Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Haarimplantatie (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13808)

krazy22 3 augustus 2008 19:09

Haarimplantatie
 
Beste lotgenoten,genieters van het leven:rolleyes:,


Ben van plan om een haarimplantatie te laten uitvoeren voor mijn haarlijn
wil hem recht laten trekken want,wat is het een hel om je haar in model te brengen zonder je mooie haarlijn.daar komt men achter wanneer je het verloren hebt.

Fotos heb ik niet,maar links is erger dan rechts.frontaal geen kaale plekken.alleen me kruin begint te verdunnen.misschien voor later ook de kruin.

Wat was het een hell toen ik de Fina gebruikte 4 jaar lang.een wordt er nog steeds mee gestraft.je merkt het pas wanneer je ermee stopt dus langer dan 3 jaar gebruiken.het is soort van giff.Rattegiff noem ik het:);)
ben nog steeds niet tot mezelf gekomen,een dat al na 7 maanden gestopt te zijn met de fina.Hormoon huishouding is naar de kl*te kort gezecht.


Maar nu terug op haar implantatie.wat is het gemiddelde grafts wat men nodig heeft voor een mooie haarlijn??wat zijn de prijzen?.ik wil hem niet rond hebben.want ik had hem altijd wat rechter.natuurlijk wil ik mijn haarlijn niet terug toen ik 16 was.zal ook niet lukken.


Iemand enige goeie adressen met aardige resultaten.

Dr.Keser lees ik wel wat vaker,is deze aan te raden?

Alvast bedankt
Groeten
Krazy

krazy22 3 augustus 2008 19:10

Oja,gaat om een FUE.wil geen litteken.
omdat ik mijn haren altijd opscheer.

Henk 3 augustus 2008 19:26

Eventjes een snelle reactie, wat betreft FUE zijn Prohair en Aesthetic Clinics wel de betere klinieken in België/Nederland. Ook dr Bisanga in Brussel heeft een goede reputatie.

AnthonieH 3 augustus 2008 19:33

Allereerst, als je na 7 maanden nog steeds last hebt, weet je dan wel zeker dat het door finasteride kwam en dat je niet stiekem iets anders onder de leden hebt? Een bezoekje aan de huisarts kan nooit kwaad.

En dan je haarlijn. Voor een mooi resultaat zul je een flinke dichtheid moeten hebben. Als ik het goed begrepen heb dan is 40 grafts per cm2 een minimum. Voor een stevig resultaat moet je 60 grafts aanhouden.

Hoeveel je nodig hebt is sterk afhankelijk van je huidige haarlijn. Als je die ter hoogte van de inhammen nog een stuk naar voren wil halen, dan betekent dat een flink aantal cm2 extra.

Ik heb zelf mijn inhammen met ongeveer 2 cm laten verondiepen en de haarlijn over de hele linie laten verstevigen. Daar waren 1400 grafts voor nodig.

Adressen die hier vaak genoemd worden als goed, betrouwbaar en scherp van prijs zijn ProHair Clinic en Aesthetic Clinics. Dr. Keser zit in Turkije. Ons haarweblid Mslbutt heeft daar ook een heel positieve ervaring mee.

Maar ik zou voorlopig eens rustig rondneuzen op internet.

Morehair 3 augustus 2008 19:42

Tja, als je op je 22e al last hebt van inhammen en een kalende kruin,
is het dan wel zo verstandig om voor een rechte haarlijn te kiezen?

Henk 3 augustus 2008 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 173796)
Tja, als je op je 22e al last hebt van inhammen en een kalende kruin,
is het dan wel zo verstandig om voor een rechte haarlijn te kiezen?

Nee, als hij inderdaad 22 is lijkt me dat heel onverstandig.

krazy22 3 augustus 2008 19:51

meeste mensen hier zijn ongeveer mijn leeftijd,oke sommige wat ouder...
een mooie haarlijn maakt het geheel compleet.

Misschien dat ik dan weer aan de Minox begin,maar geen hormoon gedoe meer.

Limbo 3 augustus 2008 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krazy22 (Bericht 173798)
meeste mensen hier zijn ongeveer mijn leeftijd,oke sommige wat ouder...
een mooie haarlijn maakt het geheel compleet.

Misschien dat ik dan weer aan de Minox begin,maar geen hormoon gedoe meer.

De meesten zijn ouder, krazy22!

bverotti 3 augustus 2008 20:55

Wel heren, laat ons de leeftijd is weten.

BV = bijna 40

test123 3 augustus 2008 21:04

36
En ik vraag me altijd af waarom sommige mensen toch altijd maar weer met HT's in de VS, Canada of Turkije aan komen zetten.
Je kunt/wilt niet gelijk na afloop terug vliegen. Dat wil je pas na 5 a 7 dagen. Al die tijd kun je ook niet de straat op met de zwellingen dus daar zit je dan op je hotelkamer (=extra kosten).... Je kunt dan echt veel beter thuis zitten. Ook geen reiskosten en uren rondhangen op vliegvelden....

Dundee 3 augustus 2008 21:29

Ik word volgende maand 44 ...zelfs dan kan Aga nog erger doorbreken ...dus je weet 'nooit' wanneer je echt klaar bent !. Met 1 HT ben je trouwens zo goed als nooit klaar ook ...

Spiderman 3 augustus 2008 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door test123 (Bericht 173806)
36
En ik vraag me altijd af waarom sommige mensen toch altijd maar weer met HT's in de VS, Canada of Turkije aan komen zetten.
Je kunt/wilt niet gelijk na afloop terug vliegen. Dat wil je pas na 5 a 7 dagen. Al die tijd kun je ook niet de straat op met de zwellingen dus daar zit je dan op je hotelkamer (=extra kosten).... Je kunt dan echt veel beter thuis zitten. Ook geen reiskosten en uren rondhangen op vliegvelden....

26. Ik was 24 tijdens mijn eerste HT.

5 tot 7 dagen is eigenlijk nog te weinig.

Lucky 3 augustus 2008 21:35

Over ruim 3 mnd ben ik 31 jaar oud. :) en moet nog aan mijn 1e HT beginnen.

Ik denk dat ik op mijn 24e best een HT had kunnen laten doen, want frontale haargrens heeft zich niet ver meer terug getrokken sindsdien. Mijn kruin echter wel..

Limbo 3 augustus 2008 21:57

44. Normaalgesproken de helft er al op zitten...

krazy22 3 augustus 2008 22:10

ik hoorde Dr.keser voorbij gaan,vandaar dat ik het vraag.niet dat ik het in turkije wil laten doen..

Mijn vraag is eigenlijk waar kan ik het beste doen...
ik zit er best mee,met me haargrens dan...
vandaar dat ik een HT wil laten doen,.beter nu dan nooit.een ermee zitten.:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.