Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Achteruitgang libido/erectie icm Foligain (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33723)

Logistics 11 juni 2014 00:32

Achteruitgang libido/erectie icm Foligain
 
Heren,

Ik heb voor enkele maanden lang Foligain gebruikt in combinatie met Vitamine D en Spectral DNC. Nu ik sinds kort een vriendin heb en weer seksueel actief ben is het mij opgevallen dat het voor mij nogal lastig is om een erectie te krijgen; dus ben ik gestopt met het gebruiken van Foligain. Het effect na enkele weken? Enorm veel haarverlies en op ten duur weer een verbeterde libido en erectie.

Kortom, als drieëntwintige jarige, sta ik voor een enorm 'grote' dillema. Of mijn haar behouden, of goed zijn in seks? :D

Mijn vragen zijn:
1. Kan dit effect kloppen en zijn jullie hier mee bekend?
2. Als ik hier mee door zou gaan; kan ik schade aan mijzelf aanrichten?
3. Is er een andere oplossing? dit combinatie werkt namelijk bij mij erg goed.

dZinee 11 juni 2014 09:42

Je hebt het over Foligain hair loss supplement?

Het klinkt mij een beetje als een subjectieve ervaring..'enorm veel' haarverlies binnen een paar weken lijkt mij onwaarschijnlijk.

Wil jou hier niet op aanvallen; maar het grootste deel van finasteride verhalen komt van mensen die om een andere reden last hebben van 'bijwerkingen', en dan finasteride de schuld geven.

1. Nouja het klinkt als mogelijke bijerkingen van finasteride. Foligain bevat ook saw palmetto, maar dit is eigenlijk minder krachtig. De kans op bijwerkingen lijkt mij zeer klein.
2. Als het echt door foligain komt is de kans dat de bijwerkingen blijven. Het kan ook wegtrekken, maar dat risico zou ik niet nemen.
3. Meer richten op topicals. LLLT is een mogelijkheid, maar niet wetenschappelijk bewezen.

themen 11 juni 2014 10:00

foligain minox?

Logistics 11 juni 2014 19:25

Het gaat om de Foligain hair loss supplement

themen 12 juni 2014 09:17

heeft geen invloed op je hormonen toch?

Memeber 12 juni 2014 09:37

Alles wat systematisch wordt opgenomen door je lichaam heeft indirect effect op je hormonen zo ook gewone voeding uit de supermarkt.

Nord 12 juni 2014 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Logistics (Bericht 353304)
Heren,

Mijn vragen zijn:
1. Kan dit effect kloppen en zijn jullie hier mee bekend?
2. Als ik hier mee door zou gaan; kan ik schade aan mijzelf aanrichten?
3. Is er een andere oplossing? dit combinatie werkt namelijk bij mij erg goed.

1. Ja
2. Verschilt per persoon. Ik had er ook last van maar bleef lekker doorgaan en nu merk ik er niks meer van.
3. Nee. Als iets goed werkt, dan heb je ten eerste geluk. Stop je ermee en ga je een andere tactiek gebruiken dan gaat het meestal alleen maar slechter.

Hoelang ben je al met de medicatie bezig?

Hairpilot 12 juni 2014 10:08

Heb jij 100% behoud met Duta, Nord? Waarom van 0.15 naar 0.25 mg gegaan? Merkte je achteruitgang bij 0.15?

dZinee 12 juni 2014 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door themen (Bericht 353354)
heeft geen invloed op je hormonen toch?

Om de antwoorden te voorkomen met 'alles heeft invloed op je hormomen':

Het bevat wel saw palmetto dat een soortgelijke maar minder sterke werking heeft dan finasteride.

Memeber 12 juni 2014 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dZinee (Bericht 353366)
Om de antwoorden te voorkomen met 'alles heeft invloed op je hormomen':

Het bevat wel saw palmetto dat een soortgelijke maar minder sterke werking heeft dan finasteride.

Ik neem aan dat deze hint naar mij bedoeld is? Wat is er zo gek aan mijn reactie? Alles heeft inderdaad invloed op je hormonen. Stressen en piekeren over bijwerkingen = daadwerkelijke bijwerkingen en beïnvloed de hormoonhuishouding. Het gaat hier om een natuurlijke dht verlager en bijwerkingen KUNNEN optreden. Oftewel.. Het maakt in deze situatie vrij weinig uit hoe groot de kans op bijwerkingen is.

dZinee 12 juni 2014 18:19

Ja en zelfs het drinken van veel water heeft invloed op je hormonen..
Dacht dat je die kant op wilde gaan; en dan kun je dat antwoord dus altijd, bij iedereen, in elke situatie geven. Stress staat uiteraard direct gerelateerd aan hormonen.

Maar zie niet goed hoe jouw verklaring nu aansluit bij je eerdere opmerking, maar goed.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.