Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

Limbo 2 april 2010 21:44

John Forsythe a.k.a. Blake uit Dynasty is ook niet meer onder ons!

Hanna 3 april 2010 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 247300)
En die jatte het toch van Apple?

Yep. Bill jatte OS van Steve Jobs en noemde het toen DOS (Dirty Operating System)

Maar wat heb jij tegen Den Blijker? Hij schijnt goed te kunnen koken, rookt, en neemt zijn hondje overal mee naar toe; lijkt me een gezellige Bourgondiër... maar ja, wel kaal.

agatha 3 april 2010 11:16

Kun je nagaan. Ik vind het een simpele l.l. Die open deuren grapjes van hem, hij heeft altijd de zelfde teksten en ik word ook nog eens doodziek van zijn zelfverheerlijking. Zo dat is eruit:D

Henk 3 april 2010 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 247357)
Kun je nagaan. Ik vind het een simpele l.l. Die open deuren grapjes van hem, hij heeft altijd de zelfde teksten en ik word ook nog eens doodziek van zijn zelfverheerlijking. Zo dat is eruit:D

Ik vond hem in het begin nog wel leuk, maar dat was er snel af.

Limbo 3 april 2010 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 247364)
Ik vond hem in het begin nog wel leuk, maar dat was er snel af.

Wie bedoel je? Ambo??:P

Hanna 3 april 2010 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 247357)
Kun je nagaan. Ik vind het een simpele l.l. Die open deuren grapjes van hem, hij heeft altijd de zelfde teksten en ik word ook nog eens doodziek van zijn zelfverheerlijking. Zo dat is eruit:D

O ja, erg ingewikkelde teksten zijn 't niet, maar daar heb ik bij RTL zelden iemand op kunnen betrappen. :D
Dat oudere keurige mannetje dat adviseert bij de inrichting van hotelkamers e.d., vind ik tien keer erger.

agatha 3 april 2010 15:55

Mijn hubbie kijkt er wel graag naar:eek:en moet je maar eens opletten dat hij in elke serie altijd dezelfde oneliners gebruikt, vreselijk:mad:

Hanna 3 april 2010 17:19

Ik kijk liever naar Jamy Oliver en Gordon Ramsey, waarbij de laatste ook erg vaak dezelfde kreten gebruikt.

Maar nou ja, die zijn allemaal niet dood, dus horen voorlopig niet in dit topic. ;)

Henk 4 april 2010 11:39

De Zuid-Afrikaanse rechts-extremiste Eugène Terre'Blanch.
Ik vond hem altijd een eng mannetje.

Limbo 4 april 2010 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 247468)
De Zuid-Afrikaanse rechts-extremiste Eugène Terre'Blanch.
Ik vond hem altijd een eng mannetje.

Ik ken hem niet, maar las idd dat hij net zoals een zeehondje is doodgeknuppeld.

agatha 4 april 2010 14:26

Helaaszag meneer Terreblanche zijn gekleurde medelander ook als zeehondjes en knuppelde er vrolijk op los. Zag zichzelf als de nieuwe Hitler:eek:

Limbo 4 april 2010 18:36

Uiteindelijk dan toch onze Sugar.

En ook nog Rudy Kousbroek. Een essayist.

Hanna 4 april 2010 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 247495)
Uiteindelijk dan toch onze Sugar.

Tja, triest, vooral door de manier waarop, alsof ze in het ziekenhuis haar conditie niet beter hadden kunnen inschatten. :confused:

Limbo 4 april 2010 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 247496)
Tja, triest, vooral door de manier waarop, alsof ze in het ziekenhuis haar conditie niet beter hadden kunnen inschatten. :confused:

Hartaanval tijdens operatie en daarna niet meer wakker geworden. Wat had er dan anders gemoeten??

Ambo 4 april 2010 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 247507)
Hartaanval tijdens operatie en daarna niet meer wakker geworden. Wat had er dan anders gemoeten??

Haar BMI...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.