Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   [RU] RU58841 Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=32275)

Stefkampen 27 mei 2021 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mighty (Bericht 459208)
We hadden geen officieel antwoord, alles was pure speculatie. Dus ik vindt het wel belangrijk nieuws.

Ja oke true!

bverotti 19 juli 2021 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mighty (Bericht 452337)
Ik kan niet begrijpen waarom mensen hier eerder RU proberen dan finasteride, met het argument dat het minder bijwerkingen geeft. Er geen data beschikbaar over het effect van RU op mensen. Sterker nog, de trial is gecancelled. Dit zou kunnen wijzen op ernstige bijwerkingen,

Anekdotisch wordt er vaker gesproken over hartklachten. Ook voor de mensen die geen klachten ervaren op het moment: dus jullie vinden gezondheids resico's mbt bijvoorbeeld het hart minder belangrijk dan het behouden van haar?

Ik heb geen weet over dit product, maar de nummer aanduiding geeft aan dat het nog in een dierproef stadium zit?

lounge 28 februari 2022 10:07

Hallo, dat is weer een tijd geleden.

Misschien begin ik weer aan de Ru, het is nu denk ik 4 jaar geleden zonder middelen, maar goed ik stuurde even een naar China wat RU58841 kost.
-------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw vriendelijke antwoord.

Het virus was weer terug in Wuhan, blij dat het onder controle was, hoe zit het met jou ?

Hier zijn de FOB-prijzen voor u:

RU58841, $ 320 voor 100g; $2700/kg;
CB-03-01, $ 320 voor 10g;

Mag ik weten hoeveel van elk zou je willen bestellen pls?

Hartelijke groeten
Sanny

Nootropics Manufacturer / Wuhan HHD Pharm


Is het wat ?

Reet 28 februari 2022 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lounge (Bericht 466357)
Hallo, dat is weer een tijd geleden.

Misschien begin ik weer aan de Ru, het is nu denk ik 4 jaar geleden zonder middelen, maar goed ik stuurde even een naar China wat RU58841 kost.
-------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw vriendelijke antwoord.

Het virus was weer terug in Wuhan, blij dat het onder controle was, hoe zit het met jou ?

Hier zijn de FOB-prijzen voor u:

RU58841, $ 320 voor 100g; $2700/kg;
CB-03-01, $ 320 voor 10g;

Mag ik weten hoeveel van elk zou je willen bestellen pls?

Hartelijke groeten
Sanny

Nootropics Manufacturer / Wuhan HHD Pharm


Is het wat ?

Wat prijs betreft is het zeker wat. Normaal betaal je €130 - €150 voor 10 gram, scheelt een boel! Alleen is de kwaliteit een vraagstuk?

lounge 28 februari 2022 17:00

Dat weet ik ook niet, ze zeggen allemaal 99% Pure :D

Zoevo 12 april 2022 21:24

Ik moet broodnodig gaan bestellen, en wacht eigenlijk op een mooie actie.
Vorig jaar had ik anagen, maar zij reageren niet meer. Nog tips/vervangers? (levertijd niet al te lang).

Vaak bestel ik 10/20 gram met een kortingscode zodat de korting ook echt telt

Reet 16 april 2022 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo (Bericht 467398)
Ik moet broodnodig gaan bestellen, en wacht eigenlijk op een mooie actie.
Vorig jaar had ik anagen, maar zij reageren niet meer. Nog tips/vervangers? (levertijd niet al te lang).

Vaak bestel ik 10/20 gram met een kortingscode zodat de korting ook echt telt

ActiFolic heeft 10% paas actie: EASTER10E, geldig tot 18e. Dus wie van plan is wat te kopen moet er snel bij zijn.

Zoevo 16 januari 2023 22:33

Ik vind deze threat opvallend stil onder de mensen die RU gebruiken. Ik bestelde altijd bij Anagen, maar daar betaal je inmiddels ook flink. Zijn er mensen die in europa bestellen met een goede deal/prijs/kwaliteit?

lounge 17 januari 2023 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo (Bericht 473414)
Ik vind deze threat opvallend stil onder de mensen die RU gebruiken. Ik bestelde altijd bij Anagen, maar daar betaal je inmiddels ook flink. Zijn er mensen die in europa bestellen met een goede deal/prijs/kwaliteit?

Het is zeker stil hier, ik wil weer beginnen met Ru na 5 jaar, alleen weet ik nog niet bij wie ik het ga kopen ..

Ik kom net deze verkoper tegen op Ali ??
https://nl.aliexpress.com/store/4683...chText=Ru58841

Reet 17 januari 2023 23:32

ActiFolic

zyzzalive 19 januari 2023 14:27

waarom niet switchen naar pyri?

Pipoli 22 februari 2023 01:57

Ik heb van 2017 t/m 2019 besteld bij anageninc.com, en daarna in 2021 bij actifolic.com. Ik hoop maar dat de houdbaarheid goed is in de vriezer (die altijd aanstaat), want ik doe wel 2 jaar met mijn voorraad. Dit staat er overigens op de website van ActiFolic:
Liquids are stable up to 12 months in room temperature, do not store in the refrigerator. Unused raw powders are best stored in a zip lock bag in the freezer. Shelf life of properly stored raw materials: up to 36 months.

Vul steeds een spuitflesje bij met een mix van 8,33% RU58841 op Lipogaine (direct via lipogaine.com, was altijd goedkoopst als je voldoende besteld). Dat breng ik aan met een derma-roller. Flesje staat gewoon in mijn badkamer. Huis is aardig geisoleerd, dus de temperatuur is daar altijd rond de 20 graden.

Ben helaas niet zo'n gediciplineerde gebruiker, sla wel eens een dag of 2-3 over, en sowieso maar 1x per dag.

Mijn haarlijn is wel aanzienlijk veel beter dan mijn jongere broertje en wij hebben verder hetzelfde haar. Hij gebruikt niets. Dus dat voelt goed.

lounge 22 februari 2023 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive (Bericht 473509)
waarom niet switchen naar pyri?

Sorry voor late reactie, ja dat zou kunnen, maar ik heb nog geen ervaringen gezien van iemand..

zyzzalive 22 februari 2023 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lounge (Bericht 474581)
Sorry voor late reactie, ja dat zou kunnen, maar ik heb nog geen ervaringen gezien van iemand..

Op Reddit aardig wat ervaringen. Ik gebruik het zelf ook (nu een periode wat minder ivm toevoegen topische duta) en geen bijwerkingen. Ik lees van RU wat gekke bijwerkingen zoals hartklachten.

Daarentegen is RU stuk goedkoper en dezelfde werking

Klapz 24 augustus 2023 23:36

Zijn er nog mensen hier op het forum
Die RU58841 gebruiken?

Helaas zorgt fina voor mij voor klachten en ben op zoek naar een alternatief.
RU58841 Ligt in een andere stofgroep?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.