Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

Henk 4 december 2009 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231396)
Misschien was die de enige die het begreep:D

Nee, ik begreep er weinig van. Ik ben ook maar een bescheiden middenmoter.
;)

Ambo 4 december 2009 22:44

Een meisje van 16 klimt bij de sint op schoot. De sint vraagt wat ze graag wil hebben. Het meisje zegt ietwat blozend dat ze nu wel een keer wat haar rond haar genitaliën wil hebben, het wordt er nu toch wel tijd voor zegt ze.

'Oke', zegt de sint, 'mag het ook een hele baard zijn?'

Ambo 4 december 2009 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 231399)
Nee, ik begreep er weinig van. Ik ben ook maar een bescheiden middenmoter.
;)

Ik ben de draad al uren kwijt op dit topic...

Maar net ook weer met Mrs. Ambo gesproken door de telefoon, ex Mrs. Ambo past beter.... :(

Zameer 4 december 2009 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231396)
Misschien was die de enige die het begreep:D

Wie Henk of Tato?

Henk 4 december 2009 22:51

Zameer, ook al kon ik maar de helft volgen. Ik vond het wel heel erg interessant. En je brengt het wel heel erg vredelievend.
Alleen heb je je boodschap (om maar in Sinterklaassfeer te blijven) iets te goed verpakt.

Zameer 4 december 2009 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 231399)
Nee, ik begreep er weinig van. Ik ben ook maar een bescheiden middenmoter.
;)

Wacht ...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 231403)
Zameer, ook al kon ik maar de helft volgen. Ik vond het wel heel erg interessant. En je brengt het wel heel erg vredelievend.
Alleen heb je je boodschap (om maar in Sinterklaassfeer te blijven) iets te goed verpakt.

Weet je wat, ik ga wat documentaires voor je googlen.
Deze gaat over "het bestaan van god" in de hersenen:
http://www.youtube.com/watch?v=qIiIsDIkDtg

En deze eigenlijk ook, komt van BBC Horizon, dus die moet wel goed te volgen zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=OKbeL...eature=related

Het ene onderzoek is uitgevoerd door een neuroloog en de andere door een neurotheoloog.

agatha 4 december 2009 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 231401)
Ik ben de draad al uren kwijt op dit topic...

Maar net ook weer met Mrs. Ambo gesproken door de telefoon, ex Mrs. Ambo past beter.... :(

Nah, wat jammer. En ook al had die mop al zooooooooo'n baard ik vind dit zo sneu voor je dat ik toch even grijns:P Hou je haaks jochie.

agatha 4 december 2009 23:01

Ja, Henk kijk jij even en dan sluit ik me bij je aan:P( je mening bedoel ik niet het kijken).Ik hand al half onderuit.

Zameer 4 december 2009 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231406)
Ja, Henk kijk jij even en dan sluit ik me bij je aan:P( je mening bedoel ik niet het kijken).Ik hand al half onderuit.

Op het eind van die docu heb je opeens allemaal nuttige sexstandjes :P , dus wel even kijken. :D

Henk 4 december 2009 23:23

Zameer, ik heb ze opgeslagen onder m'n favorieten. Ik beloof je dat ik ze binnenkort ga bekijken.

Ambo, ik las er helemaal over heen. Ik heb ook even gegrijnsd over die bak. Ook al voelde ik hem al van kilometers aankomen. :)
Kloten voor je jongen. Maar soms is het beter. (wat een rotcliché)

Ambo 4 december 2009 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231405)
Nah, wat jammer. En ook al had die mop al zooooooooo'n baard ik vind dit zo sneu voor je dat ik toch even grijns:P Hou je haaks jochie.

Ik geloof dat ik er van binnen al veel rekening mee had gehouden dat het zo zou gaan lopen, maar doet natuurlijk toch ff zeer als je het dan echt hoort...

Henk 4 december 2009 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231406)
Ja, Henk kijk jij even en dan sluit ik me bij je aan:P( je mening bedoel ik niet het kijken).Ik hand al half onderuit.

Vanavond niet meer. Ik moet eerst die wilde sinterklaasfeestjes zien te overleven. Na het weekend dus.

Ambo 4 december 2009 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 231411)
Ambo, ik las er helemaal over heen. Ik heb ook even gegrijnsd over die bak. Ook al voelde ik hem al van kilometers aankomen. :)
Kloten voor je jongen. Maar soms is het beter. (wat een rotcliché)

Ik zei dat al twee weken geleden tegen haar toen ze voor het eerst haar twijfels over ons uitsprak: heb je op enig moment sterke twijfels dan vrees ik dat dat het begin van het eind is....

Ben er nog redelijk rustig onder....

Bedankt Henk!!

Henk 4 december 2009 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 231414)
Ik zei dat al twee weken geleden tegen haar toen ze voor het eerst haar twijfels over ons uitsprak: heb je op enig moment sterkte twijfels dan vrees ik dat dat het begin van het eind is....

Ben er nog redelijk rustig onder....

Bedankt Henk!!

Ja, ik herken het Ambo. Zo gauw als ze zeggen "ik kan niets beloven" of "ik weet het nog niet" dan is het eigenlijk al einde verhaal.
Hey maar als je echt in de put komt te zitten, dan kom ik je er uit halen.
Dan gaan we samen stappen. :D

Tato 5 december 2009 02:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 231378)
Ik vind JP een rat en de oorlog tegen en in Irak is niet te rechtvaardigen die in Afghanistan is een ander verhaal. Als die Afghanen in Afghanistan zouden blijven dan is dat een minder groot probleemmaar zerukken steeds verder Pakistan binnen en God verhoede dat die mafkesen de atoomwapens in handen krijgen. Daarnaast is het verschrikkelijk wat de Taliban aanricht onder de bevolking in Afgh. en dat heb ik wel uit de eerste hand.

Westerse propaganda om Jan met de pet het idee te geven dat we nu toch echt moeten ingrijpen en Obama dus vooral door moet gaan met het uitbreiden van zijn troepenmacht daar.

Verder kan ik me best indenken dat het leven onder de Taliban niet geweldig was maar dat rechtvaardigt de inval nog steeds niet in mijn optiek. De inval werd gedaan omdat er zogenaamd een terroristennetwerk in Afghanistan "geharbourd" werd dat het Westen het leven flink zuur zou maken. Welnu, ik heb daar helemaal niks meer over gehoord en ook over die hele Osama bin Laden niet. Ik ben dus alles behalve overtuigd.

Ik vind het hetzelfde als iemand 10 jaar opsluiten op verdenking van pedofilie. Na die 10 jaar komt die persoon vrij en blijkt onomstotelijk bewezen dat hij die pedofilie niet gepleegd heeft. En dan roepen dat het sowieso goed was dat hij opgesloten zat omdat hij een nare man is en zijn vrouw sloeg. Dat zal dan allemaal wel, maar dat rechtvaardigt die opsluiting van 10 jaar dus niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 231385)
O.k, mee eens. Maar je mening over de inval in Irak en Afghanistan die is toch ook ergens op gebaseerd.

Als je naar een zwaar middel als een inval grijpt, met honderdduizenden doden en nog veel meer gewonden, mensen die dakloos raken etc. als gevolg, moet je daar meer dan zeer zwaarwegende redenen voor hebben. Gezien het feit dat het Westen al haar leugens niet heeft kunnen onderbouwen is mijn mening zoals die is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.