![]() |
Hou je in. Volgende week nieuwe ronde. Ziet er verdacht goed uit.
|
Precies, je gebruikt het juiste woord, "verdacht".
|
Ben inmiddels oud genoeg om mijn pappenheimers te kennen.
|
Mr Agaath moet naar London, lang geleden dat ik een beetje bezorgd ben. Ze verwachten een aanslag weten alleen niet waar en wanneer maar the City is wel favoriet.
|
Het is nergens meer veilig. Dat is een schrale troost!
|
Dat zeg ik ook de hele tijd tegen mezelf, durf morgen amper naar de appie hier dus ik denk dat ik maar iets laat bezorgen.:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Home sweet Home. Het nuttige van zo'n week is dat ik weer besef hoe fijn het is om thuis te zijn en dat het prima is om te LAT-ten.
|
Ik ben ook altijd blij om weer thuis te zijn. Maar wil nu wel weer weg. Ben begonnen met cursus Italiaans.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een dooie boel hier. Laten we er maar een punt achter zetten. Dit is zinloos.
|
Citaat:
|
Waar is Agaath? Zit die in Italië?
|
Nee. Zou ze willen. Heeft andere dingen aan haar hoofd.
|
Kiezen uit twee soorten wijn?
|
:p
|
Al weer aan het werk? Ik heb nog anderhalve week. We gaan vandaag even de grens over en naar een zwembad.
|
Ja. Drie weken zijn voorbij gevlogen. Eén van de 3 Sicilië-kilo's kwijt.
|
Daarvoor hoef je niet naar Sicilië. Doetinchem lukt ook prima. Heb me al twee weken niet meer gewogen, maar ik weeg geen 75 kilo meer.
|
Je rent niet meer?
|
Morgen mooi weer!!!! Ik heb alles gewist, telefoon gaat uit en ik trakteer mezelf op een halve dag strand en daarna door naar een etentje met cocktail. Effe afblussen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heerlijk tijd gehad, andermans gezeik werd mijn gezeik, energie lurkend terecht en onterecht gejammer, waarbij mijn gedachten niet altijd (lees best vaak) niet overeen kwamen met mijn gedachten. Lees: ik zou nu ook met een wijntje voor de tv kunnen hangen of desnoods hier kunnen hangen met een glaasje wijn, het woord wijn kwam in ieder geval heel vaak bij me op :D
|
Ik heb zondag een heerlijk flesje rosé uit Italië opengetrokken. Helaas kwam' s avonds onverwacht bezoek.
|
Ellendige momenten zijn dat, dat is ook meteen de reden dat ik altijd flink insla
|
Volgende week hittegolf?
|
Er gaan geruchten, ik vraag me af in hoeverre ik er in moet meegaan. Koop ik dozen vol rosé met het gevaar dat ik ze weg kan gooien als het toch weer niets wordt of gok ik het er op. Keuzes, keuzes, keuzes, zucht.
|
Het ziet er buitengewoon goed uit. Bestel de jajem maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.