Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

agatha 5 november 2013 21:49

Jeetje, Pablo nam zo weinig plek in op de wereld dus een paar cm hier kan er toch wel bij.

Limbo 5 november 2013 22:24

Whatever. Ik sla morgen een mug dood en zal van diens verscheiden hier kond doen. Amai zeg!:eek:

AnthonieH 6 november 2013 08:35

Mijn glas cola :(

Gister laten staan en nu zijn alle bubbels er uit.

Limbo 6 november 2013 11:30

Ja, die is voorwaar dood! En verdient dus hier een plekje in de eregalarij der overledenen!

agatha 6 november 2013 12:08

Als hier voetballers vermeld mogen worden dan ook dieren. Qua nut zijn beide discutabel.

AnthonieH 6 november 2013 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 338143)
Als hier voetballers vermeld mogen worden dan ook dieren. Qua nut zijn beide discutabel.

Dieren kun je opeten. En als Elser nog een paar dode hamsters kan verzamelen, dan zou hij kunnen denken aan een paar handschoenen van hamsterbont.

Webmaster 6 november 2013 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 (Bericht 336833)
Volgens mij is een deel van het haarwebforum ook aan het doodgaan, weinig actie & reactie in topics. Op het haarwerkendeel ligt het helemaal stil ..... Waar ligt dat aan?

Goede vraag... het haarwerkendeel heeft overigens nooit echt goed 'gelopen', zeker niet als het vergelijkt met het Medicijnen/Haargroeimiddelen forum. Maar de meeste forums op HaarWeb kun je beter niet met het M/H forum vergelijken :).

Ik heb mijzelf ook vaak afgevraagd hoe dit kan. HaarWeb heb ik in eerste instantie opgericht indertijd voor mensen met haarwerk-issues en je verwacht dat véél meer lotgenoten kampen met problemen en vragen op dit gebied.

agatha 6 november 2013 22:41

Misschien komt het wel omdat men steeds makkleijkr informatie vindt over middelen die totale haaruitval voorkomen.

Elser 7 november 2013 19:11

De meeste mannen kiezen voor fina, HT of millimeteren (volgens mij tenminste). Verder is de sfeer op dat gedeelte van het forum ook bepaald niet altijd even positief geweest om het nog zachtjes uit te drukken. Wie weet komt daar nu verandering in. Hoop doet leven.

Ontopic: Manfred Rommel, de zoon van.

agatha 7 november 2013 22:32

Echt waar? Dat was toch die van de Olifanten of heb ik toch te veel rose gedronken?

Henk 7 november 2013 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 338239)
Echt waar? Dat was toch die van de Olifanten of heb ik toch te veel rose gedronken?

Klopt, was ook mijn eerste gedachte (van die olifanten, niet van die rose ).

agatha 8 november 2013 11:09

Gelukkig Henk, dat ondersteund mijn theorie dat ik en beter geheugen heb met een borrel op:D

Limbo 8 november 2013 11:11

Google eens op Manfred Rommel en olifanten en je komt zowaar op deze pagina uit! Hik!!:eek:

AnthonieH 8 november 2013 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 338272)
Google eens op Manfred Rommel en olifanten en je komt zowaar op deze pagina uit! Hik!!:eek:

Omdat ie helemaal niks met olifanten had en jullie er voor het eerst iets over zeggen ... toch te veel rosé of borreltjes :)

Limbo 8 november 2013 14:03

Dacht ik al. Wat een malloten hier!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.