze ook, want hij zei over 2 weken gaan we de prijzen verlagen dus val jij nu ook alvast in de categorie, dus k krijg ook nog es 2000 euro terug, echt veel geld, k kan niet anders zeggen dan echt heel goed en super daar in belgie hoor. K doe er wat foto's bij van voor en na, dan kan je zelf zien wat ze gedaan hebben, ze hebben echt de nadruk gelegd op de dichtheid aan de voorkant en de kruin, t ziet er heel mooi uit, en nu maar afwachten totdat t gaat groeien, hahahaha.
Voor diegene die de vooruitgang wil zien, kijk dan op mijn webblog, klik
op de link hieronder, deze zal ik dan steeds updaten.
http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/

Spiderman 26 april 2008 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rise (Bericht 165283)
Ik ben op 9 april 2008 voor een Fue behandeling van 2000 grafts behandeld door Dr Reys bij Prohair clinic in Mechelen, ik had al eerder 4 kleine Fut behandelingen gehad bij een andere clinic. K zag er wel een beetje tegen op, maar de ontvangst en behandeling was zoooo goed joh, echt heel netjes en verzorgd alles, heel attent en bezorgd waren ze, steeds vragen hoe t ging, echt een supergoed team, hele aardige assistentes, je mag je eigen muziek of dvd's draaien, en bijna inderdaad geen pijn zowel tijdens als na de behandeling zoals al eerder was verteld door Bart in een consult een paar maanden eerder. Echt bizar in vergelijking met wat k gewend was van die andere behandingen, pfffff, was k maar eerder gegaan hier. En eerlijk zijn ze ook, want hij zei over 2 weken gaan we de prijzen verlagen dus val jij nu ook alvast in de categorie, dus k krijg ook nog es 2000 euro terug, echt veel geld, k kan niet anders zeggen dan echt heel goed en super daar in belgie hoor. K doe er wat foto's bij van voor en na, dan kan je zelf zien wat ze gedaan hebben, ze hebben echt de nadruk gelegd op de dichtheid aan de voorkant en de kruin, t ziet er heel mooi uit, en nu maar afwachten totdat t gaat groeien, hahahaha.
Voor diegene die de vooruitgang wil zien, kijk dan op mijn webblog, klik
op de link hieronder, deze zal ik dan steeds updaten.
http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/


Hele mooie blog Rise!

rise 26 april 2008 23:02

Dankjewel Spiderman, k dacht dat het wel leuk zou zijn voor jullie om het resultaat te zien en te volgen, dus blijf het volgen zou k zeggen, k plaats om de zoveel tijd steeds nieuwe foto's.

Spiderman 26 april 2008 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rise (Bericht 165285)
Dankjewel Spiderman, k dacht dat het wel leuk zou zijn voor jullie om het resultaat te zien en te volgen, dus blijf het volgen zou k zeggen, k plaats om de zoveel tijd steeds nieuwe foto's.

Ik denk dat ik namens velen spreek als ik zeg dat dit erg interessant is! Succes met de groei gewenst!

Lucky 27 april 2008 01:57

netjes, ook hier weer super benieuwd naar het resultaat. Je hebt best een groot oppervlak bewerkt volgens mij.

Limbo 27 april 2008 09:05

Mooi, zowel de site als het voorlopige resultaat!!

rise 27 april 2008 12:57

Ik ben blij dat jullie het mooi vinden tot nu toe :cool:
Dat geeft me de motivatie om door te gaan.

Vegas 28 april 2008 18:35

Hey Rise ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van na je eerdere transplantaties. Aangezien je alleen een foto van een aantal jaren geleden laat zien als uitgangspositie. Verder ziet het er mooi uit en ik hoop voor je dat het resultaat over een aantal maanden nog mooier is.

rise 7 mei 2008 20:50

Zo, hier zijn de nieuwste foto's , nu 4 weken na de behandeling!

Lucky 8 mei 2008 16:47

Ik vind het er echt geweldig uitzien.

Als ik het goed begrijp zit je nu in de fase dat alles zo'n beetje aan 't uitvallen is, Rise ?

Als alles weer netjes terugkomt, puik resultaat gaat dat worden volgens mij. Eigenlijk ongelooflijk met maar 2000 grafts, zou denken dat het er veel meer zijn. Wel inhammen, maar wat zou het, nette strakke haarlijn heb je dan weer. Als ik dit zo zie, zit ik zeker goed met 2500 grafts, want ben minder kalend dan jij was.

Dat is wat mij betreft wel enkele duizenden euri's waard.

nieuwhaar 8 mei 2008 17:46

Erg interessant om je blog te volgen!
Duidelijke foto's waar we wat aan hebben!

Bedankt.

Dundee 8 mei 2008 22:15

Idd knap resultaat .Ga je in de toekomst ook het middenste gedeelte nog laten beplanten ...zie dat dat ook kalend is (op de voorfoto) ...anders zou je daar wel eens met een gat kunnen komen te zitten ? ...of laat je dit zo ,door de voorste haren erover te kammen ? ..

rise 8 mei 2008 22:34

Ja , k zit nu in de uitvalfase, dat is een vervelende periode, want alle nieuwe haren zijn zo goed als weg, terwijl de oude juist gaan groeien, loop nu met een petje op, maar nog een week of 4 nu, dan moet zo'n beetje alles opkomen.

Het middelste gedeelte ga k mischien in de toekomst nog laten doen, maar eerst es kijken hoe het resultaat wordt.

Dundee 8 mei 2008 23:36

Ja dat is idd vervelend dat wachten , maar het gaat ook redelijk snel voorbij . Ik laat het daarom liever net voor de winter doen ...dan zit je meer binnen ...moet je geen aanpassingen doen ..met mooi zonnig weer ...enz . Idd het middenstuk in de toekomst ..en je bent er vannaf dan .. :cool:

rise 9 mei 2008 20:08

Ja zo vlak voor de winter is ook een goed idee, maar nu met dit warme weer groeit je haar wel sneller denk k ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.