Jeetje, Pablo nam zo weinig plek in op de wereld dus een paar cm hier kan er toch wel bij.
|
Whatever. Ik sla morgen een mug dood en zal van diens verscheiden hier kond doen. Amai zeg!:eek:
|
Mijn glas cola :(
Gister laten staan en nu zijn alle bubbels er uit. |
Ja, die is voorwaar dood! En verdient dus hier een plekje in de eregalarij der overledenen!
|
Als hier voetballers vermeld mogen worden dan ook dieren. Qua nut zijn beide discutabel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mijzelf ook vaak afgevraagd hoe dit kan. HaarWeb heb ik in eerste instantie opgericht indertijd voor mensen met haarwerk-issues en je verwacht dat véél meer lotgenoten kampen met problemen en vragen op dit gebied. |
Misschien komt het wel omdat men steeds makkleijkr informatie vindt over middelen die totale haaruitval voorkomen.
|
De meeste mannen kiezen voor fina, HT of millimeteren (volgens mij tenminste). Verder is de sfeer op dat gedeelte van het forum ook bepaald niet altijd even positief geweest om het nog zachtjes uit te drukken. Wie weet komt daar nu verandering in. Hoop doet leven.
Ontopic: Manfred Rommel, de zoon van. |
Echt waar? Dat was toch die van de Olifanten of heb ik toch te veel rose gedronken?
|
Citaat:
|
Gelukkig Henk, dat ondersteund mijn theorie dat ik en beter geheugen heb met een borrel op:D
|
Google eens op Manfred Rommel en olifanten en je komt zowaar op deze pagina uit! Hik!!:eek:
|
Citaat:
|
Dacht ik al. Wat een malloten hier!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.