Heerlijke dag vandaag. Lente op z'n top.
|
Ja. En nu nog lekker warm.
|
Citaat:
|
Stikt ineens van die kleine rotvliegen. Fietsen kun je beter met je mond dicht doen.
|
Had ik ook last van. Onder het grasmaaien.
|
Behalve Hostas heb ik nu ook bakken vol geraniums, of zijn het nu pelargoniums, niemand lijkt het te weten :crybaby:
|
Als je er achter kunt zitten, dan zijn het geraniums.
|
Heb ze uit alle hoeken en gaten bekeken maar weet het nog steeds niet :crybaby:
|
Dan zijn het pelargoniums. Klinkt een stuk intellectueler.
|
Citaat:
Citaat:
De nieuwe Finkers is opgestaan! |
:d
|
Je zal maar dertig jaar achter de verkeerde planten zitten. Dat valt niet uit te leggen. Hou het maar bij Hortensia's.
|
Heb je al eens gegoogld? Moet toch niet al te moeilijk zijn!
|
Jazeker en het schijnt bij Linnaeus al verkeerd te zijn gegaan. :crybaby:
|
Dan houdt het op. Basta!
|
Op Texel is momenteel Heen en weer van drs. P een grote hit!:P
|
Morgenvroeg naar de huisarts. Dan maar een vette spuit erin!
|
Heb dat nog steeds niet gedaan, die spuit dus. Weet die huisarts wel hoe dat moet?
|
Dat mag ik toch hopen! Bij mijn tennisarm kreeg ik de eerste spuit in de schouder en de tweede in de arm.:eek:
|
Met wat mazzel is het derde prikje raak, moet er niet aan denken.
|
Ach. Er zijn ergere dingen!
|
Citaat:
|
Dank je.
|
Geen spuit. Ontsteking draaigewricht. Diclofenac en rust.:(
|
Hoop dat het bij jou wel helpt. Bij mij was de diclofenac ook de eerste keus, toch uiteindelijk die spuit.
|
Hoop dat het bij jou wel helpt. Bij mij was de diclofenac ook de eerste keus, toch uiteindelijk die spuit.
|
Ja hoor, weer een dubbelpost!:D
Spuit had geen zin zei hij omdat het allemaal te diep zat (geloof ik). Anders had ik hem echt wel gevraagd want dit is niks. |
Haarweb was weer even erg traag. Is ook per geval verschillend. Altijd op de huisarts vertrouwen, die heeft er voor geleerd. Hoop in elk geval dat je er gauw vanaf bent.
|
Dat hoop ik ook. Niet sporten de komende week, dat is afzien...
|
Ik vind dat ook vreselijk,
|
een week niet sporten :D. Dit is ook wel een manier om je aantal reacties te verhogen, die dubbele posten van Henk vind ik maar niks.
|
Die meldt alles twee keer. Elke post van mij is uniek!:D
|
Volgens mij, en ik ben je posten even aan het na lopen, is dat niet waar.
|
Ik heb traag internet, zo'n inbellijn, in combinatie met nog trager haarweb. Ongeduldig type die ik ben, blijf op die verzendknop drukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alweer geen druppel gevallen vandaag. Kurkdroog hier.
|
Citaat:
|
Haha. I get it!
|
Die piepgeluiden als je dan eenmaal een verbinding had. Het downloaden van Katja was alsof ze een striptease aan het doen was. Lichaamsdeel voor lichaamsdeel kwam tevoorschijn.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.