Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Dr. Munib Ahmad FUEGENIX 2430 grafts (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40337)

Happycustomer 30 juni 2022 21:52

Dr. Munib Ahmad FUEGENIX 2430 grafts
 
5 Bijlage(n)
Hallo allemaal,

Na veel onderzoek en het lezen van reviews en forums de knoop doorgehakt om te kiezen voor de kliniek van Dr. Munib Ahmad. (FUEGENIX). De reden waarom ik heb gekozen voor de kliniek is dat ik natuurlijke resultaten tegenkwam die er goed uitzagen. Foto’s opgestuurd via de site en zeer snel reactie ontvangen dat een haartransplantatie mogelijk is. Meteen een intake ingepland. De intake was laagdrempelig en gaf mij een goed gevoel. De dokter is zelfverzekerd en trots op zijn werk. Dr. M. Ahmad is iemand met humor en is zeer toegankelijk.

22 juni heb ik de haartransplantatie ondergaan. Netjes alle instructies opgevolgd geen alcohol, roken etc. voor de behandeling. Op de dag zelf voel je alleen de prikjes vergelijkbaar met iemand die je hard knijpt, maar dan op je hoofd. De dokter doet dit zo netjes en snel mogelijk.
Om 7:15 uur begonnen met 4 uur grafts eruit halen en 4 uur erin zetten en ik was klaar om 15:15 uur
Ik heb ongeveer 6 uur geslapen in de operatiestoel.

Na de behandeling rustig aan gedaan en de nazorginstructies juist opgevolgd. Je ziet overal foto’s van mensen met opgezwollen gezichten. Ik heb veel gekoeld hierdoor nauwelijks last van zwelling gehad. Op dag 6 kwamen de korstjes op het donorgebied al los en vanaf dag 6 ook op het transplant gebied. Ik zit op dag 8 na de transplantatie zie onderstaaande foto.
Zeer tevreden met de nazorg en het nauwe contact met de dokter.

Ik zal na 3 maanden een update toevoegen met foto’s.

hairry 1 juli 2022 11:45

Mooi gedaan. hoeveel euro was je ervoor kwijt?

Happycustomer 24 september 2022 07:20

Maand 3
 
4 Bijlage(n)
Resultaat na maand 3

PaulPaulPaul 25 september 2022 19:01

Looks good! Ik denk dat je een hele mooie dichtheid tegemoet gaat.

Schaamhaartje 25 september 2022 19:38

Lol, het lijkt net alsof je een keppeltje op hebt.

Maar de rest ziet er wel goed uit! Maand 4,5 zal een magische maand voor je worden. Dan knalt het ineens eruit!

Kennisbank 26 september 2022 19:33

Dat gaat een mooi resultaat geven !

Happycustomer 3 oktober 2022 21:12

Haha klopt. Je zag het verschil heel goed het is nu al minder. Ben benieuwd!
Zal nog een foto uploaden na 4 maanden.

Schaamhaartje 4 oktober 2022 16:41

Heb je intussen je haren nog geknipt?

Happycustomer 7 oktober 2022 14:52

Ik ging eerst om de drie weken naar de kapper.

Happycustomer 2 november 2022 16:32

Update 4 maanden
 
3 Bijlage(n)
Update 4 maanden

Schaamhaartje 3 november 2022 12:15

Ah top! Nu gaat het vast hard met groeien. Die eerste 4 maanden zijn het vervelendst. Ben benieuwd naar de volgende update .

Happycustomer 6 november 2022 16:32

4 maanden en een paar dagen
 
3 Bijlage(n)
Vorige foto’s waren niet top.

Schaamhaartje 7 november 2022 09:50

Het begint nu goed te groeien zo te zien! Komende maand zal ook heel hard gaan. Ziet er goed uit zeg. Ongelofelijk dat je zo’n dichtheid hebt gekregen met relatief weinig grafts!

hairry 7 november 2022 12:06

@ Schaamhaartje bij mij is nog niets te zien na zoveel maanden. wellicht zijn de meeste grafts beschadigd met oogsten. als ik voor eindcontrole bij visus kom gaan ze waarschijnlijk zeggen . je hoofd heeft de grafts niet doorgelaten en wij hebben er alles aan gedaan.. dan ligt het weer aan de klant en niet aan hun.

Happycustomer 7 december 2022 21:23

5 maanden
 
3 Bijlage(n)
Het gaat hard.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.