![]() |
Citaat:
|
Citaat:
6,4 kWp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is wel leuk. En nog steeds aantrekkelijk. We zouden ze ook in Italië moeten hebben maar je krijgt voor teruglevering precies 0 cent. |
Citaat:
|
Citaat:
Klote Henk. Maar zit die persoon nu opgesloten of lopen jullie nog gevaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ter lering en vermaak: Het perineum, ook dam/banus of meer algemeen bilnaad (niet te verwarren met bilspleet) genoemd, is het deel van het menselijk lichaam dat bestaat uit het ruitvormige gebied tussen het staartbeen, de twee zitbeenderen en de schaambeenvoeg. Een lijn tussen het rechter en het linker zitbeen verdeelt het perineum in een ventrale urogenitale driehoek en een dorsale anale driehoek.[1] Anatomie en functies Het perineum bestaat hoofdzakelijk uit spieren en huid. De spieren kunnen worden onderverdeeld in spieren van de anaalstreek en spieren van het urogenitale gebied. Het perineum geldt bij beide geslachten als erogene zone. Bij mannen ligt het inwendige deel van de penis in het perineum, en kan een erectie worden geïntensiveerd door druk uit te oefenen op het perineum. |
Citaat:
Als leek kijk ik er van op dat zo'n iemand niet opgesloten wordt. Maar goed, ik ben een leek. Je moet er toch niet aan denken als hij de daad bij het woord voegt... |
Citaat:
De samenwerking tussen instanties vind ik erg slecht gaan, vooraf gemaakte beloftes (mocht het uit de hand lopen, dan kan hij terug), worden gewoon niet nagekomen. Waarschijnlijk zitten de GGZ-instellinelgen ook overvol. |
Banus, die ga ik onthouden. :D
Waar staat die [1] voor? Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.