Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Toelichting op mijn handtekening (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33441)

dZinee 24 maart 2014 22:42

Toelichting op mijn handtekening
 
Hallo allemaal,

even een toelichting om misverstanden te voorkomen.
Zoals jullie misschien gezien hebben staan er in mijn handtekening een verwijzing naar een webshop.
Een vriend van mij is een tijd geleden begonnen met deze site; en heeft mij gevraagd om hem advies te geven over een aantal producten.
Veel van de verkochte producten zijn door mijzelf geadviseerd, en af toe help ik met de site zelf.
Omdat ik hier dus ook achter sta, en weet dat het een goede en betrouwbare webshop is staat er een link naar GoedeShampoo.nl in mijn handtekening.

Als jullie ergens vinden dat ik ongewenst reclame maak, laat het me dan aub direct weten (heb hier zelf namelijk een hekel aan). Mijn mening blijft, net als alle jaren daarvoor, oprecht en eerlijk. Als ik iets niet goed vind zal ik dit nooit adviseren.

Martijn 25 maart 2014 17:41

Beste dZinee,

Goed dat je dit zelf aangeeft, maar het is inderdaad ongewenste reclame (net zoals deze discussie eigenlijk), dus niet toegestaan op HaarWeb zonder dat ervoor betaald wordt. Wil je dus de link uit je handtekening verwijderen? Als je er een betaalde reclame van wilt maken, zijn daar natuurlijk ook mogelijkheden voor... stuur me dan even een PM.

Groeten,
Martijn

Limbo 25 maart 2014 17:50

Een echte scheidsrechter!:P

dZinee 26 maart 2014 10:10

Probeer je het juiste te doen..krijg je dit.

Dit staat al weken in mijn handtekening zonder enkele vraag of opmerkingen, en zie het zelf ook helemaal niet als ongewenste reclame. Kunnen hier een hele discussie gaan hebben of dat wel of niet zo. Ik kom er deze week nog (via PM) op terug Martijn.

Limbo 26 maart 2014 13:00

Ja, het is me wat!

AnthonieH 28 maart 2014 22:53

Ik vroeg een paar jaar geleden een vergunning aan voor de aanleg van een steiger naast het huis van mijn ouders. Dat was het juiste om te doen, maar ik kreeg de vergunning niet. In strijd met de keur.

We kunnen geen uitzonderingen maken, Dzinee. Dan komen we op een hellend vlak. Ook goed bedoelde reclame voor de site van een vriend is reclame.

De boot ligt nu overigens met twee afstandhouders aan stevige meerpennen op de kant :)

agatha 29 maart 2014 07:04

Door die laatste zin houdt je verhaal geen stand mop.:P

AnthonieH 29 maart 2014 08:37

Mmmm, maar er ligt geen steiger en we hebben geen bekeuring of zo gehad voor de boot.

Limbo 29 maart 2014 10:23

Dat blijft illegaal. Net zoals zonnen in je blootjewaar dat niet is toegestaan!

AnthonieH 29 maart 2014 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 348634)
Dat blijft illegaal. Net zoals zonnen in je blootjewaar dat niet is toegestaan!

Lees de wet, Limbo, naakt zonnen is niet verboden. Gemeenten kunnen geen verbodsbepalingen op dit punt in hun verordeningen opnemen. Dat is strijdig met artikel 430a WvS. Uitputtende jurisprudentie ... Je mag volgens de wet op iedere geschikte plek zonnen. Ga je op een ongeschikte plek zonnen, dan kun je een bon krijgen. Ben je het daar niet mee eens, dan bepaalt de strafrechter wie gelijk had. Maar een gemeente kan plekken niet ongeschikt verklaren ...

In ons geval gaf de strafrechter ons in 75% van de gevallen gelijk. Feitelijk oordeelde ze dus 100% tegen de gemeente Delft, die het dus wel verboden meende te kunnen stellen. Tegen die 25% loopt overigens hoger beroep.

En een boot afmeren is bij ons ook niet verboden. Alleen mogen we geen palen in het water slaan ...

Maar goed, dit doet niet terzake.

Limbo 29 maart 2014 12:52

Haha. Ik zeg al niks meer!:P

dZinee 31 maart 2014 17:14

OK dus je moet niks zeggen maar gewoon doen in een iets andere vorm:P?

Als ik het goed begrijp ;).
Moderator zou je mij een berichtje kunnen sturen met mogelijkheden?

Moet zeggen dat ik laatste week toch minder vaak en met minder plezier hier naartoe kwam..Voelt een beetje flauw allemaal.

Limbo 31 maart 2014 17:31

Kan ik me wel goed voorstellen dZinee. Als het nu om reclame was voor een kliniek of zo. Maar dit is wel heel erg onschuldig!

agatha 31 maart 2014 19:47

Ik snap het ook prima, je bent lang actief lid hier, je geeft het eerlijk aan en omdat het niet voor je zelf is verwacht je toch een soort van enthousiasme en goedkeuring.

Ik zou het echt jammer vinden als je weg zou blijven hierom maar ik help je mee om hier de discussie flink te rekken over je verwijzing onder je naam. Volgens mij bedoelde Antonie dat met zijn vage verhaal.:D

Limbo 31 maart 2014 19:54

Ik voel een opstand aankomen!

Ps aag: dZinee is een mede-limbo!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.