![]() |
Vanmorgen kreeg auto kleine beurt. Maar even gewacht en door Sittard gerend. Langs de Valkstraat. Geen buizerd te bekennen.
|
Citaat:
|
Een sportevenement wat niet doorgaat, ik kan wel janken:rolleyes:
|
Laat die fles wijn maar komen. :P
http://www.nu.nl/achterklap/4290724/...er-podium.html |
Nee. Die moet naar mij toe want hij heeft dit jaar nog op het laun gestaan!
|
Gelijkspel. Allebei een fles opsturen naar Aagje. :P
|
Citaat:
|
:d
Citaat:
|
Het begon bewolkt maar inmiddels is het zonnig. In Holland regent het.
|
Citaat:
|
Ben even klaar met de tuin. Tot het geregend heeft. Morgenavond.
|
We gaan zo de grens over, zwemmen. Insmeren want het brandt er best op.
|
Vraag maar of ze zenuwachtig zijn voor de finale vanavond!:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Sehr vernünftig! |
Las het net, in de volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/opinie/brex...n-eu~a4336417/ Reed vandaag nog achter een landbouwvoertuig aan op een weggetje met pas gestrooid grit of zo. Volgens belanghebbenden is het de langste bebouwde straat van Europa. |
Ik wil in een all-inclusive huis wonen, inclusive poets vooral.
|
Tip tap top, mijn inkt is op. Rijmt prima toch?
|
Citaat:
Weer een regenachtige dag. Gisteren met Jr in de wachtkamer van de huisarts, zaten er een paar oudere locals/rednex/boeren/boerinnen: "Het regent wel, maar het zou helemaal wat zijn als er helemaal geen weer was", "Ja, dat zou wat zijn".. :eek::eek: Ik hoefde me in elk geval niet meer af te vragen waarom die naar de huisarts gingen. |
Citaat:
|
Ik wel, lekker nostalgisch, waar kom je dit nog tegen.
|
In het noorden dus.
|
Het was bij een huisarts in een nabijgelegen dorpje. Zo'n dorp met een internetinbelverbinding. (Mooi woord voor Scrabble). Hier heb je wel bepaalde wijken waar het trainingspakgehalte, terwijl ze niet aan sport doen, behoorlijk hoog is. Ander soort nostalgie.
|
James Herriot in Maaskantje.
De praktijk van onze huisartsenmaatschap is ook vooroorlogs. Leidingen over de muur etc. Hangt wel een flat screen. En wat staat daar op? Max met Nederland in beweging en Geheugentrainer. Daar word ik subiet kotsmisselijk van. Dat moet toch ook een kijkdichtheid van 7.500 mensen hebben...:eek: |
Ha,ha,ha, komt natuurlijk omdat je na het pak melk en de boter de rest vergeten bent. Qua leeftijd zit je helemaal in de doelgroep.:P
|
Ik vrees wij allen.:(
|
Limbo heeft zowaar 2 boeken gekocht. Over het oude Romeinse Rijk, Robert Harris. Pompeii en Imperium. Leest heerlijk weg zo kort voor de aanstaande vakantie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tsja, nog junior op je 49ste, dan heb je toch iets fouts gedaan!:P |
Ik zie er uit als 29
|
En ik ben Johnny Depp!
|
Die schijnt ook al vrouwen te meppen:D
|
Herstel. Als jij er uit ziet als 29 ben ik aanhanger van Jos van Rey!
|
Oké, ik geef toe, enigszins overdreven, 34 is het. Echt, eerlijk, niet gelogen:D
|
Dream on.
|
De zon brandt. Ik ga erin zitten...
|
Uhuh, buienradar geeft totale bewolking aan in Limburg nitwit.
|
Ik wist dat je erin zou trappen. Nu weet ik wel dat je weet waar Limburg ligt!:P
|
Typisch achterbakse limburgse truukjes, blegh.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.