Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   FUE vooruitgang met foto's (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13250)

Dundee 10 juli 2008 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 171805)
Jep. Dat heeft Rise ooit eerder gepost hier; 1e fut 860 grafts in 2000 Hairplus 2e fut 620...

Hij heeft vier strips gehad bij HP, waarbij door HP is aangegeven dat de 4e strip een risico met zichelf mee zou brengen. Toch is hij een 4e keer behandeld door HP, waardoor hij nu ontevreden is over het litteken. Inmiddels heeft hij een schikking getroffen met HP.... Herinner je je dit verhaal nog, Dundee?

Ja nu herinner ik mij het terug.. klopt. Waren steeds die kleine behandelingen en telkens dat snijden daarvoor ai ai :eek:. Dat rusultaat van die eerste 4 Fut's lijkt mij eerlijk gezegt ook maar heel magertjes zo te zien en dan met iets meer dan 4000 grafts :eek: waar zijn die haren ???.. Ik begin ook langzaam af te tellen terug. :)

Lucky 10 juli 2008 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 171807)
Dat rusultaat van die eerste 4 Fut's lijkt mij eerlijk gezegt ook maar heel magertjes zo te zien en dan met iets meer dan 4000 grafts :eek: waar zijn die haren ???

Dat vraag ik me nu ook af.

Alleen al met de onlangs gedane behandeling zie je al veel meer 'resultaat'.

Dundee 10 juli 2008 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky (Bericht 171813)
Dat vraag ik me nu ook af.

Alleen al met de onlangs gedane behandeling zie je al veel meer 'resultaat'.

Ja is raar, ik heb nog eens de 'voor foto's' bekeken ...die zijn precies weer uitgevallen ??? . 4000 grafts dat kan toch niet ,daar bedek je een heel hoofd mee straks ,en daar is niks van terug te zien. Misschien kan rise dat zelf eens vertellen ? :rolleyes:

Spiderman 10 juli 2008 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 171820)
Ja is raar, ik heb nog eens de 'voor foto's' bekeken ...die zijn precies weer uitgevallen ??? . 4000 grafts dat kan toch niet ,daar bedek je een heel hoofd mee straks ,en daar is niks van terug te zien. Misschien kan rise dat zelf eens vertellen ? :rolleyes:

Mmm, Rise heeft wel een erg hoge NW hoor..... Met een hoge NW zit je zo aan de 6000 grafts of meer voor een acceptabel resultaat. Zelf zegt hij in zijn blog dat wat er nu groeit voornamelijk de ''oude'' getransplanteerde haren zijn. De echte groei verwachtte hij nog..... En hij moest natuurlijk ook helemaal kaal voor zijn FUE....

Maar welke voor foto bedoelen jullie eigenlijk? De enige voor foto die ik zie is voor enige behandeling......

Morehair 10 juli 2008 21:14

Bij mij is niet mn hele hoofd bedekt, mn kruin laat ik ongemoeid.
Op de rest zit idd iets van 3600 grafts.

Dundee 10 juli 2008 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 171821)
Mmm, Rise heeft wel een erg hoge NW hoor..... Met een hoge NW zit je zo aan de 6000 grafts of meer voor een acceptabel resultaat. Zelf zegt hij in zijn blog dat wat er nu groeit voornamelijk de ''oude'' getransplanteerde haren zijn. De echte groei verwachtte hij nog..... En hij moest natuurlijk ook helemaal kaal voor zijn FUE....

Maar welke voor foto bedoelen jullie eigenlijk? De enige voor foto die ik zie is voor enige behandeling......

Wel klopt ,heb het nu gezien :)

Er staat bij de eerste foto , zo was ik voor alle behandelingen in 2000 , had ik niet zien staan ,das een foto van 'voor' alle HT's .
http://bp0.blogger.com/_Oq2jO8LhA1g/.../s320/test.bmp

Dundee 10 juli 2008 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 171825)
Bij mij is niet mn hele hoofd bedekt, mn kruin laat ik ongemoeid.
Op de rest zit idd iets van 3600 grafts.

Ja, maar jij hebt een mooi resultaat. Je kruin is idd nog niet behandeld. Maar we snapten niet waar die haren bij rise gebleven waren , blijkt nu dat die foto van 'voor ' alle HT's is :confused:

rise 10 juli 2008 21:43

Volgens mij had k t er duidelijk in de blog bijgeschreven dat die 1e foto
van voor alle behandelingen waren, dus dat was in het allereerste begin, dus de haren die je nu ziet groeien zijn de 1e 4 fut behandelingen, omdat het kale gebied zo groot was zijn de haren erg verspreid neergezet door HP, nu de laatste foto's zijn van een 2000 grafts fue door Prohair, en zoals ik al schreef, na 3 tot 4 maanden gaan die pas groeien, dus t echt resultaat moet nog komen, maar k vondt t leuk voor jullie om de resultaten in een blog bij te houden, dus dat blijf k dan ook doen.

odessa 10 juli 2008 22:04

Hey Rise,

Heb je foto's aandachtig bekeken. Ziet er goed uit!!!!
Heb je misschien een goede foto met haar welke de situatie toont kort voor je FUE2000??

rise 12 juli 2008 11:46

ja odessa, die heb k zeker, k zal ze vd week op mn blog zetten.

Dalai 23 juli 2008 22:11

Beste Rise,

Al met al missie geslaagd !

Behoort deze kliniek nu tot de betere ?
Wat waren de kosten ?

Zit er zelf ook aan te denken.
Alleen dan in Turkije. Waarom ? Financiele plaatje.


Groeten,
Dalai

rise 24 juli 2008 12:28

Hoi Dalai,

Of de missie geslaagd is, moet nog blijken, het resultaat zie je pas na een jaar, zit nu op bijna 4 maanden, dus we wachten af, hahaha.

Voor 2000 grafts bij PH kostte t me 5000 euro, en ja PH vindt ik persoonlijk 1 van de betere.

Oblivion 24 juli 2008 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rise (Bericht 172950)
Hoi Dalai,

Of de missie geslaagd is, moet nog blijken, het resultaat zie je pas na een jaar, zit nu op bijna 4 maanden, dus we wachten af, hahaha.

Voor 2000 grafts bij PH kostte t me 5000 euro, en ja PH vindt ik persoonlijk 1 van de betere.

Is het in 1 dag gelukt om bij jou 2000 grafts te verplaatsen? Dat zal wel 's avonds geworden zijn, toen je de kliniek verliet?:)

MGREEN 24 juli 2008 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion (Bericht 173002)
Is het in 1 dag gelukt om bij jou 2000 grafts te verplaatsen? Dat zal wel 's avonds geworden zijn, toen je de kliniek verliet?:)

Bij mijn transplantatie (2100 grafts, AC) grafts zijn we om half 10 begonnen met grafts verzamelen en om half 7 was alles gedaan.

Dalai 24 juli 2008 22:04

Best Mgreen,

Gekozen voor AC. Ik hoop dat de behandeling geslaagd is !!

Hebt je er lang over na moeten denken om een transplantatie te ondergaan.

Waarom hebt je gekozen voor AC en niet bijv. Profihair in Mechelen of wellicht gekozen voor een buiternlands avontuurtje.

Deze vragen stel ik jou om dat ik ook een Fue behandeling overweeg.
Alleen vraag ik mij af of het geen weggegooid geld is ?

Ik ben zeer benieuwd hoe jouw bevindingen waren !

Wat waren de kosten evt. garanties ?

Groetjes,
Dalai


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.