Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Limbo 18 september 2022 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 470273)
Vanavond voor het eerst sinds maanden weer de verwarming aan gehad. Het is voorbij met het mooie weer, nu weer meer dan een half jaar wachten.

Hier is de vloer oneens ook warm in plaats van koud. Binnen 5 dagen. En nu weer aftellen ja.

Henk 18 september 2022 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 470277)
Hier is de vloer oneens ook warm in plaats van koud. Binnen 5 dagen. En nu weer aftellen ja.

Tweede dag op rij. Gelukkig hebben we een redelijk geïsoleerde woning én zijn we weinig thuis. Maar een stel gepensioneerden in een oude woning die gaat het vooral warm krijgen van de rekening.

Limbo 18 september 2022 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 470286)
Tweede dag op rij. Gelukkig hebben we een redelijk geïsoleerde woning én zijn we weinig thuis. Maar een stel gepensioneerden in een oude woning die gaat het vooral warm krijgen van de rekening.

4 euro per m3 las ik. Ben blij dat ik een warmtepomp heb.

Henk 19 september 2022 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 470287)
4 euro per m3 las ik. Ben blij dat ik een warmtepomp heb.

Ik denk dat de dekensverkoop dit jaar records verbreken.

Limbo 20 september 2022 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 470299)
Ik denk dat de dekensverkoop dit jaar records verbreken.

Haha ja. Vandaag in de krant mensen die een voorschot kregen van 900 euro. Drama's.

Henk 20 september 2022 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 470302)
Haha ja. Vandaag in de krant mensen die een voorschot kregen van 900 euro. Drama's.

Mevrouw Henk had er één maand tussen zitten dat ze teveel had verdiend (uitbetaling overuren omdat ze er geen vrije dagen voor kon krijgen, dus vergoeding afgewezen. :confused:

Limbo 21 september 2022 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 470309)
Mevrouw Henk had er één maand tussen zitten dat ze teveel had verdiend (uitbetaling overuren omdat ze er geen vrije dagen voor kon krijgen, dus vergoeding afgewezen. :confused:

Aanvraag waarvoor Henk?:confused:

Henk 21 september 2022 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 470312)
Aanvraag waarvoor Henk?:confused:

Die tegemoetkoming van de energiekosten. Iets van 800 euro, afgewezen dus.

Limbo 21 september 2022 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 470318)
Die tegemoetkoming van de energiekosten. Iets van 800 euro, afgewezen dus.

Kon je een tegemoetkoming krijgen? Heb ik gemist. 2400 wordt de drempel. Hoop toch dat je eerst mag salderen, dan zit ik goed met mijn warmtepomp.

Henk 22 september 2022 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 470325)
Kon je een tegemoetkoming krijgen? Heb ik gemist. 2400 wordt de drempel. Hoop toch dat je eerst mag salderen, dan zit ik goed met mijn warmtepomp.

Geldt niet voor jou, alleen als je in de buurt van het minimumloon zit. https://www.rijksoverheid.nl › hoe-v...
Hoe vraag ik de energietoeslag aan van ongeveer € 1.300?

Limbo 22 september 2022 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 470338)
Geldt niet voor jou, alleen als je in de buurt van het minimumloon zit. https://www.rijksoverheid.nl › hoe-v...
Hoe vraag ik de energietoeslag aan van ongeveer € 1.300?

Ok, wist niet van het bestaan. Maar klopt, nabetaling is altijd funest.

Henk 17 oktober 2022 19:06

Baudet geraakt wel al hoe verder van het padje. Ik heb mensen voor minder opgenomen zien worden.

Limbo 17 oktober 2022 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 470850)
Baudet geraakt wel al hoe verder van het padje. Ik heb mensen voor minder opgenomen zien worden.

Dat is een gevaarlijke gek. En idd, steeds extremer. Ze willen de democratie van binnen uit omver werpen. Hop naar Rusland met hen!!

Henk 17 oktober 2022 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 470853)
Dat is een gevaarlijke gek. En idd, steeds extremer. Ze willen de democratie van binnen uit omver werpen. Hop naar Rusland met hen!!

Ja, hopelijk wordt Poetin gauw afgezet en blijft Baudet als roepende in de woestijn over.
Het verbaast me wel hoe onbenullig, dom en apathisch zijn volgers zijn. Totaal los van de wereld. Die lijken in een andere werkelijkheid te leven.

Limbo 18 oktober 2022 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 470858)
Ja, hopelijk wordt Poetin gauw afgezet en blijft Baudet als roepende in de woestijn over.
Het verbaast me wel hoe onbenullig, dom en apathisch zijn volgers zijn. Totaal los van de wereld. Die lijken in een andere werkelijkheid te leven.

Is ook zo. Parallelle werkelijkheid. Alsof ze gehersenspoeld zijn. Maar dat kan niet want ze hebben geen hersens.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.