Klopt helemaal, de verwijzing naar dat ene hitje was ook meer een verwijzing naar het overleden paard. Bonfire heette dat paard.:D
|
Oud nieuws :P
|
Had Bonfire een hitje?
|
Iedereen kan meehinniken op een deuntje. Het wordt gelukkig weer winter en als het een beetje gaat vriezen vallen ze weer bij bosjes om zo weer deze draad nieuw leven in te blazen.
|
De zoon van Mies en Leen zong in Bloem. Even aan mijn moeder vragen. Jakkes!
|
Citaat:
|
Dan was je wel rijk geweest!
|
Citaat:
|
:d
|
Anthony Del Monte Lyon. Drummer, o.a. bij Herman Brood.
|
Spijtig voor hem maar ik zou me hem niet voor de geest kunnen halen. Ook niet als geest!:P
|
Ik kan het niet laten:
Pablo, de hamster van mijn buurmeisje. |
Ik heb het nog zo gezegd: GEEN DIEREN!
|
Waarom niet?
|
Daarom niet. Maar doe vooral wat je niet laten kunt!
|
Jeetje, Pablo nam zo weinig plek in op de wereld dus een paar cm hier kan er toch wel bij.
|
Whatever. Ik sla morgen een mug dood en zal van diens verscheiden hier kond doen. Amai zeg!:eek:
|
Mijn glas cola :(
Gister laten staan en nu zijn alle bubbels er uit. |
Ja, die is voorwaar dood! En verdient dus hier een plekje in de eregalarij der overledenen!
|
Als hier voetballers vermeld mogen worden dan ook dieren. Qua nut zijn beide discutabel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mijzelf ook vaak afgevraagd hoe dit kan. HaarWeb heb ik in eerste instantie opgericht indertijd voor mensen met haarwerk-issues en je verwacht dat véél meer lotgenoten kampen met problemen en vragen op dit gebied. |
Misschien komt het wel omdat men steeds makkleijkr informatie vindt over middelen die totale haaruitval voorkomen.
|
De meeste mannen kiezen voor fina, HT of millimeteren (volgens mij tenminste). Verder is de sfeer op dat gedeelte van het forum ook bepaald niet altijd even positief geweest om het nog zachtjes uit te drukken. Wie weet komt daar nu verandering in. Hoop doet leven.
Ontopic: Manfred Rommel, de zoon van. |
Echt waar? Dat was toch die van de Olifanten of heb ik toch te veel rose gedronken?
|
Citaat:
|
Gelukkig Henk, dat ondersteund mijn theorie dat ik en beter geheugen heb met een borrel op:D
|
Google eens op Manfred Rommel en olifanten en je komt zowaar op deze pagina uit! Hik!!:eek:
|
Citaat:
|
Dacht ik al. Wat een malloten hier!
|
Oh, hi,hi, dat was Hannibal en ik dacht dat die van de stille lammetjes was:P
|
Omg!
|
Hier is geen kruid tegen gewassen, heb ik het niet over een dier begint de rest over olifanten!
|
De rest? Die muts! :P
|
Citaat:
Nog veel erger, jij maakt van een mug een olifant. |
Bijna een drama. Voldoende stof voor Shakespeare!
|
Shakespeare? Die was toch van de hamsters?
|
Citaat:
|
Ik ben net een levensgrote Pablo tegengekomen, ik wilde hem best de genadeslag geven.
|
Wanneer valt er weer een dode te melden ?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.