Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   De Vreetschuur. (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=32475)

agatha 4 juli 2013 21:14

De Vreetschuur.
 
Recepten maar ook de lekkerste automatieken, broodjes shoarma, ijs, restaurants, chipssmaken, cockail(met recept s.v.p.), nieuw snoep of juist heel ouderwets, kortom alles waar je van gaat kwijlen (en dan bedoel ik niet Gigi:P)

Astrid26 4 juli 2013 21:16

Agatha weet van aanpakken!

Ga eens heerlijk Grieks eten in Delft :D

agatha 4 juli 2013 21:17

Net terug uit carb rehab meteen terug naar de chips. Hoewel ik geen chips eter is de spicy reggae chicken hier favoriet. Naturel is natuurlijk het lekkerst tussen je hamburger of op je stokbroodje met bockwurst/ham of ander gebraden worsten met een beetje mosterd uiteraard.

Limbo 4 juli 2013 21:27

Recept voor chcolademousse, vandaag gemaakt. Simpel en lekker.

Klein ons pure chocola verbrokkelen en met een beetje ongeklopte slagroom 1 min. verwarmen in de magnetron, goed doorroeren samen met wat advocaat. In de tussentijd de rest van de slagroom (in totaal 250 ml) met suiker stijf kloppen. Dan de slagroom spatelen door de chocola, verdelen en vervolgens laten opstijven in de koelkast. Simpel en lekker. En calorierijk!

Limbo 4 juli 2013 21:28

Beste Italiaanse restaurant van Nederland Ristorante Mediterraneo in de Rechtstraat in Maastricht. Wijd en zijd bekend om de ruimhartige toepassing van truffels. Een omweg beslist waard.

agatha 4 juli 2013 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 (Bericht 330149)
Agatha weet van aanpakken!

Ga eens heerlijk Grieks eten in Delft :D

Is er maar één Griek in Delft?:eek:

agatha 4 juli 2013 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 330154)
Recept voor chcolademousse, vandaag gemaakt. Simpel en lekker.

Klein ons pure chocola verbrokkelen en met een beetje ongeklopte slagroom 1 min. verwarmen in de magnetron, goed doorroeren samen met wat advocaat. In de tussentijd de rest van de slagroom (in totaal 250 ml) met suiker stijf kloppen. Dan de slagroom spatelen door de chocola, verdelen en vervolgens laten opstijven in de koelkast. Simpel en lekker. En calorierijk!

Oe, die ga ik zaterdag meteen proberen.

agatha 4 juli 2013 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 330156)
Beste Italiaanse restaurant van Nederland Ristorante Mediterraneo in de Rechtstraat in Maastricht. Wijd en zijd bekend om de ruimhartige toepassing van truffels. Een omweg beslist waard.

Klinkt goed!!!!!!

Limbo 4 juli 2013 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 330159)
Oe, die ga ik zaterdag meteen proberen.

Ja, vooral die advocaat spreekt je aan!:P

agatha 4 juli 2013 21:34

Yeah right:P Die bestaat niet in light versie toch.

Limbo 4 juli 2013 21:35

Een light versie van chocolade mousse zou ik per definitie laten staan. Sommige gerechten moeten calorierijk zijn!

agatha 4 juli 2013 21:38

Ik bedoelde een light versie van advocaat:P

Limbo 4 juli 2013 21:40

Ja, natuurlijk. Die bestaat niet maar laten we eerlijk zijn, het is maar een scheutje advocaat. HIK!!!

Astrid26 4 juli 2013 21:41

Ja chocolade, slagroom, advocaat. Zo kan je alles wel lekker maken :D
Stelletje vreetzakken!!

Limbo 4 juli 2013 21:42

Dat is een goddelijke maar wel dodelijke combinatie. Maar zolang het maar met mate is, no problemos!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.