Kijk uit met wat je zegt Elser. Dadelijk word je nog voor terrorist en haatzaaier uitgemaakt.:eek:
|
Of voor Nazi :)
|
Nokken nou mannen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat lampje flikkerde vast. Vanavond een buitenfeest, mijn kapsel is coupe wanhoop. :eek: Wel lollig om met zware storm te feesten.
|
De buienlijn is net over getrokken. Maar beter wordt het niet.
|
De meeuwen dansen hier door de lucht alsof ze dronken zijn:D Als Elser slim was geweest dan had ie zichzelf laten aanrijden en snel zijn magenta tablet onder de wielen van die auto gegooid.
|
Daar heeft hij nu wel spijt van! :P
|
Haartransplantatie...niet mijn ''cup of tea''...gezien alle voor bijkomende resultaten...:crybaby:
|
Huh?
|
Ja ik had licht op mijn fiets maar die idioot in zijn Duitse tank had me domweg niet gezien. Tablet maar weer teruggebracht naar fabrieksinstellingen en nog maar eens proberen. Kwam net een stormvogel aan de deur om te vragen of er nog een plekje in de herberg over was. Meteen weer buiten gegooid, wat een watje, het is hooguit windkracht 9.:)
|
Sowieso niemand binnen laten die een plekje zoekt. Voor je het weet is je huis een bedevaartsoort.
|
Bij Elser?:eek:
|
Grinnik, geen verwarming, elektra, waarschijnlijk één grote stal. Ik zie wel overeenkomsten:D
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.