Citaat:
|
Karl Albrecht. Aldi. 94
|
Citaat:
|
Dat teken ik blind voor!
|
Bergonzi. Tenor. Waarvan akte!
|
Roland Verhavert
|
C'est qui?
|
Il est mort.
|
Dat zei je al.:crybaby:
|
Verschillen mensen maar ik bespaar me de moeite!
|
Sieb Posthuma, 53 jaar geworden en deed iets met prinses Lourentien.
|
Erg jong maar verder een anonymus voor mij!
|
Probeerde uitsluitend deze rubriek te reanimeren, kende hem ook niet.
|
Fijn Elser. Het gros is toch echt dood!
|
Nu ik. James Brady. De redder van Reagan!
|
Een held, maar moest daar wel een flinke tol voor betalen.
|
Was het wel een bewuste aktie? Zo ja, een held!
|
Volgens mij wel. Gedeelte van het Witte huis is naar hem vernoemd.
|
Eeuwige roem.
|
Beter had hij bijtijds gebukt.
|
Ik las niet in de VK, heb een gratis digitaal abonnement, dat hij de kogel bewust opving. Ik denk dat hij pech had!
|
Een held was het dus duidelijk niet.
|
Op sokken wellicht!
|
Hoorde ( op radio1 :P ) dat hij voor Reagan sprong, om hem te beschermen. Loyaliteit, prima, maar ik ga niemands kogel opvangen. Of het moet je eigen kind zijn, maar anders, pech gehad.
|
Dus toch een held. Het lijkt hier wel een achtbaan!
|
Niet aan mij besteedt dan, held zijn. Er krijgt ook niemand mij zo gek om een zelfmoordaanslag te plegen. Ik mag graag klagen, maar ben toch gek met m'n leventje. :P
|
Mee eens. Ooit gaan we dood maar graag nog even niet. Moet je eens bedenken hoeveel mensen aan de anti-depressiva zitten of zelfmoordplannen hebben.
|
Ja, totnogtoe vrij van, maar zie dat ook als geluk. Ik kan me best voorstellen dat je in een situatie komt..
Om met Herman Finkers woorden te spreken: "zelfmoord was het laatst wat ik zou doen". In een crisisperiode hebben de anti-depressivaleveranciers gouden tijden. |
Ja, maar ook daar buiten. Zelf kan ik het me niet voorstellen maar de menselijke geest steekt nu eenmaal raar in elkaar.
|
Christina Deutekom. De oma van Pauline?
|
Stientje Engels. De beste Nederlandse sopraan aller tijden. Oh wacht, Limbo is me al weer voor.
Deze hadden we nog niet: "De voor zover bekend oudste paling ter wereld is overleden. De vis, die in een waterput in het Zuid-Zweedse Brantevik leefde, was volgens de overlevering zeker 155 jaar oud, zo meldde de Zweedse radio. Een jongen had het dier in 1859 in de put gegooid." |
Alweer!:P
|
"De in Zweden bezweken paling wordt onderzocht om te checken of zijn leeftijd overeenkomt met de overlevering."
|
Hoe gaan ze dat doen? Ringen tellen?
|
Komkommertijd. Ook op haarweb!
|
Pierre Ryckmans.
|
Die moest ik wel googlen. Een Vlaams essayist voor het geval er nog andere onverlaten zijn die dit gekrabbel lezen...
|
Dank, ik check deze discussie dagelijks, morbide belangstelling :)
|
Haha toon!
|
Robin Williams. Ocharm!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.