Het is een raar verhaal.
|
Die co-piloot zou alsnog gevierendeeld moeten worden. Hoe dom kan een mens zijn.
|
Het is hier helemaal niks meer. Zullen we er maar mee kappen?
|
Het is hier inderdaad niets meer, had zelf even een voorjaarsdip.
Misschien moeten we er maar mee kappen, het is trekken aan een dood paard. :confused: Nog even wat betreft die co-piloot. Dit dook op op internet (niet van de meest betrouwbare site overigens) https://ejbron.wordpress.com/2015/03...n-de-berg-aan/ |
Tikje onwaarschijnlijk. Dan zou iemand toch jubbelend de eer hebben opgeëist voor die Alla met zijn hakkenbar? En dan mik je toch op een cathedraal of treinstation of zo, niet op een berg! Zelf zou ik wat zijn omgevlogen, de Eifeltoren is bijna niet te missen.
|
Lijkt mij ook niet hoor, zoals het nu lijkt was het "gewoon" iemand met zelfmoordplannen.
|
Ik vind het ook een raar bericht. Aan de andere kant verbaas ik me inmiddels nergens meer over...
|
Citaat:
|
Half om half gehakt, dat mag. ;)
Ik eet voortaan paardengehakt, want als niemand in al die jaren het verschil heeft geproefd en het is de helft goedkoper.. :P |
Vandaag Revita-shampoo besteld. Voor mijn zoon. :eek: Volgens mij heeft hij last van seborroisch eczeem. Heb daar vroeger zelf ook flink last van gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die van ons gaat vanavond met alle derde klassen van zijn school naar Italië toe. Dat wordt rustig de komende week... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik kan hem soms wel eens achter het behang plakken, maar als hij een weekje weg is (kamp of zoiets) dan ben ik erg blij dat hij weer terug is. |
Citaat:
Hij wordt kaalgeplukt, dus wellicht is het kippenvlees. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.