Citaat:
|
Sean Connory
|
Citaat:
|
Ze hebben me allemaal nooit zo geboeid...
|
Citaat:
|
Borat 2 viel vies tegen terwijl ik Borat 1 hilarisch vond!
|
Tonny Bruins Slot
|
Mike en Karibuna
|
Citaat:
|
Charles Corver
|
Had wel een vuiltje in zijn oog toen tijdens Duitsland-Frankrijk :cool:
|
Citaat:
|
Hadden ze toen nog geen VAR dan? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Die dag daarvoor wat minder kan ik me nog herinneren :D Waar is die Limburger dan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk een Henk Alert. Jij als webmaster kan vast wel zien of het vaker is voorgekomen dat hij twee dagen niet gepost heeft... |
Hij is niet dood, hij leeft. Heerlijk die rust, moet ik vaker doen.
Wel fijn om te lezen dat een Limburger gemist wordt. Met zijn tweeën klaverjassen is ook al zoiets |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aag zit in Den Aag.
Die is al weer een tijdje van de aardbodem verdwenen. Langer dan verwacht. |
Je snapt het niet. Na zoveel jaren weer terugkomen alsof ze niet was weggeweest om vervolgens weer zonder iets te zeggen te verdwijnen.
|
The Yorkshire Ripper
|
Citaat:
Ben benieuwd wat voor goeds Henk over hem heeft te vertellen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ray Clemence
Toen keepers nog uitstraling en geen tattoos hadden. Net als Piet Schrijvers (de Beer van de Meer, de Bolle van Zwolle, het lek van PEC en de klos van Oss) Maar Piet leeft nog gelukkig :D |
Harry van Raaij
Mooie man, net als Frits Philips. |
Citaat:
|
|
Haha, ik moest er ook gelijk aan denken. Hij had gelukkig ook zelfspot:
Van Raaij was een van de mensen die regelmatig geïmiteerd werden door Erik van Muiswinkel. Dit tot grote hilariteit van hemzelf; hij liet daarom een speciale dvd maken door Van Muiswinkel die als voorwoord bij zijn boek werd weggegeven. Zulke mensen mag ik wel :D |
Citaat:
Ja, geweldig. Niet van die lange tenen. En hij heeft Ronaldo en Romario naar Nederland gehaald. |
Citaat:
|
Dit forum:D
|
Citaat:
|
Pim Doesburg.
Recordhouder aantal eredivisieduels. En die kon tekeer gaan als hij op doel stond. Stemde vast geen SGP. Nog keeperstrainer bij Feyenoord geweest volgens mij. Gelukkig heeft hij Marsman niet hoeven te trainen... |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.