Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Activiteiten 50+ (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39349)

Henk 30 oktober 2020 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 451905)
Dat is fout gedacht. We delen een zachte g, carnaval en een grens. We gaan goed samen. Drenthe zou je buurprovincie zijn:eek:

Er gaat niks boven Groningen. Alhoewel, nu ze daar de gaskraan dicht draaien vind ik ze ineens een stuk minder winstgevend, euh ik bedoel leuk.

Ambo 30 oktober 2020 20:24

Ik heb zelfs nog een paar jaar in de stad Groningen gewoond voordat ik naar Drenthe verhuisde!

Henk 30 oktober 2020 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 451918)
Ik heb zelfs nog een paar jaar in de stad Groningen gewoond voordat ik naar Drenthe verhuisde!

Toen het gas op was? Nee, dan nog liever Drenthe. Tien maanden gelegerd in Drenthe. Havelte.

Limbo 30 oktober 2020 21:31

Ben 3 keer in Friesland geweest, 1 of 2 keer in Groningen, daar zat vroeger het HDTP en één keer in Assen, provinciale sportdag met geleende en veel te kleine voetbalschoenen.

Ambo 30 oktober 2020 21:44

Ik ben wel vaker in Limburg geweest.

In mijn jeugd gingen we vaak naar de Lommerbergen in Reuver. Vakantie is daarna nooit meer zo leuk geweest!

En ik begon mijn diensttijd in Venlo (Blerick) als chauffeur en heb daar mijn rijbewijs gehaald.

De rest van mijn bezoeken aan Limburg heb ik weggestopt...

Henk 30 oktober 2020 22:40

Twee keer (toen ik mijn wilde haren nog had) een week Valkenburg met vrienden. Onvergetelijk, tenminste dat geldt voor het gedeelte wat ik mij er nog van kan herinneren. :D

Én een midweek op huwelijksreis (gekregen) geweest in een hotel in de buurt van de Grensmaas.

Limbo 31 oktober 2020 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 451928)
Twee keer (toen ik mijn wilde haren nog had) een week Valkenburg met vrienden. Onvergetelijk, tenminste dat geldt voor het gedeelte wat ik mij er nog van kan herinneren. :D

Én een midweek op huwelijksreis (gekregen) geweest in een hotel in de buurt van de Grensmaas.

Pinkpop Henk telt ook mee.

Limbo 31 oktober 2020 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambo (Bericht 451925)
Ik ben wel vaker in Limburg geweest.

In mijn jeugd gingen we vaak naar de Lommerbergen in Reuver. Vakantie is daarna nooit meer zo leuk geweest!

En ik begon mijn diensttijd in Venlo (Blerick) als chauffeur en heb daar mijn rijbewijs gehaald.

De rest van mijn bezoeken aan Limburg heb ik weggestopt...

Noord-Limburg ocharme. Die hebben niks, alleen varkens en asperges.

Henk 31 oktober 2020 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 451933)
Pinkpop Henk telt ook mee.

Verdomd ja. Dat was leuk in mijn nadagen. :D Black van Pearl Jam. En Eddie Vedder die over zijn eerste keer op Pinkpop vertelde. Goede herinnering.

Henk 31 oktober 2020 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 451937)
Verdomd ja. Dat was leuk in mijn nadagen. :D Black van Pearl Jam. En Eddie Vedder die over zijn eerste keer op Pinkpop vertelde. Goede herinnering.

Ik voel het als mijn morele en pedagogische verplichting om dit te delen ;)
:https://youtu.be/OlVL5nC9ajc

Een warme zomeravond in Limburg. ;)

Limbo 31 oktober 2020 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henk (Bericht 451938)
ik voel het als mijn morele en pedagogische verplichting om dit te delen ;)
:https://youtu.be/olvl5nc9ajc

een warme zomeravond in limburg. ;)

:d:d

Limbo 31 oktober 2020 13:35

Citius, altius, fortius

Mooie spreuk in de sportschool. 50 minuten gespind. Ik was halfdood

Henk 31 oktober 2020 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 451947)
Citius, altius, fortius

Mooie spreuk in de sportschool. 50 minuten gespind. Ik was halfdood

Dat is ook behoorlijk intensief. Ik heb voor de tweede keer sinds drie weken een klein rondje gelopen. In een erg traag tempo. Waarschijnlijk zit er ook een groot gedeelte tussen de oren, maar ik ben wel een stukje snelheid en conditie kwijtgeraakt in die drie weken.

Ambo 31 oktober 2020 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 451947)
Citius, altius, fortius

Mooie spreuk in de sportschool. 50 minuten gespind. Ik was halfdood


Veni, vidi, vagina


Hij kwam en zag dat het kut was :D

Limbo 31 oktober 2020 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 451951)
Dat is ook behoorlijk intensief. Ik heb voor de tweede keer sinds drie weken een klein rondje gelopen. In een erg traag tempo. Waarschijnlijk zit er ook een groot gedeelte tussen de oren, maar ik ben wel een stukje snelheid en conditie kwijtgeraakt in die drie weken.

Wiedes. Ik ben alles kwijt. Maar wel een paar steken in de knie. Enfin, we gaan het zien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.