Mooie tijd voor een Zwarte Zaterdag.
|
Geen file gezien. Vanaf de Jura zal dat wel minder zijn in vergelijking met de mensen die vanuit Zuid-Frankrijk zijn vertrokken.
|
50 km bij de Brenner.
|
Gisteren bij een bergdorp tien keer doodgegaan. Was een eetfeest. Helaas niet goed gelezen en 30 km verkeerd gereden, twee keer, naar verkeerd dorp. Uiteraard te laat op juiste plek, retedruk, smalle wegen, ik zeg wegwezen. Moest via grindpad. OMG.
|
Citaat:
Paar jaar geleden in Frankrijk met een busje een smal bergweggetje opgereden, die kwam uit op een prachtig oud smal bruggetje, maar ik durfde het niet aan om daar met die zware bus overheen gegaan. Dus achteruit over dat bergweggetje, gelukkig kwam er geen verkeer aan en kon ik hem na 1 bocht keren in een inham. Wel drie liter zweet verloren in een kwartiertje. |
Klinkt heel herkenbaar. Langs het grindpad stond één bord te weinig. Uiteraard nam ik de verkeerde richting. Reed een joekel van een bult op, bovenaan kon je niet naar onderen kijken. Ter plekkw omgedraaid en besloot de bult te mijden en toen schuurde een steen over de onderkant van de auto. Nog niks gemerkt van schade...
|
Je komt dan wel op plekken waar je normaal gesproken niet komt.
|
Zeker. Sterker. Nooit meer zult komen. Libbiano, ciao. Het waren 5 geweldige minuten...
|
Wilhelmusles. Tsja
|
Citaat:
|
Citaat:
ChristenUnie wil voor jou en mij bepalen wanneer je dood mag gaan. |
Citaat:
Zolang er goede afspraken over zijn vind ik euthanasie prima, zeker als het een aflopende zaak is en je nog waardig en pijnvrij wil sterven. |
Als Ajax kampioen wordt willen jullie ook dood. Stemt D66!!
|
Citaat:
Kunnen we daar een referendum over houden? |
:D
Een bindend of een raadgevend? |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.