Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Terug van weggeweest (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37797)

Henk 27 juni 2019 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 433302)
76 of zo. Op die leeftijd maakt het toch niks meer uit. Hopelijk wordt Bibi op zijn Erdogan's afgestraft.

Tijd voor een frisse wind. Poetin, Trump, Erdogan, Netanyahu.. Merkel lijkt trouwens ook op instorten te staan. De Kiki Bertens van Duitsland.

Limbo 27 juni 2019 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 433307)
Tijd voor een frisse wind. Poetin, Trump, Erdogan, Netanyahu.. Merkel lijkt trouwens ook op instorten te staan. De Kiki Bertens van Duitsland.

De wereld is helemaal gek Henk. Vroeger was echt wel veel beter.

Henk 29 juni 2019 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 433310)
De wereld is helemaal gek Henk. Vroeger was echt wel veel beter.

Ja, dat had je toen niet kunnen voorstellen dat zo'n clown als Trump de president van de VS zou worden. En ook de trend dat je met iedereen rekening moet houden, iedereen lijkt zich bij het minste of geringste aangevallen te voelen. Genderneutrale toiletten, dat slaat toch nergens om. Heb je een piemel dan ga je naar de heren en anders naar de dames. Wat een volstrekte onzin

Limbo 29 juni 2019 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 433334)
Ja, dat had je toen niet kunnen voorstellen dat zo'n clown als Trump de president van de VS zou worden. En ook de trend dat je met iedereen rekening moet houden, iedereen lijkt zich bij het minste of geringste aangevallen te voelen. Genderneutrale toiletten, dat slaat toch nergens om. Heb je een piemel dan ga je naar de heren en anders naar de dames. Wat een volstrekte onzin

Alles slaat door. Alleen nog maar vacatures voor vrouwen bij de TUe

Maar wat dacht je van Reagan in onze tijd?:D

Henk 29 juni 2019 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 433336)
Alles slaat door. Alleen nog maar vacatures voor vrouwen bij de TUe

Maar wat dacht je van Reagan in onze tijd?:D

Daar moest ik ook nog aan denken. Ook onvoorstelbaar eigenlijk. Gekozen tot slechtste president ooit volgens mij. Maar die kende zijn eigen zwakheden volgens mij beter dan dat Trump die kent.

Limbo 29 juni 2019 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 433347)
Daar moest ik ook nog aan denken. Ook onvoorstelbaar eigenlijk. Gekozen tot slechtste president ooit volgens mij. Maar die kende zijn eigen zwakheden volgens mij beter dan dat Trump die kent.

:D:D:D

Hopelijk maken wij nog mee hoe men over hem denkt...

Henk 30 juni 2019 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 433350)
:D:D:D

Hopelijk maken wij nog mee hoe men over hem denkt...

Het zou heel bijzonder zijn als die nog vier jaar mag zitten. Maar het zou me niet eens verbazen.

Limbo 1 juli 2019 08:36

Limbo. Gisteren in één ruk, net geen 15 uur. Een record met de elektrische. Alleen voor en in de Gotthard wat tijd verloren. Voor de rest erg rustig. In Duitsland 41 graden, wat een hitte.

Henk 1 juli 2019 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 433370)
Limbo. Gisteren in één ruk, net geen 15 uur. Een record met de elektrische. Alleen voor en in de Gotthard wat tijd verloren. Voor de rest erg rustig. In Duitsland 41 graden, wat een hitte.

Airco aan? Dat merk je wel met de actieradius.

Limbo 1 juli 2019 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 433383)
Airco aan? Dat merk je wel met de actieradius.

Nee, dat is een sprookje. Zal wel wat schelen maar niet noemenswaardig. Met die hitte 189 Wh/km gereden. In de winter zijn dat er meer dan 220.

Henk 2 juli 2019 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 433388)
Nee, dat is een sprookje. Zal wel wat schelen maar niet noemenswaardig. Met die hitte 189 Wh/km gereden. In de winter zijn dat er meer dan 220.

Over twintig jaar rijden we allemaal elektrisch.

Limbo 2 juli 2019 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 433399)
Over twintig jaar rijden we allemaal elektrisch.

Zegt men ja. Gaan we dat nog meemaken??

Henk 3 juli 2019 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 433407)
Zegt men ja. Gaan we dat nog meemaken??

Natuurlijk Limbo. Over twintig jaar zitten we hier nog steeds te klagen over het leven. Waarschijnlijk klagen we dan nog meer.

Limbo 3 juli 2019 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 433423)
Natuurlijk Limbo. Over twintig jaar zitten we hier nog steeds te klagen over het leven. Waarschijnlijk klagen we dan nog meer.

O God wat een vooruitzicht Henk!

Henk 4 juli 2019 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 433430)
O God wat een vooruitzicht Henk!

:D
Daarna wordt het nog erger: afdeling Zonnebloem op "Huize de berg".


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.