Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   All-Inclusive (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33789)

Limbo 8 juli 2014 18:15

Sorry Toon. Ik lust geen bier!

AnthonieH 8 juli 2014 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 355023)
Sorry Toon. Ik lust geen bier!

:cool: Maar je begrijpt me wel :)

Elser 8 juli 2014 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 (Bericht 355012)
HA Fijn AnthonieH is terug!
Het is gelijk een stuk minder saai hier :P

Zal eens iets bedenken om het vuurtje wat op te stoken :P

Limbo 8 juli 2014 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 355024)
:cool: Maar je begrijpt me wel :)

Uhhhh...:P

Elser 8 juli 2014 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 355022)
Het valt trouwens reuze mee met die misstanden. De meeste zaken die het OM aanhaalde vonden plaats op het parkeerterrein. Het parkeerterrein bij het textielstrand. Vrouwen in Connexionbusjes, gekleed in roze latex en met voorbinddildo's en zo.

Maar die hebben toch kleren aan en hebben dus geen boete gekregen? :P

AnthonieH 8 juli 2014 19:42

Natuurlijk kregen ze geen boete, ze werden alleen opgevoerd als statitieken in de strijd met viespeuken die perse streeploos bruin willen worden. Die zijn een gotspe, het echte gevaar voor weerloze vrouwen en onschuldige kindertjes :)

Limbo 8 juli 2014 19:44

Voorwaar. De tranen springen in mijn ogen!

AnthonieH 8 juli 2014 19:54

Ik had dat vroeger ook, wanneer ik zo'n feministe hoorde klagen of een Marokkaan hoorde afgeven op de maatschappij of op de politie. Wat dat betreft kan het best louterend werken om eens deel uit te maken van een groep die moet opboksen tegen vooroordelen. Heel waardevol! Ik hoop dat jij die ervaring ook eens mag hebben :)

Elser 8 juli 2014 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 355038)
Natuurlijk kregen ze geen boete, ze werden alleen opgevoerd als statitieken in de strijd met viespeuken die perse streeploos bruin willen worden. Die zijn een gotspe, het echte gevaar voor weerloze vrouwen en onschuldige kindertjes :)

De onschuldige naaktloper is eigenlijk het slachtoffer van vrouwen met voorbinddilo's? Nou ja: all-Inclusive zal ik maar zeggen! :P

AnthonieH 8 juli 2014 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elser (Bericht 355046)
De onschuldige naaktloper is eigenlijk het slachtoffer van vrouwen met voorbinddilo's? Nou ja: all-Inclusive zal ik maar zeggen! :P

Helaas opereren die dames kennelijk alleen bij het textielstrand, het lijkt me wel spannend :(

Elser 8 juli 2014 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 355038)
Natuurlijk kregen ze geen boete, ze werden alleen opgevoerd als statitieken in de strijd met viespeuken die perse streeploos bruin willen worden. Die zijn een gotspe, het echte gevaar voor weerloze vrouwen en onschuldige kindertjes :)

En vandaar dat die domme Limbo's massaal op de PVV stemmen en rare rode broekjes dragen!:)

Limbo 8 juli 2014 20:33

Hier val ik stil.

Elser 8 juli 2014 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 355055)
Hier val ik stil.

Houden zo!:P

Limbo 8 juli 2014 20:54

Alleen op het issue PVV en Limburgers. Klopt ook niet helemaal. Maar ik laat je in je waan!:P

Elser 9 juli 2014 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 355058)
Alleen op het issue PVV en Limburgers. Klopt ook niet helemaal. Maar ik laat je in je waan!:P

Het nadeel van de twijfel? :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.