En ik me maar afvragen waarom er hier nauwelijks vrouwen zijn. Je zou er maar halverwege invallen:confused:(en ik heb dan niet over jouw poep maar wel over de verhalen erover)
|
Zijn vrouwen dan zo preutserig dat ze over dit soort onderwerpen niet praten?
|
Citaat:
De belediging van Neerlands grootste en meest geliefde kunstenaar is tekenend voor een gigantisch gebrek aan algemene ontwikkeling van de hamburger- en colageneratie en tevens tekenend voor het huidige bedroevend slechte veramerikaanste onderwijs. Ramses was niet alleen een bijzonder charismatische zanger met een geweldige stem en volume, maar maakte ook zijn eigen teksten en was performer, muzikant, componist, schilder, plus een groots acteur in diverse toneelstukken, waar hij meestal direct de hoofdrol kreeg; het is niet zonder reden dat hij in veel TV-progamma's zo uitgebreid als een koning/messias werd besproken en herdacht. "Wij zullen doorgaan" was één van zijn beste nummers en hij is inderdaad zo lang mogelijk doorgegaan. |
Citaat:
Eet 's wat minder, dan komt er ook niet zoveel uit en hoef je ook niet zo veel te trainen. Anders ben jij misschien de volgende dooie in dit topic. |
Nounounou ...
Verbaal uitdrukken van geweld waar het ook behoorlijk buiten de context ligt, indoctrineren van kritiekloosheid, op de persoon spelen en die persoon als dooie projecteren. Ambo, wat vind jij? :D |
O ja, even "jullie", de "oudere" generatie generatie testen, met "jullie" rooms-rode onderwijs: :D
Noem de meest invloedrijke Nederlandse componist ven 20e eeuwse hedendaags klassieke muziek? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verders ach, ik vind het meer zeggen over Hanna dan over mijzelf!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht Louis Andriessen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een beetje met twee maten meten? :D Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.