Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Een transplantatie bij Kliniek Veldhoven (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39646)

Kalekokkie 14 april 2021 15:27

Een transplantatie bij Kliniek Veldhoven
 
Ben 35 en heb na vele jaren besloten een haartransplantatie te ondergaan. Heb contact gehad met Dokter Bisanga in België, maar hij gaf te kennen alleen transplantaties te doen na minimaal gebruik voor 12 maanden van finasteride.

Ik ben zelf geen voorstander van het gebruik van medicijnen, alhoewel ik nog onderzoek moet doen naar de effecten van finasteride die direct in het haar wordt aangebracht vs inwendig gebruik voor de zones waar de operatie niet op zal plaats vinden.

Ik begrijp dat finasteride bij KV niet een vereiste is, dus ik overweeg een operatie bij hun te ondergaan. Weet iemand hoe lang de wachtlijst is? Heb een consult aangevraagd, maar geen idee hoe lang dit alles gaat duren.

Johan-711 14 april 2021 17:03

Ik denk dat het per arts verschillend is of ze wel of geen behandeling kunnen/willen uitvoeren zonder preventie. Zij kunnen je dit dan ook het beste vertellen tijdens een consult. Als jouw uitvalspatroon zich verder vordert, dan is het wel handig om er iets tegen te doen om het bestaande haar te behouden. Anders is het een beetje dweilen met de kraan open.

Dave12345 15 april 2021 12:20

Begin feb. Consult gehad, 12 mei behandeling hiero

h.leijten 22 april 2021 14:23

plotselinge consultkosten
 
Toen ik een afspraak wilde maken voor een consult gesprek, werd ik plotseling geconfronteerd met 75 euro aan kosten, vooraf betalen, direct aan de balie. Dit stond niet op de website vermeld, terwijl men dit al geruime tijd ingevoerd had. Het voelde een beetje als "addertje onder het gras" en ik vraag me dan direct af, met welke kosten ik verderop in het zorgproces geconfronteerd ga worden.:mad:

Crazy9 22 april 2021 16:24

Was onderstaande 1 keer vermelden niet genoeg? ;)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door h.leijten (Bericht 457453)
Toen ik een afspraak wilde maken voor een consult gesprek, werd ik plotseling geconfronteerd met 75 euro aan kosten, vooraf betalen, direct aan de balie. Dit stond niet op de website vermeld, terwijl men dit al geruime tijd ingevoerd had. Het voelde een beetje als "addertje onder het gras" en ik vraag me dan direct af, met welke kosten ik verderop in het zorgproces geconfronteerd ga worden.:mad:


Henk 23 april 2021 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 (Bericht 457462)
Was onderstaande 1 keer vermelden niet genoeg? ;)

Inderdaad, ik heb de andere postings al verwijderd. Allereerst welkom op ons forum h.leijten, maar het meerdere keren posten van een bericht maakt het een beetje onoverzichtelijk.

Groetjes, Henk

roel2000 25 april 2021 19:54

Dat is een hele goede dokter geeft goed advies. Bij deze arts betaal je consult maar dat gaat er weer vanaf de operatie kosten.

Niet vele klinieken zullen je vertellen dat je medicatie moet gaan gebruiken. Het is wel van belang om een goede haartransplantie te kunnen krijgen. De meeste dokter zeggen altijd gebruik medicatie om haar uitval tegen te gaan. Want haartransplantie haren zonder medicatie kan weer uitvallen.

Harold eberson is een optie die kan jou eerlijk zijn mening geven.

Hairforlife 25 april 2021 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roel2000 (Bericht 457644)
Dat is een hele goede dokter geeft goed advies. Bij deze arts betaal je consult maar dat gaat er weer vanaf de operatie kosten.

Niet vele klinieken zullen je vertellen dat je medicatie moet gaan gebruiken. Het is wel van belang om een goede haartransplantie te kunnen krijgen. De meeste dokter zeggen altijd gebruik medicatie om haar uitval tegen te gaan. Want haartransplantie haren zonder medicatie kan weer uitvallen.

Harold eberson is een optie die kan jou eerlijk zijn mening geven.


Roel, dr Eberson werkt allang niet meer in Veldhoven maar heeft zijn eigen kliniek in Heemstede, Noord Holland. Volgens mij vraagt ie momenteel geen geld voor een consult.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.