Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Prp (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39675)

dododo 27 april 2021 10:12

Prp
 
Beste mensen,

zijn er hier mensen, die een PRPbehandeling hebben ondergaan?

Dan word er bloed vanje afgenomen en in de centrifuge geplaatst waarna het in de kale plekken word ingespoten.

Ik heb sinds een aantal maanden haaruival. Nu kan het liggen aan de bloedverdunners die ik vorig jaar tot eind oktober heb geslikt (in verband met het plaatsen van een stent in de kransslagader) Nu slik ik helemaal niets meer van bloedverdunners, omdat de bijwerking van asperine te erg zijn bij mij Maar het kan ook zijn dat ik een infectie van corona heb doorgemaakt zonder synptomen en waarvan ik op internet heb gelezen dat er mensen zijn die idd positief getest zij en geen enkel symptoom hadden van corona, maar enige tijd later de haren uit begonnen te vallen. Een dokter in Spanje had dat onderzocht en kwam tot die conclusie en ik las dat dit van weken tot maanden kan duren. Ik ben al wat ouder (67) en loop de kans dat het chronisch kan worden.Ben dik haar gewend en wil nu die PRP behandeling proberen. Zijn er mensen die dat ook hebben gedaan en wat is het resusltaat?\

vr gr dododo

geennmicky 29 april 2021 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dododo (Bericht 457709)
Beste mensen,

zijn er hier mensen, die een PRPbehandeling hebben ondergaan?

Dan word er bloed vanje afgenomen en in de centrifuge geplaatst waarna het in de kale plekken word ingespoten.

Ik heb sinds een aantal maanden haaruival. Nu kan het liggen aan de bloedverdunners die ik vorig jaar tot eind oktober heb geslikt (in verband met het plaatsen van een stent in de kransslagader) Nu slik ik helemaal niets meer van bloedverdunners, omdat de bijwerking van asperine te erg zijn bij mij Maar het kan ook zijn dat ik een infectie van corona heb doorgemaakt zonder synptomen en waarvan ik op internet heb gelezen dat er mensen zijn die idd positief getest zij en geen enkel symptoom hadden van corona, maar enige tijd later de haren uit begonnen te vallen. Een dokter in Spanje had dat onderzocht en kwam tot die conclusie en ik las dat dit van weken tot maanden kan duren. Ik ben al wat ouder (67) en loop de kans dat het chronisch kan worden.Ben dik haar gewend en wil nu die PRP behandeling proberen. Zijn er mensen die dat ook hebben gedaan en wat is het resusltaat?\

vr gr dododo

Prp is niet bewezen, helpt volgens mij pas als je het meerdere keren achter elkaar doet.

JA1991 29 juni 2021 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dododo (Bericht 457709)
Beste mensen,

zijn er hier mensen, die een PRPbehandeling hebben ondergaan?

Dan word er bloed vanje afgenomen en in de centrifuge geplaatst waarna het in de kale plekken word ingespoten.

Ik heb sinds een aantal maanden haaruival. Nu kan het liggen aan de bloedverdunners die ik vorig jaar tot eind oktober heb geslikt (in verband met het plaatsen van een stent in de kransslagader) Nu slik ik helemaal niets meer van bloedverdunners, omdat de bijwerking van asperine te erg zijn bij mij Maar het kan ook zijn dat ik een infectie van corona heb doorgemaakt zonder synptomen en waarvan ik op internet heb gelezen dat er mensen zijn die idd positief getest zij en geen enkel symptoom hadden van corona, maar enige tijd later de haren uit begonnen te vallen. Een dokter in Spanje had dat onderzocht en kwam tot die conclusie en ik las dat dit van weken tot maanden kan duren. Ik ben al wat ouder (67) en loop de kans dat het chronisch kan worden.Ben dik haar gewend en wil nu die PRP behandeling proberen. Zijn er mensen die dat ook hebben gedaan en wat is het resusltaat?\

vr gr dododo

Hi Dododo,

Ik heb het een 8-tal keer laten doen, gezien de kosten en geen resultaat ben ik ermee gestopt. Voor hetzelfde geld kun je een haartransplantatie doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.