AnthonieH |
29 november 2009 15:57 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo
(Bericht 230382)
Als Limbo en Henk Spiderman een prima vent vonden en Hanna erge moeite met hem had, dan denk ik dat ik Spiderman ook wel een toffe peer vind! :D:D
|
Ach, er waren er wel meer die behoorlijk problemen met hem hadden. In mijn geval was het gewoon een ernstig verschil van inzicht. Hij was pro-FUT en ik ben van die methode allerminst gecharmeerd. Ik vond dat hij risico's en de zwaarte van de ingreep bagatelliseerde en hij vond dat ik daar juist teveel op hamerde.
Uiteindelijk is hij ineens uit zichzelf weggebleven.
Ik heb me nog wel eens afgevraagd waarom. Stiekem dacht ik wel eens dat hij twijfelde aan zijn oude beslissing om een FUT te ondergaan en dat hij vooral hard riep om zijn eigen twijfel te overschreeuwen en om meer mensen te overtuigen van het goede van FUT (als heel veel mensen het doen, dan kan het toch niet fout zijn, immers?).
Misschien heeft ie zijn haar een keer te kort laten knippen en kreeg hij uit zijn omgeving opmerkingen over het litteken. Jehova's getuigen die van hun geloof vallen komen ook niet meer aan de deur :)
Maar ik hoop voor hem persoonlijk dat zijn kaalheid gewoon geen issue meer was en dat hij daarom geen energie meer wilde steken in discussies op HaarWeb.
|