Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   FUEGENIX - 2760 Grafts - Feb ‘22 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40294)

Therios 8 juni 2022 17:57

FUEGENIX - 2760 Grafts - Feb ‘22
 
5 Bijlage(n)
Hoi,

Begin feb ben ik een FUE haar transplantatie ondergaan bij Dr. Munib Ahmad. De voorkant zou wat verdikt worden maar de grootste focus was de kruin. De intake, operatie en nazorg zijn allemaal erg goed bevallen. Zoals velen op dit forum ben ik erg tevreden met het persoonlijke contact met de arts in ieder stadium (en dat hij ook de behandeling zelf uitvoert).

Na 3 maanden zag ik eea gebeuren en nu, na 4 maanden, zijn de eerste resultaten goed zichtbaar. Volgens Munib is dit slechts het begin. Ik ben erg benieuwd wat dat betreft. Foto 1 en 2 zijn pre-op, foto 3 is enkele uren post-op en foto 4 en 5 zijn 4 maanden post-op

Jamal1 9 juni 2022 22:50

Ziet er heel erg goed uit. Veel plezier met je nieuw haar en veel succes verder

John74 13 juni 2022 10:39

Ziet er goed uit en dat na slecht 4 maanden! Weet je de verdeling van grafts voor en achter? De kruin lijkt wel een stokpaardje van Fuegenix, zie nergens zulke resultaten op de kruin als hier.

DeJong 13 juni 2022 14:27

dat gaat keihard voor 4 maanden.
lijkt me een goede keuze om het haar boven de voorste pluk te houden. Ga je dat nog weg laten halen/laseren ect?

Pionier 13 juni 2022 15:06

Mooi resultaat. Hoeveel grafts zijn erop kruin geplaatst?


En wat was de prijs/graft?

Therios 13 juni 2022 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John74 (Bericht 468578)
Ziet er goed uit en dat na slecht 4 maanden! Weet je de verdeling van grafts voor en achter? De kruin lijkt wel een stokpaardje van Fuegenix, zie nergens zulke resultaten op de kruin als hier.

1560 kruin 1200 voorkant. Munib vertelde destijds ook dat hij bezig was met research dat betrekking heeft op een snelle groei op de kruin.

Therios 13 juni 2022 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeJong (Bericht 468587)
dat gaat keihard voor 4 maanden.
lijkt me een goede keuze om het haar boven de voorste pluk te houden. Ga je dat nog weg laten halen/laseren ect?

Haar valt er met huidige kapsel overheen dus niet zo’n issue. Tegen de tijd dat het lang genoeg is om naar achteren te dragen scheer ik dat flosje denk ik weg.

Therios 13 juni 2022 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pionier (Bericht 468588)
Mooi resultaat. Hoeveel grafts zijn erop kruin geplaatst?


En wat was de prijs/graft?

Dank! Zie reply hier boven voor grafts. Prijs fluctueert heel erg. Munib gaf aan dat hij niet per graft rekent maar per behandeling zeg maar. Je kunt het beste even bij hem informeren. De eerst take in is gratis bij hem. Ik kon geloof ik binnen een week terecht nadat ik een e-mail had gestuurd.

beamerboy 15 juni 2022 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Therios (Bericht 468595)
Dank! Zie reply hier boven voor grafts. Prijs fluctueert heel erg. Munib gaf aan dat hij niet per graft rekent maar per behandeling zeg maar. Je kunt het beste even bij hem informeren. De eerst take in is gratis bij hem. Ik kon geloof ik binnen een week terecht nadat ik een e-mail had gestuurd.

Vreemd, toen ik een paar maanden geleden contact had zou het eerste consult mij €100 kosten.

FueGenix 15 juni 2022 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beamerboy (Bericht 468614)
Vreemd, toen ik een paar maanden geleden contact had zou het eerste consult mij €100 kosten.

Niks vreemds aan. Het consult was voorheen gratis (wanneer de topicopener is behandeld) en is sinds een tijd betaald.

Pionier 16 juni 2022 09:10

Therios hoeveel heeft jouw behandeling dan gekost?

Dice 28 juni 2022 16:26

Mooi resultaat zeg!

daymeister 29 juni 2022 18:03

Ik zie dat de prijs nog niet is meegedeeld , blijkbaar groot geheim :cool:

hairry 3 juli 2022 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daymeister (Bericht 468811)
Ik zie dat de prijs nog niet is meegedeeld , blijkbaar groot geheim :cool:

Valt mij ook op dat er hier nooit prijen vermeld worden. best dat prijzen bij Fuegenix zeer persoonlijk zijn maar je kan toch op zijn minst een ongeveer indicatie geven.

ik ben er ook zeer benieuwd naar of je bij Fuegenix een haar transplantatie van bv 3000 grafts kan laten doen als je een klein budget hebt van onder de 4000 euro.. prijzen staan op hun website ook niet vermeld .als een consult al 100 euro kost en je hebt verder geen geld om het uit te laten voeren heeft het dan wel zin om op consult te gaan...

of is deze kliniek enkel maar weggelegd voor de rijkere lui..

CJH16 3 juli 2022 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hairry (Bericht 468913)

ik ben er ook zeer benieuwd naar of je bij Fuegenix een haar transplantatie van bv 3000 grafts kan laten doen als je een klein budget hebt van onder de 4000 euro..

Nee dat zal niet lukken voor die prijs.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.