Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

Zameer 1 december 2009 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 230741)
Zou kunnen, als je even googled dan zie je dat het geregeld in fora opduikt.
Ach ja, idioten zijn er overal. En iedereen heeft weer een andere definitie van "idioot".

En een andere beschrijving van "level".
Daarom zijn dat altijd onbegonnen discussies.

Ik weet nog dat ik een paar maanden geleden een gesprek had met een glasblazer. Die zei: "Ik heb dan geen diploma's, maar ik ben professor van mijn handen". En daar had hij meer dan groot gelijk in.

En dat blijft een mooie metafoor voor wat iedereen een "level" of een "idiot" acht. Althans, vinnik dan. :)

Henk 1 december 2009 00:08

Ja, daarom vind ik ook dat je niemand voor dom mag uitmaken. Iedereen heeft z'n talenten. Bij sommigen moet je wel zoeken. :P (grapje)

Soms voel je gewoon dat je met bepaalde personen geen volwaardige discussie kunt hebben. En als dat dan aan jezelf ligt of aan die ander, dat maakt dan niet eens zoveel uit. Maar het is dan gewoon verspilde energie om er toch aan te beginnen, tegen beter weten in.

Zameer 1 december 2009 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 230744)
Ja, daarom vind ik ook dat je niemand voor dom mag uitmaken. Iedereen heeft z'n talenten. Bij sommigen moet je wel zoeken. :P (grapje)

Soms voel je gewoon dat je met bepaalde personen geen volwaardige discussie kunt hebben. En als dat dan aan jezelf ligt of aan die ander, dat maakt dan niet eens zoveel uit. Maar het is dan gewoon verspilde energie om er toch aan te beginnen, tegen beter weten in.

Ach ja, misschien zijn er wat "vooroordelen" (of projecties) weggenomen, desalniettemin.

Tato 1 december 2009 02:52

Ik moet zeggen dat ik de vete tussen Zameer en Hanna zeer waardeer. Niets is leuker na een nuttig bestede (ahum..) dag om lekker dat gekissebis te lezen: `Zij heeft me een demagoog genoemd`, `nietes`, `vet wel man`, `je bent gewoon onzeker man`, `je spelling is niet correct`:D:D:D

Overigens schijnt het zo te zijn dat je ruzie maakt met hetgene je het meest liefhebt. Ambo en Limbo zijn er al voor uitgekomen en ik verwacht dus om eerlijk te zijn dat als er een keer echt een haarwebmeeting komt dat Zameer en Hanna binnen het half uur op geheel Franse wijze hun mondsappen uitwisselen (French kissing anyone..:cool:) en dat ze zich vervolgens aan de meeting onttrekken. De plaatselijke herbergier kan vervolgens weer een aantal dolverliefde en tevreden klanten bijschrijven en dan heb ik het nogmaals niet alleen over Ambo en Limbo.....:P

Love is in the air.......:o

Zameer 1 december 2009 03:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 230748)
Ik moet zeggen dat ik de vete tussen Zameer en Hanna zeer waardeer. Niets is leuker na een nuttig bestede (ahum..) dag om lekker dat gekissebis te lezen: `Zij heeft me een demagoog genoemd`, `nietes`, `vet wel man`, `je bent gewoon onzeker man`, `je spelling is niet correct`:D:D:D

Overigens schijnt het zo te zijn dat je ruzie maakt met hetgene je het meest liefhebt. Ambo en Limbo zijn er al voor uitgekomen en ik verwacht dus om eerlijk te zijn dat als er een keer echt een haarwebmeeting komt dat Zameer en Hanna binnen het half uur op geheel Franse wijze hun mondsappen uitwisselen (French kissing anyone..:cool:) en dat ze zich vervolgens aan de meeting onttrekken. De plaatselijke herbergier kan vervolgens twee dolverliefde en tevreden klanten bijschrijven en dan heb ik het nogmaals niet over Ambo en Limbo.....:P

Love is in the air.......:o

jaja, een potje stoeien is nooit verkeerd .. , maar dit gaat wel heel ver dude. :D
Zodra Kiran ff online komt kunnen we wat leuks plannen, in elk geval met ons drieeen (da's dan functioneel een Haarwebmeeting).

Tato 1 december 2009 03:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 230749)
jaja, een potje stoeien is nooit verkeerd .. , maar dit gaat wel heel ver dude. :D
Zodra Kiran ff online komt kunnen we wat leuks plannen, in elk geval met ons drieeen (da's dan functioneel een Haarwebmeeting).

Nou Zameer...je weet dat ik gelijk heb. Het gebeurt niet zelden dat een man eerst voor van alles wordt uitgescholden alvorens hij niet meer dan een lijdend voorwerp is van de machtige wellust van een vrouw die zich als een jaguar op haar weerloze prooi stort.

Jullie zoeken elkaar iedere dag op, denk je nou dat we denken dat jullie echt meningsverschillen hebben.....haha, jullie vinden elkaar gewoon leuheuk!:rolleyes:

Zameer 1 december 2009 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 230750)
Nou Zameer...je weet dat ik gelijk heb. Het gebeurt niet zelden dat een man eerst voor van alles wordt uitgescholden alvorens hij niet meer dan een lijdend voorwerp is van de machtige wellust van een vrouw die zich als een jaguar op haar weerloze prooi stort.

Ja, ik snap dat ze daar behoefte aan heeft. :D

Maar, op het heel simpel te stellen: ik en mensen die leven volgens een religieuze doctrine gaan niet door 1 deur.

Ambo 1 december 2009 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 230741)
Zou kunnen, als je even googled dan zie je dat het geregeld in fora opduikt.
Ach ja, idioten zijn er overal. En iedereen heeft weer een andere definitie van "idioot".

Dus jij vindt alle HaarWebleden idioten? ;)

Wat een achterlijke, idiote mensen hier zeg... :D

Ambo 1 december 2009 11:51

Ramses Shaffy is dood.

Heb nooit zoveel gehad met die man...

Limbo 1 december 2009 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 230761)
Ramses Shaffy is dood.

Heb nooit zoveel gehad met die man...

Tsjonge, kun jij niet bij de ANP gaan werken??

Wel jammer. Mocht hem wel.

Zameer 1 december 2009 12:30

Zozo, hebben we ANP en Meteoconsult op 1 forum .. :D

Limbo 1 december 2009 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 230767)
Zozo, hebben we ANP en Meteoconsult op 1 forum .. :D

En waar werk jij dan bij. Artis?:D

Ambo 1 december 2009 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 230770)
En waar werk jij dan bij. Artis?:D

Kentucky Fried Hanna... :D

Limbo 1 december 2009 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 230773)
Kentucky Fried Hanna... :D

Hihi, die kunnen ze mooi in de r**t steken!:P

Limbo 1 december 2009 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 230748)
Ik moet zeggen dat ik de vete tussen Zameer en Hanna zeer waardeer. Niets is leuker na een nuttig bestede (ahum..) dag om lekker dat gekissebis te lezen: `Zij heeft me een demagoog genoemd`, `nietes`, `vet wel man`, `je bent gewoon onzeker man`, `je spelling is niet correct`:D:D:D

Overigens schijnt het zo te zijn dat je ruzie maakt met hetgene je het meest liefhebt. Ambo en Limbo zijn er al voor uitgekomen en ik verwacht dus om eerlijk te zijn dat als er een keer echt een haarwebmeeting komt dat Zameer en Hanna binnen het half uur op geheel Franse wijze hun mondsappen uitwisselen (French kissing anyone..:cool:) en dat ze zich vervolgens aan de meeting onttrekken. De plaatselijke herbergier kan vervolgens weer een aantal dolverliefde en tevreden klanten bijschrijven en dan heb ik het nogmaals niet alleen over Ambo en Limbo.....:P

Love is in the air.......:o

Zeg Tato, heb jij aan de paddo's gezeten? Amai zeg, wat een gezever...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.