Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   3600 Grafts Bij Cosmedica Dr. Acar (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38564)

MRrain 9 september 2019 08:49

3600 Grafts Bij Cosmedica Dr. Acar
 
5 Bijlage(n)
Tijdje geleden heb ik mijn ervaring bij Cosmedica gedeeld. Ik wil even de foto's die gemaakt zijn voor en na de operatie met jullie. Momenteel is er nog geen groei; dat zal moeten komen over een aantal maanden.

Ik deel de foto's dan weer voor mensen die naar Cosmedica willen gaan want uiteindelijk gaat het om de resultaat.

michael1606 9 september 2019 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MRrain (Bericht 437056)
Tijdje geleden heb ik mijn ervaring bij Cosmedica gedeeld. Ik wil even de foto's die gemaakt zijn voor en na de operatie met jullie. Momenteel is er nog geen groei; dat zal moeten komen over een aantal maanden.

Ik deel de foto's dan weer voor mensen die naar Cosmedica willen gaan want uiteindelijk gaat het om de resultaat.

Ze hebben wel een groot gebied als donor gebruikt, dat vind ik wel netjes. Je ziet bij veel HT's dat het geplukte gebied veel kleiner is, bij mij zelf vond ik dit ook tegenvallen.
Ziet er goed uit, nu wachten op de eerste haren bovenop!

MRrain 18 november 2019 11:12

5 Bijlage(n)
Dankje voor je reactie. Zie mijn foto's van al bijna 2,5 maanden na mijn ht. Ik zie nou al de eerste haartjes, is dat nou ook zo, of zie ik het fout?

Wat betreft donorplek is het volledig dicht nu. Vorig week heb ik de foto's gestuurd naar Dr. Acar, ze verwachten een prachtig resultaat bij mij:):):)

bedroefd007 18 november 2019 11:37

Misschien een gekke opmerking, maar ik vind zo'n kale coupe je ook heel goed staan!

Inesmoll 18 november 2019 14:05

Je donor is mooi hersteld en ik vermoed wel dat je een goed resultaat mag verwachten.Wat heeft je deze HT gekost ? Cosmedica word hier toch regelmatig in een positief daglicht gesteld dus ik vermoed wel dat je daar ook in goede handen bent.

John-Vos 19 november 2019 09:41

Ziet er goed uit maat

Pietjeee 21 november 2019 04:12

Je bent er vlug bij met hergroei, denk dat je goed op weg zult zijn binnen half jaar.

koenvdheuvel 27 november 2019 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MRrain (Bericht 439061)
Dankje voor je reactie. Zie mijn foto's van al bijna 2,5 maanden na mijn ht. Ik zie nou al de eerste haartjes, is dat nou ook zo, of zie ik het fout?

Wat betreft donorplek is het volledig dicht nu. Vorig week heb ik de foto's gestuurd naar Dr. Acar, ze verwachten een prachtig resultaat bij mij:):):)

Je ziet het niet verkeerd :cool: Je hebt al gauw haartjes vriend.

vangessel 3 december 2019 09:31

Is het gedaan met dhi ?

MRrain 9 december 2019 12:15

Idd, 3600 fue+dhi+prp

Pietjeee 7 januari 2020 20:43

Benieuwd naar je vorderingen!

Gr

Pietjeee 8 januari 2020 15:52

1 Bijlage(n)
Zag toevallig net je foto via de website van Cosmedica welke ik direct herkende.

Inesmoll 8 januari 2020 20:28

Ten opzichte van 18 Nov tot op heden = 1 maand en 20 dagen is het haar wel verdomd goed gegroeid.Ik hoop dat ik dat ook snel kan meemaken wat betreft mijn HT.:rolleyes:

MRrain 11 januari 2020 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee (Bericht 440475)
Zag toevallig net je foto via de website van Cosmedica welke ik direct herkende.

Haha! :D

MRrain 11 januari 2020 07:23

4 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll (Bericht 440483)
Ten opzichte van 18 Nov tot op heden = 1 maand en 20 dagen is het haar wel verdomd goed gegroeid.Ik hoop dat ik dat ook snel kan meemaken wat betreft mijn HT.:rolleyes:

Ze vertellen me bij Cosmedica dat ik mag verwachten dat het helemaal dicht groeit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.