Citaat:
Oversteek van Brabant naar Drenthe gemaakt. Daarna ondernemerscursus bij het UWV. Na ´wie is de mol´, op aanraden van mijn lieffie gekeken, op de bank in slaap gevallen... ;) |
Ga jij iets ondernemen jongen???!!!:eek::P
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, heb nog nooit langer dan 10 minuten naar de mol gekeken (behalve vroeger Momfert de Mol). Ik snap er ook niets van. Sterker nog, er valt niets aan te snappen vrees ik maar ik wil het ook niet snappen. Zo, die ergernis zijn we weer kwijt zo kort voor het weekend! En en passant een heleboel tekst in 1 post.:crybaby: |
Citaat:
PS: het wordt tijd dat HO hier weer eens mag posten. |
Ik heb het volste vetrouwen in je Ambo, misschien kun je je windenergie gaan verkopen. WHOEHAHAHAHAHAHA:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En moest er vanochtend ook weer vroeg uit, om half tien moest ik al bij de huisarts zijn... :confused: |
Kijk uit dat je niet overspannen wordt!:crybaby:
|
Hans de Jong, oud weerman.
|
Citaat:
Kan dit weekend ook niet echt tot rust komen, mijn schatjes zijn er weer... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: moet jij niet morgen naar de crematie van Coen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor, ik volg het zo nu en dan een beetje... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De herdenking van Bobby was met 2de rangs artiesten, die van Coen met 2de rangs publiek.:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Albert Heijn en Peter Post.
|
Citaat:
|
Vond het filmpje na DWDD fantastisch, voor de gene die het gemist hebben, ze draaiden het logo van AH zo dat er RIP stond:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lederstrumpf.
|
Lerenkous?
|
Citaat:
Hellmut Lange. En It's is er ook niet meer. |
Ach so........ Tja die It's heb er nooit wat gekocht en blijkbaar ben ik niet de enige:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.