Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Proscar bestellen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=30207)

Rikkerd 13 april 2012 09:37

Proscar bestellen
 
Hey haarwebleden :)

Ik vroeg me af op welke site ik proscar van Merck of een ander betrouwbaar merk kan bestellen voor een voordelige prijs. En waar ik met internet bankieren kan betalen, want heb namelijk geen creditcard. Kan iemand me raad geven?

Djengo90 9 mei 2012 13:31

ik heb het gister bij dokter-online.nl besteld van proscar, hij is vandaag goedgekeurd.

partymarty 10 mei 2012 09:46

Wat heb jij bij dokteronline ingevuld? dat het om een prostaatprobleem ging, of dat het om haaruitval ging?

Djengo90 13 mei 2012 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door partymarty (Bericht 306605)
Wat heb jij bij dokteronline ingevuld? dat het om een prostaatprobleem ging, of dat het om haaruitval ging?

alles eerlijk ingevuld en bij opmerking gezet dat mijn dokter AGA had geconstateerd en dat ik daarom een half jaar lang proscar wilden proberen en dat ik daarom 2x 28 (5mg) pillen wou

Hair101 15 mei 2012 13:04

Inhouse pharmacy?

Strider 15 mei 2012 13:30

Waarom probeer je het niet op recept bij je huisarts te krijgen? Mijn apotheek is goedkoper dan de meeste webshops die ik heb gezien. €7,- voor 30stuks.

Jonathan 24 mei 2012 21:31

Wat raar. Ik heb vandaag 2 bestellingen geplaatst omdat de eerste AFGEKEURD is. Bij opmerkingen heb ik gezegd dat ik het middel al 2 jaar lang slik met zeer goede resultaten en ik kreeg van de arts te horen dat hij het "begrijpt" maar dat het illegaal voor hem is om me proscar voor te schrijven en dat ik maar propecia moest kopen. Het is de 2e keer dat het me gebeurt eigenlijk, dat een bestelling afgekeurd wordt...is er een andere website behalve dokteronline waar je echte proscartabletten kunt bestellen?

Djengo90 26 juni 2012 11:21

ik zou niet zeggen dat je eigen huisarts het niet wil doen omdat het volgens hem illegaal is om proscar voor te schrijven. Zou zo een dokteronline-dokter kunnen afschrikken misschien.

Als er enige twijfel bestaat over het al dan niet voorschrijven van een medicijn zullen ze altijd zeggen ga maar naar je eigen dokter. En als jouw dokter zegt dat het niet mag zullen zij het zeker niet doen denk ik.

hair01 20 juli 2012 23:08

Finasteride voor vrouwen
 
Hallo,

Zoals jullie misschien weten is het voorschrijven van finasteride aan vrouwen afgeschaft. Ik zat aan de finasteride en ben nu gestopt omdat het niet meer voor mij voorgeschreven wordt. Erg vervelend op zn zachtst uitgedrukt. Maar weet iemand een betrouwbare website waar je proscar 5mg of propecia 5 mg kan kopen?

Ik heb gekeken op unitedpharmacies, maar je moet hen eerst contacten om te vragen of het beschikbaar is, daarnaast had ik gelezen dat veel mensen die daar hebben besteld hun creditcard moesten blokkeren vanwege fraude.
Er zijn zoveel online pharmacies, maar weet echt niet welke ik kan vertrouwen. Deze hele situatie maakt alles zo moeilijk! Dus ik hoop dat de ervaren mensen mij advies kunnen geven.

Zijn er trouwens andere vrouwen in een soort gelijke situatie? Hoe komen jullie nu aan finasteride?

mhogen 24 juli 2012 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hair01 (Bericht 310455)
Hallo,

Zoals jullie misschien weten is het voorschrijven van finasteride aan vrouwen afgeschaft. Ik zat aan de finasteride en ben nu gestopt omdat het niet meer voor mij voorgeschreven wordt. Erg vervelend op zn zachtst uitgedrukt. Maar weet iemand een betrouwbare website waar je proscar 5mg of propecia 5 mg kan kopen?

Ik heb gekeken op unitedpharmacies, maar je moet hen eerst contacten om te vragen of het beschikbaar is, daarnaast had ik gelezen dat veel mensen die daar hebben besteld hun creditcard moesten blokkeren vanwege fraude.
Er zijn zoveel online pharmacies, maar weet echt niet welke ik kan vertrouwen. Deze hele situatie maakt alles zo moeilijk! Dus ik hoop dat de ervaren mensen mij advies kunnen geven.

Zijn er trouwens andere vrouwen in een soort gelijke situatie? Hoe komen jullie nu aan finasteride?

ik heb onlangs wat besteld bij united pharmacies en vooralsnog geen problemen ondervonden. voorlopig is mijn cc ook niet geplunderd. Wellicht heeft iemand anders ook nog andere betrouwbare websites..?

als je in zuid-europa op vakantie (turkije bijvoorbeeld) bent, kan je daar ook eens langs een apotheek lopen. Goedkoop en zonder recept 5mg te verkrijgen. Ik heb het via via ook uit Turkije geregeld, omdat mijn huisarts alleen de 1mg wilde voorschrijven, wat veel duurder is

Limbo 24 juli 2012 11:08

Klopt ik loop er dadelijk binnen om mijn bestelling op te halen!!

Memeber 24 juli 2012 15:31

Ik heb nog een ongeopend doos proscar liggen van de apotheek. Wil hem best weg doen voor 30 euro maar ook niet minder. Als je het wel op recept krijgt is het 3 x zo goedkoop. Voor mij is het gratis maja ik ben ermee gestopt.

Limbo 12 januari 2017 13:39

Reclame

glders 20 februari 2017 11:46

Hallo,
Beste prijs op de proscar met snelle levering, kunt u een apotheek zeer effectief te vinden!

Limbo 20 februari 2017 14:23

Reclame. En Google Translate


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.