Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Het voetbaltopic (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=10843)

Spiderman 27 oktober 2007 16:35

Dit weekend is er een leuk programma!!

Mijn voorspelling:

FC Twente - Feyenoord 1 - 1

FC Utrecht - Ajax 2 - 0

Balou 27 oktober 2007 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 145484)
Dit zijn de wijzigingen in de selectie tov het vorig seizoen:

Verworven spelersVertrokken spelersEr zitten in deze lijst van nieuwe spelers een aantal wisselspelers tussen, maar daar ontkom je niet aan. Van de nieuwe spelers spelen Vederson, Roberto Carlos en Cacmak regelmatig. Daarnaast staat er een andere keeper in de goal dan vorig jaar. Dat zijn er dus al 4. De overige nieuwe spelers zijn jonge talenten die het vooral moeten hebben van invalbeurten.

Bovendien zijn zowel aanvoerder Umit Ozat, als reserve aanvoerder Tuncay vertrokken. als je dit geen drastische wijzigingen vind dan weet ik het ook niet meer!!

(Edit, De lijst hierboven is incompleet, daar hij te lang was!! De complete lijst vind je op Wikipedia. Ik heb de (in mijn ogen) belangrijkste wijzigingen laten staan)







Natuurlijk zijn dit breedte aankopen, maar je ziet hoe bepalend deze kunnen zijn. Ajax zit daarvoor nu op de blaren en bij Fenerbahce pakt het beter uit.



Dit is een zeer gewaagde uitspraak. Het enige voordeel dat Afellay heeft, is dat hij nog erg jong is. Cocu is idd later pas echt goed doorgebroken, maar bij AZ en later bij Vitesse viel hij al op.


Volkan Demirel speelde ook de afgelopen seizoenen al zijn potjes mee hoor:

PASPOORT

seizoen club wedstrijden
2002/03
Fenerbahçe 1
2003/04
Fenerbahçe 19
2004/05 Fenerbahçe 6
2005/06
Fenerbahçe 18
2006/07
Fenerbahçe 16
2007/08
Fenerbahçe 8

Zoals je zelf al aangaf is het vertrek van tuncay en ozat opgevangen door de komst van roberto carlos en wederson. Hoewel ik tuncay een aardige voetballer vond, vond ik ozat enigzins overschat als verdediger. Enige tijd was er zelfs interesse vanuit psv voor deze speler geloof ik. Maar naast het feit dat hij niet de grootste is, is hij ook enorm traag.
En recber was volgens mij gewoon reserve keeper.

Balou 27 oktober 2007 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 145487)
Dit weekend is er een leuk programma!!

Mijn voorspelling:

FC Twente - Feyenoord 1 - 1

FC Utrecht - Ajax 2 - 0


Twente - Feyenoord 3 - 1
FC Utrecht - Ajax 2 - 4

Spiderman 27 oktober 2007 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Balou (Bericht 145488)
Volkan Demirel speelde ook de afgelopen seizoenen al zijn potjes mee hoor:

PASPOORT

seizoen club wedstrijden
2002/03 Fenerbahçe 1
2003/04 Fenerbahçe 19
2004/05 Fenerbahçe 6
2005/06 Fenerbahçe 18
2006/07 Fenerbahçe 16
2007/08 Fenerbahçe 8

Zoals je zelf al aangaf is het vertrek van tuncay en ozat opgevangen door de komst van roberto carlos en wederson. Hoewel ik tuncay een aardige voetballer vond, vond ik ozat enigzins overschat als verdediger. Enige tijd was er zelfs interesse vanuit psv voor deze speler geloof ik. Maar naast het feit dat hij niet de grootste is, is hij ook enorm traag.
En recber was volgens mij gewoon reserve keeper.

Demirel speelde zijn potjes omdat Recber vaak geblesseerd was. Recber was echter de eerste keeper. Dit weet ik van enkele Fenerbahce aanhangende collegae die toen niet blij waren met Demirel. Overigens kun je dit ook zien in zijn statistieken:

Rüştü Reçber

Dit seizoen is Demirel pas echt de eerste doelman.


Voor een selectie is het verlies van een aanvoerder èn van een reserve aanvoerder een drastische wijziging in de ploeg en dat is het punt wat ik probeer te maken. Bovendien hebben ze, zoals ik ook al eerder zei, een aantal jonge talenten aangetrokken die regelmatig meespelen. Ook dit is lastig inpassen voor een ploeg.

Het feit dat ze er door de goede aankopen uiteindelijk sterker op zijn geworden, ben ik met je eens.

dfasd 27 oktober 2007 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 144874)
In m'n Ajax shirt zeker!:P Nee, dat doen we maar niet.:D

lijk me ook niet nee :D
Maar ff serieus, ik denk dat RKC kampioen wordt en wij tweede. In de nacompetitie vliegen we er vervolgens uit, maar het jaar daarna promoveren we wel

Spiderman 27 oktober 2007 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dfasd (Bericht 145506)
lijk me ook niet nee :D
Maar ff serieus, ik denk dat RKC kampioen wordt en wij tweede. In de nacompetitie vliegen we er vervolgens uit, maar het jaar daarna promoveren we wel

Mocht ADO de nacompetitie halen, dan zie ik ze nog wel promoveren eigenlijk.

Spiderman 27 oktober 2007 21:56

Feyenoord met 2 - 0 onderuit!!:D Dat is een goede zaak! Ik ben alleen bang dat Ajax morgen toch niet profiteert. Utrecht uit is voor Ajax altijd lastig en nu helemaal...

@Limbo

Begin nu toch wel een beetje te vrezen voor VVV!! Ze verliezen niet alleen iedere keer, maar ze verliezen ook nog iedere keer kansloos...

Heerenveen heeft makkie aan VVV 24

Limbo 27 oktober 2007 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dfasd (Bericht 145506)
lijk me ook niet nee :D
Maar ff serieus, ik denk dat RKC kampioen wordt en wij tweede. In de nacompetitie vliegen we er vervolgens uit, maar het jaar daarna promoveren we wel

Sprak hij hoopvol!:D

Limbo 27 oktober 2007 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 145528)
@Limbo

Begin nu toch wel een beetje te vrezen voor VVV!! Ze verliezen niet alleen iedere keer, maar ze verliezen ook nog iedere keer kansloos...

Heerenveen heeft makkie aan VVV 24

Voor de zoveelste keer laten ze zich in Venlo binnen 15 minuten 'kloten'. Ik had nog wel goede hoop; tegen PSV ging het redelijk en tegen Utrecht hadden ze minimaal 1 punt verdiend. Ik hoop dat het geluk ook eens een keer met hen zal zijn!

Limbo 27 oktober 2007 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Balou (Bericht 145489)
Twente - Feyenoord 3 - 1
FC Utrecht - Ajax 2 - 4

Utrecht - Ajax 0 - 1

Spiderman 28 oktober 2007 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 145536)
Utrecht - Ajax 0 - 1


Wederom gefeliciteerd met de pot, Limbo.

Ik had echt niet verwacht dat Ajax in Utrecht zou winnen, maar toch is het gelukt....Iig zeer positief dat Feyenoord weer achterhaald is.:)

Overigens, is het volgende week niet Feyenoord - Ajax??

Spiderman 28 oktober 2007 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 145535)
Voor de zoveelste keer laten ze zich in Venlo binnen 15 minuten 'kloten'. Ik had nog wel goede hoop; tegen PSV ging het redelijk en tegen Utrecht hadden ze minimaal 1 punt verdiend. Ik hoop dat het geluk ook eens een keer met hen zal zijn!

Dat is ook weer waar!

Limbo 28 oktober 2007 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 145576)
Wederom gefeliciteerd met de pot, Limbo.

Ik had echt niet verwacht dat Ajax in Utrecht zou winnen, maar toch is het gelukt....Iig zeer positief dat Feyenoord weer achterhaald is.:)

Overigens, is het volgende week niet Feyenoord - Ajax??

Dank je. Het geluk is met de dommen moet je maar denken.

Feyenoord - Ajax volgende week? Ik niet weten. Ik denk dat het 1 - 1 wordt!

Spiderman 28 oktober 2007 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 145580)
Feyenoord - Ajax volgende week? Ik niet weten. Ik denk dat het 1 - 1 wordt!

Heb het maar even opgezocht en zag dat het pas over 14 dagen is.:( Aankomende speelronde is het Ajax - Roda ( 2 - 1:P)

Feyenoord - Ajax gaat 1 - 2 worden denk ik.

Limbo 28 oktober 2007 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 145582)
Heb het maar even opgezocht en zag dat het pas over 14 dagen is.:( Aankomende speelronde is het Ajax - Roda ( 2 - 1:P)

Ajax - Roda: 0 - 0


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.