Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Prijzen HT 2022 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40263)

raarishaar 9 mei 2022 22:56

Prijzen HT 2022
 
Beste lotgenoten,

Allereerst hoop ik dat alles goed met jullie gezondheid gaat.

Ik heb 4 jaar geleden een HT ondergaan (wat gaat de tijd hard!) bij een minder bekende kliniek en was destijds (met de kennis van toen) dik tevreden. Ik heb immers een flinke donor en de voorkant ramde ze wel even vol. Intussen ook 4 jaar ouder en ben nu 31. Ik zie dat ik toch wat haar rond de voorkant ben verloren en dat dat mijn kruin erg is vermagerd (destijds ook niet echt primair behandeld) topic 2018: https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37311
Desalniettemin heb ik voor zover ik kan beoordelen een goede prima frame om nog een HT te kunnen ondergaan. Dit zal mijn finale HT worden alvorens ik over ga tot acceptatie haha! Intussen zing ik het nog even uit met Topix.

Ik heb tijd niet gelezen op het forum en weet dus niet meer goed wat de prijzen vandaag de dag doen in Turkije en wat de ‘gemiddelde’ klinieken zijn met juiste prijs kwaliteit. Ik hoef niet te betalen voor promotie campagne en dure panden en slechts alleen de goede en kundige behandeling. Een hotel vliegticket en nazorg heb ik geen behoefte aan. Ik heb ook geen haast en plan is om eind dit jaar onder het mes te gaan.

Ook ben ik benieuwd of de prijzen in NL intussen gecorrigeerd zijn om het hier te kunnen overwegen. Ik heb vorig jaar een nieuw bedrijf tegen de grens benaderd en was niet te spreken over de tarieven. Over de toon zal ik het maar even niet hebben.


Mocht je directeur van een kliniek zijn in Turkije of NL die dit leest dan mag je me vrijblijvend berichten. Ik ben flexibel en een goed visitekaartje.

Amirates 10 mei 2022 01:17

Een vriend van mij gaat naar este favor. Hij zei dat het rond de €1600 kost voor 4000 a 4500 grafts. En aan de Google reviews te zien is het een goede kliniek. Hij gaat daar natuurlijk niet alleen heen op basis van Reviews. Kennissen van hem hebben het daar ook laten doen. Mijn HT heb ik laten doen via Globalhair maar dat is minstens 2x zo duur als bij Este Favor.

raarishaar 10 mei 2022 09:16

Dank voor je reactie. Ik denk dat ik rond de 2500 grafts nodig zal hebben.
Prijs is niet onbelangrijk maar niet de doorslaggevende factor. Ik wil iets in het midden segment. Ik zal eens op dit forum kijken naar globalhair

Edit: ik krijg via de PM nare ervaringen binnen waardoor ik deze kliniek voor dit moment links laat liggen.

raarishaar 10 mei 2022 18:57

Ik ben toevallig in Turkije komende week en ben van plan Hairworld Istanboel en EsteWorld te bezoeken voor een offerte. Deze twee namen zijn me wel bijgebleven. Hebben jullie nog betrouwbare namen die ik kan bezoeken en moeite waard zijn?

bedroefd007 10 mei 2022 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raarishaar (Bericht 468042)
Dank voor je reactie. Ik denk dat ik rond de 2500 grafts nodig zal hebben.
Prijs is niet onbelangrijk maar niet de doorslaggevende factor. Ik wil iets in het midden segment. Ik zal eens op dit forum kijken naar globalhair

Edit: ik krijg via de PM nare ervaringen binnen waardoor ik deze kliniek voor dit moment links laat liggen.

Globalhair laat je links liggen bedoel je?

raarishaar 11 mei 2022 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 (Bericht 468072)
Globalhair laat je links liggen bedoel je?

Jup.
Wat vind jij? Jou heb ik een tijd geleden hier ook gezien!

Crazy9 14 mei 2022 02:31

Je kan voor beide partijen gewoon in NL terecht hoor voor een offerte ;)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raarishaar (Bericht 468067)
Ik ben toevallig in Turkije komende week en ben van plan Hairworld Istanboel en EsteWorld te bezoeken voor een offerte. Deze twee namen zijn me wel bijgebleven. Hebben jullie nog betrouwbare namen die ik kan bezoeken en moeite waard zijn?


raarishaar 19 mei 2022 13:57

Dat is zeker waar en uiteindelijk heb ik ze allebei niet bezocht.

Ik heb een kliniek bezocht (vergelijkbaar met Anatomica) bezocht, vergelijkbare prijzen. Zij vonden dat mijn vorige HT goed was gegaan en konden meteen een nieuwe inplannen. Ik zou ongeveer 3500/4000 grafts nodig hebben.

Daarnaast heb ik een bekende arts bezocht en daar zag je toch wel een ander soort consult. Volgens de arts was mijn vorige HT goed uitgevoerd en zou ik daar gewoon terug moeten gaan voor een nieuwe omdat ze mij al kennen. Toch wil ik voor mijn gevoel naar een iets betere arts. De offerte krijg ik nog en de arts gaf aan dat ik meerdere HT´s in de toekomst nodig zal hebben. Er werd geadviseerd om het zo lang mogelijk uit te stellen want mijn kapsel is nogal dekkend (naar mening van de arts) en de agenda is al bijna een jaar volgeboekt. Aantal grafts zou ongeveer 2100 tot 3000 zijn.
Feit dat de arts gepassioneerd en deskundig is speelt een rol. We gaan het zien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.