Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   dood (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=18402)

Limbo 13 oktober 2013 14:06

Mij ook niet! :P

Limbo 16 oktober 2013 20:25

Hans Riegel uit Bonn. Oftewel Mr. Haribo!

Astrid26 17 oktober 2013 08:06

Volgens mij is een deel van het haarwebforum ook aan het doodgaan, weinig actie & reactie in topics. Op het haarwerkendeel ligt het helemaal stil ..... Waar ligt dat aan?

Limbo 17 oktober 2013 08:54

Dat is wel vaker zo. Ook hier!

Astrid26 17 oktober 2013 09:27

Yep

Limbo 17 oktober 2013 15:00

Geen peil op te trekken soms!

Henk 18 oktober 2013 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 (Bericht 336833)
Volgens mij is een deel van het haarwebforum ook aan het doodgaan, weinig actie & reactie in topics. Op het haarwerkendeel ligt het helemaal stil ..... Waar ligt dat aan?

komkommertijd. :P

Iedereen richting de herfstdepressie.

Limbo 18 oktober 2013 11:27

En dat met zomerse temperaturen!

agatha 20 oktober 2013 08:48

In Zuid Afrika gaat het gerucht dat Mandela al langdood is maar dat ze het stil houden omdat ze bang zijn voor rellen. 1-0 voor Agaath.:D

Limbo 20 oktober 2013 09:18

Daar trappen wij niet in!

Limbo 20 oktober 2013 09:19

PS dankzij de biblebelt blijft de zelfstandigenaftrek in stand!

agatha 20 oktober 2013 10:17

God zij dank:D

karelenfleur 26 oktober 2013 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 336895)
komkommertijd. :P

Iedereen richting de herfstdepressie.

Henk misschien wordt het eens tijd dat haarweb zelf de handen in haar boezem steeks. Vernieuwen en verbeteren van het FORUM zodat mensen er ook gemakkelijk iets op kwijt kunnen. En wellicht iets doen aan het gedoe met het oog op reclame.... Ik word soms niet goed over de dingen die allemaal bij naam worden genoemd. Laat banners plaatsen door bedrijven en dan is dit gedoe ook minder irritant.

AnthonieH 26 oktober 2013 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur (Bericht 337301)
Henk misschien wordt het eens tijd dat haarweb zelf de handen in haar boezem steeks. Vernieuwen en verbeteren van het FORUM zodat mensen er ook gemakkelijk iets op kwijt kunnen. En wellicht iets doen aan het gedoe met het oog op reclame.... Ik word soms niet goed over de dingen die allemaal bij naam worden genoemd. Laat banners plaatsen door bedrijven en dan is dit gedoe ook minder irritant.

Haarweb zijn we eigenlijk allemaal, Karelenfleur. Moderators zoals Henk en ik doen wel technisch werk en halen de meeste reclame wel weg (als we het zelf zien of als we er middels het meldknopje op gewezen worden), maar verder zijn we gewoon lotgenoten die ook vooral de discussies volgen die ons zelf interesseren.

Reclame blijft een heikel punt. Hoeveel van jezelf geef je weg als je te veel reclame toe staat. En hoeveel overlevingskans heb je op lange termijn als je te weinig toe staat. Achter de schermen hebben we het er vaker over, maar je kunt ook onder bijvoorbeeld 'suggesties en feedback' een discussie hier over starten. Ik zou daar persoonlijk zeker aan deelnemen.

agatha 26 oktober 2013 11:16

Wauw Henk, en dat onder het draadje "dood" zo'n opmerking, kijk maar uit:P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.