Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Mededelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   HaarWeb's Poster van het Jaar 2008 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14733)

Pelle 23 januari 2009 13:31

Hanna
Anthony
Kevin
Limbo
Wesley

Stifter 23 januari 2009 14:22

1) Hanna, met stip. Niet alleen in de topics behulpzaam maar ook altijd een megahulp via PM. Ook niet bang haar mening te geven en vaak aanwezig. :worship:
2) Wesley. Het constant bijhouden van zijn bevindingen met nieuwe middelen, nieuws van andere sites plukken en ook altijd behulpzaam.
3) AnthonieH. Goede posts en goede moderator.

Moet wel zeggen dat ik nog veel meer mensen op dit forum bijzonder behulpzaam vind. Sfeer is hier vriendelijk en open, gewoon top :).

madelieve 23 januari 2009 19:37

Hallo allemaal,

Ik ben betrekkelijk nieuw op het haarweb. Het komt op mij heel overweldigend over. Uiteraard ben ik op zoek naar voor mij relevante informatie. Ik ben nog steeds aan het inlezen en zo nu en dan stel ik een vraag of geef een reactie. Over de hele linie heb ik veel aan alle informatie, hoe meer hoe liever, uiteindelijk trek ik zelf wel mijn conclusies.
Nu mijn nominaties:

Stip op 1:
Hanna! Ik heb heel veel aan haar informatie, ze is eerlijk, kritisch en recht voor zijn raap en zet je aan het denken. Ook is ze heel behulpzaam en geduldig.
2:
AnthonieH. Een relaxte, integere kanjer.
3:
Salvamia. Bescheiden, vakkundig en behulpzaam.
4:
Ray. Een schat, ik gun hem gelukjes!
5:
Kevin. Een 'conaisseur' en ja, ik dacht ook dat hij een meisje was!
6:
Limbo. Een intelligente schurk en levensgenieter.
7:
Agatha. Intelligent, aardig, betrokken.

kevin 23 januari 2009 19:57

Vanwege mijn avatar hoop ik? :D

Limbo 23 januari 2009 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevin (Bericht 189822)
Vanwege mijn avatar hoop ik? :D

Vreemd. Ik heb er geen moment aan getwijfeld. Kevin is toch ook een jongensnaam??

kevin 23 januari 2009 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 189843)
Vreemd. Ik heb er geen moment aan getwijfeld. Kevin is toch ook een jongensnaam??

Een echte jongensnaam ja. Vrouwen he...:cool:.

Limbo 24 januari 2009 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevin (Bericht 189856)
Een echte jongensnaam ja. Vrouwen he...:cool:.

Ja. Kijken niet verder dan de avatar lang is!:)

Hanna 24 januari 2009 16:10

Kevin's meisjes-avatar is gewoon verwarrend.

Maar jongens, dit topic is niet bedoeld om te chatten.

Limbo 24 januari 2009 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 189903)
Maar jongens, dit topic is niet bedoeld om te chatten.

Daar doe jij anders vrolijk aan mee!:D

agatha 24 januari 2009 17:46

Ik vind ook dat hier niet gechat mag worden:D Loopt trouwens niet erg storm.

Limbo 24 januari 2009 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 189922)
Loopt trouwens niet erg storm.

Vind ik niet vreemd. Net zoals de rest van het forum. Af en toe drukte, meestal serene rust...:yawn:

AnthonieH 25 januari 2009 10:39

Even een tussenstand!

Momenteel hebben 9 mensen leden voor gedragen voor een nominatie: Pelle, Madelieve, Stifter, Morientes, Hanna, Agatha, Limbo, Henk en ikzelf.

De genomineerde leden zijn (in willekeurige volgorde):

Kevin, Hanna, Wesley1982, Norwood2, Limbo, AnthonieH, Agatha, Salvamia, Henk, Webmaster, Spiderman, Marte, Els Bergers, Morehair, Henk1107, Ray, Stifter, Hairobservator, Transplantaatje, Bverotti en Graft.

Nou ja, een bijna willekeurige volgorde, want de eerste 8 van dit rijtje hebben meer dan 1 nominatie.

Ik herken persoonlijk alle namen en vrijwel al deze namen ken ik van de fora over oplossingen. Maar ik hoop de komende week toch ook stemmen voor leden van het AA-, het TTM- en het hirsutisme-forum te zien binnendruppelen!

Uiteindelijk komen er 10 namen om op te stemmen. We moeten dus mensen laten afvallen. Vat dat niet persoonlijk op. Criteria worden het aantal nominaties en verdeling over de fora. Het kan dus gaan betekenen dat iemand met minder nominaties maar van een ondervertegenwoordigd forum (van de sectie haarproblemen) toch op de lijst komt.

Maar dat komt pas aan het eind van de week. Laat de nominaties maar binnenkomen.

Jullie hebben tot en met komende zaterdag de tijd!

koppiekoppie 25 januari 2009 16:16

Mijn keuze gaat uit naar:

1) Kevin: absoluut! Intelligente bijdrages en uiteraard: HW-Topical! Onvoorstelbaar.

2) Hanna: altijd een klaar antwoord achter de hand, en dat op een begripvolle manier.

3) Wesley1982: systematisch daar om te antwoorden, en dat steeds met een vleugje humor (de titeltjes steeds bij zijn posts :cool:) en uiteraard de nuttigheid zelve!

Ook hoog in het lijstje staan zeker AntonieH en Limbo, maar we moeten eenmaal keuzes maken zeker...

Proficiat aan allen hier, Haarweb doet het goed!

dennis72 25 januari 2009 17:30

AnthonieH

DikkieD 25 januari 2009 21:00

anthony!! by far


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.