Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Limbo 2 april 2015 19:49

Joined comprehensive plan of action. Dat lijkt wel Haags!

Limbo 2 april 2015 19:50

Wat zal Bibi ervan zeggen?

AnthonieH 2 april 2015 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 369971)
Een als bezwaar aangemerkt verzoek om ambtshalve vermindering dient niet wegens termijnoverschrijding niet-ontvankelijk te worden verklaard
Wetsartikelen: Art. 4:6, Awb; Art. 6:11, Awb
Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden 4 maart 2015, nr. 13/00836

Jaja, dit soort nieuwtjes ontsnappen aan jullie aandacht:P

Maar het had dus eigenlijk helemaal niet behandeld behoren te worden als de rechtbank zich direct had gerealiseerd dat zij helemaal niet ingeschakeld had kunnen gezien art. 26, lid 1, van de AWR en art. 7:1, lid 1 van de Awb ...

Elser 3 april 2015 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 370000)
Maar het had dus eigenlijk helemaal niet behandeld behoren te worden als de rechtbank zich direct had gerealiseerd dat zij helemaal niet ingeschakeld had kunnen gezien art. 26, lid 1, van de AWR en art. 7:1, lid 1 van de Awb ...

Dit was het Hof en eiser heeft uiteindelijk 1134 euro aan kostenvergoeding gekregen vanwege het foute dictum van de behandelend ambtenaar. Voor het noemen van het juiste AWR artikel verdient u toch 10 punten. Momenteel worstel ik met artikel 65.

Limbo 3 april 2015 19:31

Jongens. Er is hier maar één mr. Bovendien is het weekend!

AnthonieH 3 april 2015 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 370046)
Jongens. Er is hier maar één mr. Bovendien is het weekend!

Tja, ik heb een iets andere titel, maar ik vind het wel interessante materie. Ik heb zelf vandaag het verweerschrift van mr. Spong in mijn cassatiezaak bij de Hoge Raad gekregen. Een opsomming van acht -in mijn ogen zeer valide- punten. Ik ben benieuwd.

En in het bestuursrechtelijke proces blijft Delft alweer 30 dagen in gebreke. Dat is al bijna 500 euro. En ze zijn al bijna failliet. Als ze niet zo grof met mijn rechten waren omgegaan zou ik bijna medelijden krijgen :)

Limbo 3 april 2015 20:40

Hoge Raad? De gemeente is dus in cassatie gegaan. Uitspraak duurt nog wel even denk ik.

AnthonieH 3 april 2015 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 370049)
Hoge Raad? De gemeente is dus in cassatie gegaan. Uitspraak duurt nog wel even denk ik.

Formeel het OM.

Wel grappig, want ondertussen zaag ik bestuursrechtelijk rustig de poten onder de hele zaak weg. Het strand is in juridische zin (zoals de bestuursrechter het in mijn zaak zag) niet door het juiste bevoegd gezag opgeheven. We zijn dus bekeurd voor naaktrecreëren op een naaktstrand :)

Elser 3 april 2015 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 370047)
Tja, ik heb een iets andere titel, maar ik vind het wel interessante materie. Ik heb zelf vandaag het verweerschrift van mr. Spong in mijn cassatiezaak bij de Hoge Raad gekregen. Een opsomming van acht -in mijn ogen zeer valide- punten. Ik ben benieuwd.

En in het bestuursrechtelijke proces blijft Delft alweer 30 dagen in gebreke. Dat is al bijna 500 euro. En ze zijn al bijna failliet. Als ze niet zo grof met mijn rechten waren omgegaan zou ik bijna medelijden krijgen :)

Er valt geld te verdienen met ingebrekestellingen. Dit is al 1250 euro en daarbij komt nog de kostenvergoeding. Zo verdien je al snel 3000 euri per maand met zinloos procederen.

AnthonieH 3 april 2015 22:14

Dit is niet zinloos. De rechter heeft uitspraak gedaan en geoordeeld dat ik recht heb op een nieuw, juist, besluit. Ik heb zelfs een maand gewacht met de ingebrekestelling. Een overheid heeft een machtspositie en daarmee komen verplichtingen.

Dat geld interesseert me overigens niet. Delft mag het houden als ze ėėn woord eindelijk eens durven te zeggen. Sorry. Sorry dat we u hebben weggezet als viespeuk, kinderverkrachter, exhibitionist, gluurder en vrouwenmisbruiker. En tot die tijd is geld dan maar de genoegdoening voor een verpest jaar in de zon.

Elser 4 april 2015 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 370055)
Dit is niet zinloos. De rechter heeft uitspraak gedaan en geoordeeld dat ik recht heb op een nieuw, juist, besluit. Ik heb zelfs een maand gewacht met de ingebrekestelling. Een overheid heeft een machtspositie en daarmee komen verplichtingen.

Dat geld interesseert me overigens niet. Delft mag het houden als ze ėėn woord eindelijk eens durven te zeggen. Sorry. Sorry dat we u hebben weggezet als viespeuk, kinderverkrachter, exhibitionist, gluurder en vrouwenmisbruiker. En tot die tijd is geld dan maar de genoegdoening voor een verpest jaar in de zon.

Sorry, namens Delft en omstreken.

Limbo 4 april 2015 07:19

Dit wordt een wespennest...:P

AnthonieH 4 april 2015 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 370057)
Sorry, namens Delft en omstreken.

Het zal van hun liberale burgemeester moeten komen, die vindt dat ik mijn vrije expressie maar ergens in de bosjes moet beleven of van hun groen linkse wethouder die mij een bedreiging vindt voor vrouwen en voor gezinnen met kinderen.

De ėėn noemt me impliciet een exhibitionist, de ander vertrouwt me niet rond vrouwen en kinderen ... terwijl ik rustig lig te zonnen :)

Als het nou nog SGP of CDA politici waren, dan begreep ik hun intolerantie en behoefte om anderen hun normen op te leggen beter. Maar VVD en notabene Groen Links?

Limbo 4 april 2015 11:56

Volgend weekend zou het 20 graden worden. Tijd voor wraak Toon!

Elser 5 april 2015 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 370067)
Volgend weekend zou het 20 graden worden. Tijd voor wraak Toon!

Zou zo maar kunnen, smeer je wel goed in! Vandaag van Enkhuizen naar Stavoren gevaren en zowaar wat rood geworden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.