Hier hadden we volledige zonsverduistering. Geen stukje zon meer te zien.
Wat betreft temperatuur kon je het wel merken, ik ben (heel eventjes) buiten aan het werk geweest, maar het was niet warm. |
Hier ook. En nog steeds is de zonsverduistering bezig. Het zit nog steeds hartstikke dicht. Zijn we er weer ingetuind!
|
Geen zon gezien :D
|
Nee. Helemaal niks. Bah!
|
Citaat:
|
Herman Kuiphof. Een klassieker. Die quote bedoel ik.
|
Ja, en traumatisch.
Op naar het voetbalveld. Stiefzoontje moet eerst, die heeft mijn genen niet, hij kan behoorlijk voetballen. Daarna mijn eigen. Dus de hele ochtend onder de pannen. |
Leuk. Als het maar droog blijft.
|
Vandaag een zomerdekbed gekocht. Benieuwd of ik dat ding nog dit jaar kan gebruiken, het is niet meer dan een dik laken :confused:
|
Wat voor dons?
|
Niks geen dons, een katoenen zomerdekbed, nog nooit zo koud gehad. Ik ga de elektrische deken uitvinden.
|
Is lekker op een elektrische stoel. Yin en yan!
|
Behoorlijk betrouwbaar zo'n vliegtuig, maar als het fout gaat, van gaat het meestal goed fout.
|
Klopt. Bizar. Wel typisch dat er zo weinig Nederlanders bij betrokken waren. Op het vliegveld verrekt het daar van de medelanders.
|
Tja, waarschijnlijk gaat blijken dat terrorisme oorzaak is. Angst voor terrorisme. Een te stevige deur zonder mogelijkheid om hem van buitenaf te openen, een buitengesloten piloot en een piloot die onwel of dood was binnen. Moest toch een keer gebeuren.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.