Vredesakkoord nr 2 in Oekraïne. Bijna identiek aan nr 1. Zou een wonder zijn als deze wel wordt nageleefd.
|
Nu al heisa over MH17. Alsof de daders ooit gevonden worden. Holland op zijn smalst. Als ik A. was zou ik als randstedeling hier ook wegblijven. Foei!:P
|
Bedacht me vandaag nog dat, mocht er oorlog uitbreken, ik hier nog behoorlijk veilig woon. Duitsland als bufferzone en als ze wat gaan platgooien, dan zullen ze in eerste instantie niet lutjebroek2 platgooien.
|
Oorlog maken wij niet mee. Als er al wat gebeurt is het een kernbom. Dan ben je dood voor je er erg in hebt.
|
Verwacht ik ook, maar kernwapens zal, letterlijk en figuurlijk het laatste zijn wat ze inzetten.
|
Mss sturen ze Floris eerst!:P
|
Griekenland begint ook soapachtige vormen aan te nemen. Ik betaal geen 240 miljard terug maar ken ik nog wat lenen? Snap wel dat ze boekhoudkundige problemen hadden in het verleden.
|
Ik zoiu zeggen: handen van af trekken. Lang leve de drachme.
|
Vandaag is het Mardi Gras.:P
|
Valt tegen qua weer vandaag. Een dipje.
|
Ja, de mist blijft lang hangen. De winter is wel voorbij, nog een beetje nachtvorst, meer niet.
|
Ik bedoelde het weer in Egypte. Zowaar een paar druppels gevallen. Rest van de vakantie alleen zon.
|
Was me ontgaan, maar je zit er al weer. Lekker.
|
Zowaar regendruppels gevoeld vandaag. Egyptische winter zegt men hier. Hebben wij weer.
|
Ik kan dat ook vaak treffen. Vorig jaar in Griekenland wel redelijk getroffen.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.