Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Beoordeling haarlijn voor implantatie (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=11354)

hairobservator 10 februari 2009 13:12

htbehandeling op voorhoofd
 
odeem hoort bij een ht behandeling op het voorhoofd;)
GRTZ. :cool:

Limbo 10 februari 2009 13:32

Dat dacht ik ook!!!

DikkieD 10 februari 2009 15:52

zwelling donorgebied al aardig weg, 2 bulten achter mijn oren net als vorige keer. Voorlopig nog geen odeem, wel beetje druk op de ogen

gr.

vega24 10 februari 2009 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD (Bericht 192006)
zwelling donorgebied al aardig weg, 2 bulten achter mijn oren net als vorige keer. Voorlopig nog geen odeem, wel beetje druk op de ogen

gr.

De zwellingen begonnen bij mij op de 2e/3e dag na mijn HT en ik moest echt 10 dagen binnen blijven... Ik hoop niet dat het bij jou ook zo zal zijn.

Veel succes met je hergroei, en volhouden. :cool:

Vega.

DikkieD 11 februari 2009 08:52

2 dagen na fue: beetje bobbelig hoofd en zwelling zakt wat, nog niks bij ogen te zien. Lijn is mooi, viel niet mee om tussen bestaande haren te plaatsen die ook nog eens lang zijn.

DikkieD 13 februari 2009 12:09

korte update voor de mensen die ooit nog een fue gaan doen:

dag 4 na FUE: zwelling overal weg maar bij de neus aangekomen. Neus is wat dik rond de ogen. Wat haaruitval als shockl denk ik. Achterop herstelt het prima, als ik voorzichtig over implantatie gebied wrijf komen er genoeg witte-rode huidcellen/korstjes los.

Binnen 3 dagen denk ik de ouwe en dan maar 6 maanden wachten. :cool:

Limbo 13 februari 2009 14:52

6 maanden zijn zo voorbij; dan kun je je resultaat showen in je zwembroek!!

AnthonieH 13 februari 2009 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD (Bericht 192289)
dag 4 na FUE: zwelling overal weg maar bij de neus aangekomen. Neus is wat dik rond de ogen. Wat haaruitval als shockl denk ik. Achterop herstelt het prima, als ik voorzichtig over implantatie gebied wrijf komen er genoeg witte-rode huidcellen/korstjes los.

Je hebt het over achterop, dus zul je het donorgebied wel bedoelen! Als je over het implantatiegebied wrijft komen de vers geimplanteerde haren misschien wel los.

Ik ben toch echt razend nieuwsgierig naar hoe het er bij jou nu achterop uit ziet. Of er voor een buitenstaander echt niks is te zien .... 1000 grafts is toch wel een mooi aantal om op die manier te laten verplaatsen.

DikkieD 13 februari 2009 17:26

vooruit hierbij pics

geel was al gezet, blauw is nieuw, door de rode kleur van het gebied kijk je ineens veel minder op de hoofdhuid :)

Ben benieuwd naar jullie reacties en oja, niet allemaal doen, mag niet van de dames bij feriduni, teveel werk :D

AnthonieH 13 februari 2009 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD (Bericht 192322)
geel was al gezet, blauw is nieuw, door de rode kleur van het gebied kijk je ineens veel minder op de hoofdhuid :)

Ben benieuwd naar jullie reacties en oja, niet allemaal doen, mag niet van de dames bij feriduni, teveel werk :D

Leuk, die foto's. Ik zie wel in dat het veel extra werk moet zijn! Maar mooi gedaan en vooral heel strategisch ingeplant.

Wat Limbo zegt, dalijk in de zomermaanden kun je echt genieten van het resultaat. Onbekommerd de zee in en uit :)

Limbo 13 februari 2009 20:42

Dat ziet er idd patent uit!

Morehair 13 februari 2009 20:58

Blijft je kruin AGA vrij in de toekomst?

DikkieD 13 februari 2009 22:47

geen idee, minox begonnen en afwachten. Kruin zit wat minder in het aanzicht. Bidden dan maar :)

Morehair 13 februari 2009 22:59

Ik vraag dat omdat op de foto lijkt alsof de bovenste geschoren strip dicht bij je kruin zit.

DikkieD 13 februari 2009 23:15

voorlopig zit er nog 90-100 per cm2, maar je weet niet hoe het zich gaat ontwikkelen. Op dit moment kan ik mijn kapsel open in de inham gooien en daar ben ik blij mee. bovendien ziet niemand iets. Ik hoop dat minox zijn werk doet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.