Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

Limbo 3 december 2009 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231251)
Laten we elkaar geen mietje noemen, je kan je kont op dit forum niet keren of Hanna heeft het weer aan de stok met iemand. Ik denk eigenlijk dat ze het er bewust of onbewust om doet. Ik kan haar pogingen om ruzie te zoeken daarom niet zo serieus meer nemen.

Daar heb je wel gelijk in. Er zijn hier leden (ik noem geen namen, ze zijn ook niet aktief in dit deel van het forum) die een erg kort lontje hebben. Daar ga ik dan ook niet meer mee in discussie.

Zameer 3 december 2009 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 231258)
Daar heb je wel gelijk in. Er zijn hier leden (ik noem geen namen, ze zijn ook niet aktief in dit deel van het forum) die een erg kort lontje hebben. Daar ga ik dan ook niet meer mee in discussie.

Maar ja, het interessante hierin is ook de projectie van zelfloosheid aan een kant en aan de andere kant wel een erg lont kontje, uuhm, eeuh, kort lontje hebben.

Die dynamiek daartussen is zeer interessant. Terminste, je hebt ook mensen die een zeer gespecificeerde agenda hierbij hebben en dat zijn nog best gevaarlijke lui.

Ambo 4 december 2009 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 231226)
's Morgens om 08.09 uur?? Geen wonder dat het jou dun door de broek loopt.

PS: ik probeer de discussie even weg te leiden van Ramses.

Tsja, liep mijn PR tijdens de beruchte strontrace... wil mijn PR weer verbeteren!! :D

En Zameer, was geen kip, veul te gezond!

Zameer 4 december 2009 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 231266)
Tsja, liep mijn PR tijdens de beruchte strontrace... wil mijn PR weer verbeteren!! :D

En Zameer, was geen kip, veul te gezond!

geen kip-frikandel?

Tato 4 december 2009 02:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zameer (Bericht 231265)
Maar ja, het interessante hierin is ook de projectie van zelfloosheid aan een kant en aan de andere kant wel een erg lont kontje, uuhm, eeuh, kort lontje hebben.

Die dynamiek daartussen is zeer interessant. Terminste, je hebt ook mensen die een zeer gespecificeerde agenda hierbij hebben en dat zijn nog best gevaarlijke lui.

Wellicht zit ik ernaast maar neem jij dit forum niet een beetje te serieus?

Hanna 4 december 2009 03:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 231218)
Komop Hanna. Jij was toch zo'n voorvechtster van vrije meningsuiting?? Dit slaat nergens op...

Vrije meningsuiting kent zelfs in Nederland grenzen, dat zou jij moeten weten als jurist.

Hanna 4 december 2009 03:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 230983)
Officieel is Ramses inderdaad bagger..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231201)
.....Ik had het dan natuurlijk over die televisieprogramma's en niet over Ramses.....
....Als ik dan in dezelfde zin aangeef dat het een prutser is, is het dus overduidelijk een grapje. ....)

Je schreef letterlijk dat Ramses bagger is. Als je dat ziet als een grapje, heb jij een walgelijk gevoel voor humor, waarbij je zelfs niet schroomt over lijken te gaan, wat dan ook de reden zal zijn waarom jij in het echte leven veel ruzie hebt:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231206)
Geloof het of niet, maar ik het echte leven heb ik veel ruzie hoor.

Hahaha, ik lach me dood. :D:):P:rolleyes:

Tato 4 december 2009 03:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231280)
Je schreef letterlijk dat Ramses bagger is. Als je dat ziet als een grapje, heb jij een walgelijk gevoel voor humor, waarbij je zelfs niet schroomt over lijken te gaan, wat dan ook de reden zal zijn waarom jij in het echte leven veel ruzie hebt:

Heb je een vervelende dag gehad Hanna? Wil je erover praten?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231280)
Hahaha, ik lach me dood. :D:):P:rolleyes:

Dan zit je in elk geval in het goede topic!

Henk 4 december 2009 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231280)
Je schreef letterlijk dat Ramses bagger is. Als je dat ziet als een grapje, heb jij een walgelijk gevoel voor humor, waarbij je zelfs niet schroomt over lijken te gaan

Overdrijf je niet een beetje Hanna. Ik vind de muziek van Frans Bauer nu bagger en als hij dood zal zijn (ik hoop dat hij mij overleefd) dan zal ik het ook nog steeds bagger vinden. Dat heeft niets met "over lijken gaan" te maken.

Henk 4 december 2009 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tato (Bericht 231282)


dan zit je in elk geval in het goede topic!

:d:d

AnthonieH 4 december 2009 08:50

Gaat het nog steeds over Ramses Shaffy? Ik ben ook niet idolaat van hem als persoon hoor. Hij was beslist geen heilige in ieder geval, al krijg je als je veel RTL-Boulevard kijkt wel die indruk. Vierduizend jaar na Ramses de Grote is nu ook Ramses Shaffy dood. Een tijdperk is geëindigd!

En ik vind dat iedereen mag vinden van zijn muziek wat ie wil. Smaak is heel persoonlijk. Zelf mag ik zeker een aantal van zijn creaties wel overigens.

Ik vind ook dat je moet kunnen zeggen dat je zijn muziek niks vindt ... maar wanneer en hoe je dat zegt, zegt ook iets over je smaak ;)

Hanna 4 december 2009 13:06

Hij schreef niet dat zijn muziek bagger was, maar dat de persoon zelf bagger was.

AnthonieH 4 december 2009 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 231296)
Hij schreef niet dat zijn muziek bagger was, maar dat de persoon zelf bagger was.

Ach, het is niet kies om dat nu te zeggen. Maar ik geloof niet dat het een heilige was en ik vraag me af of Ramses zelf zich in dat beeld zou herkennen. Volgens mij was het wel iemand die dwars kon liggen en die heel goed wist dat ie daarmee niet alleen vrienden maakte.

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de biografie van Joop Admiraal die hier aangehaald wordt :)

Limbo 4 december 2009 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 231288)
Overdrijf je niet een beetje Hanna. Ik vind de muziek van Frans Bauer nu bagger en als hij dood zal zijn (ik hoop dat hij mij overleefd) dan zal ik het ook nog steeds bagger vinden. Dat heeft niets met "over lijken gaan" te maken.

Yep. Hanna stelt zich aan. Punt!

Zameer 4 december 2009 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tato (Bericht 231277)
Wellicht zit ik ernaast maar neem jij dit forum niet een beetje te serieus?

Wat ik schreef in die post bedoelde ik heel generiek: Mensen die zo overtuigd zijn van hun morele gelijk dat ze daarmee het recht denken te kopen om een (politieke) agenda uit te voeren en daarmee eigenlijk meer kwaad dan goed doen,

Hierover zijn er een aantal diepte studies gemaakt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 231288)
Overdrijf je niet een beetje Hanna.

Een beetje, Henk? :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.