Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

agatha 16 december 2012 00:47

Is ie naar Johannes de Doper genoemd? Wreed grapje, wel leuk.:D

Limbo 16 december 2012 09:07

Ja, heel leuk!:P

Maar hij schijnt nog te leven!!

agatha 16 december 2012 10:56

En hij is dood..........en ik ben de eerste:D

Limbo 16 december 2012 11:58

En ze wilden hem nog redden vandaag!

Elser 16 december 2012 18:33

http://www.condoleanceregister.nl/Co...e-Bultrug.html

Het is toch niet te geloven, er was ook al een stille tocht georganiseerd maar die is vanwege te veel negatieve reacties afgeblazen.

agatha 16 december 2012 18:54

Er zijn blijkbaar toch nog mensen die geen zak te doen hebben.

Limbo 16 december 2012 19:55

Het register is alweer verwijderd.

Amai zeg, tijd voor kamervragen zou ik denken!

AnthonieH 16 december 2012 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 319540)
Het register is alweer verwijderd.

Amai zeg, tijd voor kamervragen zou ik denken!

Terecht, waarom is die arme Johannes sowieso op het strand terecht gekomen? Ze moeten een zacht rubberen hek onder water langs de hele kust plaatsen. Of boeien die waarschuwingsignalen voor walvissen afgeven met onderwatergeluid. Of 1000 mensen in dienst nemen die met bootjes patrouileren voor de kust! Misschien komt het wel door de haven van Rotterdam met die schroeven van grote schepen die storen, sluiten die hap.

Ik vind dat de minister van Landbouw en Visserij een excuus moet uitspreken richting de bultruggemeenschap. Er gaat vast een moment komen dat we kunnen communiceren met hun en dan kunnen ze teruglezen dat we in Nederland in ieder geval spijt durven te uiten. Laat ie dan ook excuses aanbieden voor de Willem Barendsz.

Ik wil trouwens zelf een actiegroep voor haringen oprichten. Volgende week vrijdag keten ik me vast aan een katholieke kerk om dat viseten op vrijdag aan de kaak te stellen. Na Kerst kun je me aantreffen bij de Haringkoning voor de parlementsgebouwen. En als eerste actie van het nieuwe jaar ga ik me vastketenen aan de zeehondengeval van mw. 't Hart, die harteloos haringen voert aan die wrede zeeroofdieren.

Limbo 16 december 2012 21:19

Ik doe met je mee. Dit vraagt om een waar burgerinitiatief!

Elser 16 december 2012 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 319550)
Ik wil trouwens zelf een actiegroep voor haringen oprichten. Volgende week vrijdag keten ik me vast aan een katholieke kerk om dat viseten op vrijdag aan de kaak te stellen. Na Kerst kun je me aantreffen bij de Haringkoning

Zo zie je maar, de vis wordt duur betaald.

agatha 16 december 2012 21:53

En als Anthonie link is dan is ie ook pislink:eek:

AnthonieH 16 december 2012 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 319558)
En als Anthonie link is dan is ie ook pislink:eek:

Ja, kom op zeg, heb je gezien hoe er met haringen gesold wordt?!?! In mootjes gehakt, op zuur gezet, in tweeën gesneden, aan roofdieren gevoerd. Jaarlijks vallen er tientallen miljoenen doden! Het wordt tijd voor actie!

Limbo 17 december 2012 10:52

En jawel hoor, er zijn kamervragen gesteld!:eek:

AnthonieH 17 december 2012 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 319574)
En jawel hoor, er zijn kamervragen gesteld!:eek:

Natuurlijk, we leven nog in de illusie van een democratie, maar eigenlijk zijn we al meer dan 10 jaar een mediacratie. Die overgang is heel geleidelijk gegaan. Het zal nog wel verder gaan. Binnen 5 jaar zullen in de Tweede Kamer onderwerpen worden behandeld al naar gelang er meer of minder over getwitterd wordt :)

Het wordt in ieder geval steeds moeilijker om politiek nog te waarderen of te begrijpen. Maar goed, dat lukt velen toch al niet, een compromis is tegenwoordig synoniem met 'ze doen niet wat ze eerst zeiden'.

Ja, me hoela. Als ik me sterk ga maken voor een eerlijke groentenmaaltijd met gehaktballen en mijn moeder wil zuurkool met worst en ik kom in de onderhandelingen met mijn moeder op boerenkool met worst uit, dan heet dat een compromis. Ik het groen, zij de worst, ik lever de gehaktballen in, zij de zuurkool. Ben ik dan onbetrouwbaar of een goed onderhandelaar?

Elser 17 december 2012 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 319583)
Natuurlijk, we leven nog in de illusie van een democratie, maar eigenlijk zijn we al meer dan 10 jaar een mediacratie. Die overgang is heel geleidelijk gegaan. Het zal nog wel verder gaan. Binnen 5 jaar zullen in de Tweede Kamer onderwerpen worden behandeld al naar gelang er meer of minder over getwitterd wordt :)

Het wordt in ieder geval steeds moeilijker om politiek nog te waarderen of te begrijpen. Maar goed, dat lukt velen toch al niet, een compromis is tegenwoordig synoniem met 'ze doen niet wat ze eerst zeiden'.

Ja, me hoela. Als ik me sterk ga maken voor een eerlijke groentenmaaltijd met gehaktballen en mijn moeder wil zuurkool met worst en ik kom in de onderhandelingen met mijn moeder op boerenkool met worst uit, dan heet dat een compromis. Ik het groen, zij de worst, ik lever de gehaktballen in, zij de zuurkool. Ben ik dan onbetrouwbaar of een goed onderhandelaar?

Vooral de voorlaatste zin is geweldig, ik zie het zo voor me. En dat allemaal n.a.v. een dode visch.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.