Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   HT Turkije: beste kliniek? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35905)

mr. Haar 24 juni 2016 18:39

HT Turkije: beste kliniek?
 
Beste lezers,

Ik overweeg om een HT te gaan doen omdat ik rondom de kruin kalend begin te worden en overig haar ook dunner begint te worden.

Op het internet heb ik al wat informatie kunnen vinden over ervaringen met HT in Turkije. Vaak zie ik de de naam Estesworld terugkomen en overige klinieken.

Wat ik nu zoek is een zo eerlijk mogelijk advies over de beste haarkliniek in Turkije en de beste nazorg in Nederland natuurlijk.

Groeten,

mr. haar

Crazy9 25 juni 2016 01:41

Als ik jou was zou ik naar een paar consulten gaan, en tja
wat is de beste nazorg. Bij Hairworld Istanbul en Esteworld kan
je allebij hier in NL terecht voor nazorg.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr. Haar (Bericht 397155)
Beste lezers,

Ik overweeg om een HT te gaan doen omdat ik rondom de kruin kalend begin te worden en overig haar ook dunner begint te worden.

Op het internet heb ik al wat informatie kunnen vinden over ervaringen met HT in Turkije. Vaak zie ik de de naam Estesworld terugkomen en overige klinieken.

Wat ik nu zoek is een zo eerlijk mogelijk advies over de beste haarkliniek in Turkije en de beste nazorg in Nederland natuurlijk.

Groeten,

mr. haar


Limbo 25 juni 2016 17:55

Ik zou in West-Europa blijven. Punt.

Haarbelangrijk1 26 juni 2016 04:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 397185)
Ik zou in West-Europa blijven. Punt.

Omdat?

Limbo 26 juni 2016 06:52

1. Erdogan.
2. Juridische redenen. Wat als het mis gaat?
3. Gevolgen bij complicaties in Nederland.

Ik heb mss makkelijk praten. Als ik op de kleintjes moest letten zou ik het mss ook overwegen.

vslop 26 juni 2016 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 397201)
1. Erdogan.
2. Juridische redenen. Wat als het mis gaat?
3. Gevolgen bij complicaties in Nederland.

Ik heb mss makkelijk praten. Als ik op de kleintjes moest letten zou ik het mss ook overwegen.

4. Liever dichtbij huis zou geen zin hebben om zover te reizen met een verbouwd hoofdje. Schiphol druk en Istanbul ook.

Limbo 26 juni 2016 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vslop (Bericht 397203)
4. Liever dichtbij huis zou geen zin hebben om zover te reizen met een verbouwd hoofdje. Schiphol druk en Istanbul ook.

Dat bedoel ik met nummer 3

Limbo 26 juni 2016 10:24

Wat zijn argumenten om wel maar turkije te gaan?

1. Prijs
2. Er zijn ook goede klinieken
3. ??

Lemmie 26 juni 2016 15:06

[QUOTE=Limbo;397206]Wat zijn argumenten om wel maar turkije te gaan?

1. Prijs
2. Er zijn ook goede klinieken
3. Service/Garantie

mr. Haar 26 juni 2016 15:41

Mijn vraag is niet politiek georiënteerd. Waarom ik Turkije overweeg is puur vanuit een financieel oogpunt. Dus alleen gelieve inhoudelijk reageren op mijn vraag.:cool:

Limbo 26 juni 2016 17:22

Er zit een zoekfunctie op dit forum. Gebruik dat eens. Genoeg Turkse ervaringen.

Morehair 26 juni 2016 17:47

Ff een andere reactie over jouw vraag. Je hebt het er over dat je kruin kalend wordt. Pas goed op met een evt. behandeling op je kruin. Daar gaan heel veel grafts in zitten, met vaak maar een mager resultaat.

Haarbelangrijk1 26 juni 2016 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 397201)
1. Erdogan.
2. Juridische redenen. Wat als het mis gaat?
3. Gevolgen bij complicaties in Nederland.

Ik heb mss makkelijk praten. Als ik op de kleintjes moest letten zou ik het mss ook overwegen.

Wauw, sorry hoor maar wat een debiele opmerking maak je.

1. Erdogan, Erdogan wat? Ben je wel een keer naar Turkije geweest?
2. Als het mis gaar bieden ze opnieuw een operatie gratis aan, verder weet ik hierover ook niks vanaf.
3. Bij complicaties ga je bij de tussenpersoon op bezoek of mail je de kliniek.

In turkije kan je 3000-4000 grafts krijgen voor ongeveer 2000-3000 euro en bij NL kost dat al 8000 euro

Limbo 26 juni 2016 20:18

Ik ben 3 keer daar geweest. Zolang Erdogan aan de macht is blijf ik daar weg. Dat zou ieder weldenkend mens moeten doen. Erdogan is een kleine Hitler. Die spoort niet. Gelukkig mogen wij in Nederland dat zeggen. Zou je dat in Turkije zeggen dan zat je in de bak. Dat zegt dan wel meer dan genoeg. Maar enfin. Dit is een forum over haren.

Als het mis gaat en je zit thuis dan ben je ver van huis. Over debiele opmerkingen gesproken. Allemachtig, het nivo op dit forum daalt met de dag!

Limbo 26 juni 2016 20:23

Nu kun je schrijven wat je wilt maar ik reageer er niet meer op. Sterker nog, ik lees het niet eens meer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.